یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

بیدخوری، معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: حدود چهار هزار نفر از دانشجویان 32 دانشگاه تهران بزرگ از 13 تا 26 شهریور به پیاده روی اربعین اعزام می‌شوند. وی با بیان اینکه اولین کاروان دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ 13 شهریور از دانشگاه صنعتی شریف به پیاده روی اربعین اعزام شده است، افزود: علاوه بر اعزام دانشجویان به...

وب‌گاه الف

در پی جدال ادامه‌دار صداوسیما با هلدینگ صبا ایده که پلتفرم‌هایی چون فیلیمو و آپارات را اداره می‌کند، مالک آپارات حالا از تعطیلی سرویس «آپارات‌گیم» خبر داده و این اتفاق را به «هجمه‌های وارد شده» نسبت می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صبا ایده (مالک آپارات) در پی حواشی ونقدهای وارد شده بر سرویس آپارات گیم طی دو ماه گذشته، با انتشار یک ویدیو به ارائه توضیحاتی درباره این سرویس پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صبا ایده (مالک آپارات) در پی حواشی و هجمه‌های وارد شده بر سرویس آپارات گیم طی دو ماه گذشته، با انتشار یک ویدیو از تعطیلی این سرویس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صبا ایده (مالک آپارات)، با انتشار یک ویدیو از تعطیلی این سرویس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدجواد شکوری‌مقدم، مالک آپارات از تعطیلی سرویس «آپارات‌گیم» خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شکوری مقدم با انتقاد از هجمه‌های صدا و سیما و رگولاتوری غلط، اعلام کرد سرویس «آپارات گیم» از جمعه 18 شهریور ماه برای همیشه تعطیل و جزوی از یک پورتال گیم عربی خواهد شد تا «از مهاجرت نخبه‌ها به مهاجرت سرویس‌ها برسیم».

خبرگزاری تسنیم

مالک آپارات در پی انتقادات وارد شده بر سرویس آپارات گیم، اعلام کرد که این سرویس از روز جمعه تعطیل خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل هلدینگ صبا ایده (مالک آپارات) از تعطیلی آپارات گیم خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «سند ازدواج دانشگاهیان» را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلیمانی گفت: قدرت جمهوری اسلامی برآمده از قدرت نرم اسلام و متکی بر مردم است و به همین دلیل، آمریکا دچار بحران گفتمان تمدنی شده است.

وب‌گاه الف

سیدابراهیم رئیسی، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «سند ازدواج دانشگاهیان» مشتمل بر 10 ماده و 11 تبصره که در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیست و دومین نشریه روایت تهران با عنوان «قصه سعادت‌آباد تا طرشت» منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «سند ازدواج دانشگاهیان» که در جلسه 848 مورخ 1400/08/26 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، را برای اجرا ابلاغ کرد. متن مصوبه «سند ازدواج دانشگاهیان» به شرح ذیل است: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها وزارت علوم، تحقیقات و...