شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه الف

پس از صدور حکم یکی از شعب دیوان عدالت اداری مبنی بر بازگشت به تحصیل داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور و استعفای عبدالرسول پورعباس از ریاست سازمان سنجش آموزش کشور، استاد دانشگاه صنعتی شریف این مسأله را فاجعه تاریخ آموزش عالی کشور دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در مراسم یکشنبه شب از موسی غنی‌نژاد به پاس یک عمر تلاش برای ترویج عقلانیت و آزادی‌خواهی تجلیل شد و پنج اقتصاددان جوان نیز لوح تقدیر دریافت کردند.

وب‌گاه فرارو

بازیگران در بازار‌های انرژی درحالی در آستانه سال جدید میلادی قرار گرفته‌اند که چند عامل کششی در بازار، نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. در بخش عرضه، با خروج آنگولا و همچنین تمایل به خروج ونزوئلا و برخی دیگر از کشور‌های نفتی از اوپک، احتمال افزایش عرضه دور از ذهن نیست.

خبرگزاری تسنیم

بومی‌سازی شبکه ملی اطلاعات از آنتن و رادیو تا شبکه‌های انتقال داده و فیبر نوری، ماهواره و مخابرات کوانتومی از جمله حوزه‌هایی است که در اولویت ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات قرار گرفته تا شرکت‌های دانش‌بنیان در آنها ورود کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جزیره کیش از جمله قدیمی‌ترین جزایر جنوب ایران است که همیشه مملو از گردشگر و مسافر بوده و شما هیچ‌گاه این جزیره را خالی از گردشگر نخواهید دید.

خبرگزاری تسنیم

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام 1402 تهران از امروز شنبه 2 دی ماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در تهران آغاز به کار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای، شهید مصطفی احمدی روشن، امروز شنبه (3 دی ماه) به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در سالن جابر‌ابن‌حیان دانشکده شیمی این دانشگاه برگزار شد. این مراسم با حضور سعید جلیلی (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی) و محمد حسین ساعی (عضو شورا عالی انقلاب فرهنگی) برگزار شد. در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بنا بر اعلام سید احمد فاضل زاده رییس مؤسسه ISC، از میان 28 دانشگاه صنعتی حاضر در رتبه بندی، 9 دانشگاه صنعتی موفق به ثبت 51 پروانه اختراع بین المللی شده اند. در بین این دانشگاه‌ها، «دانشگاه صنعتی امیرکبیر» با کسب 24 پروانه ثبت اختراع رتبه اول و دانشگاه صنعتی شریف با ثبت 12 پروانه ثبت اختراع با اختلاف نسبت به سایر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد استعداد‌های درخشان دانشگاه صنعتی شریف که قرار بود پنج‌شنبه 30 آذر به پایان برسد، تا چهارشنبه آینده، 13 دی، تمدید شد. به گفته فخارزاده مدیر این مرکز، تا کنون 1140 نفر از شریفی‌ها و غیر شریفی‌ها ثبت‌نام‌شان را نهایی کرده‌اند که نسبت به پارسال 100 نفر بیشتر بوده است.

خبرگزاری تسنیم

لایروبی خلیج گرگان که پس از 20 سال اتفاق افتاد، ثمرات متعددی از جمله تأمین معیشت جوامع محلی، جلوگیری از طوفان‌های گرد و غبار، احیای گونه‌های آبزی و پرنده و... را در پی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، سید احمد فاضل زاده رییس مؤسسه ISC در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان فارس گفت: در دنیای کنونی به خوبی مشخص شده که زنجیره ارزش علم و فناوری فرآیند پیچیده ای است که فعالیت اجزای متعددی را می طلبد. دانش و علم که اغلب در قالب مقالات ارائه می شوند باید به فناوری تبدیل شوند،...

خبرگزاری دانشجو

سید جلال موسوی، معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به جزئیات مصوبه کنکور شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: حدودا یک سال از اجرای مصوبه می گذرد و کنکور امسال مبتنی بر سیاست های سنجش و پذیرش بود. وی افزود: هدفهایی که از این مصوبه داشتیم کیفیت بخشی، عدالت، استرس و دورشدن از آزمونهای تست زنی و حفظ محور بود. امسال در برخی از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری قدیمی از غلامحسین کرباسچی و مجید انصاری در یک مراسم را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه 55 آنلاین

تصویری از برگزاری کارگاه آموزشی توسط نیکی کریمی در دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد.