شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری تسنیم

معاون دفتر توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی ریاست‌جمهوری می گوید فکر مهاجرت از دانشگاه ها به مدارس کشیده شده و دولت سعی دارد با پروژه «کانکت»، این روند مهاجرت را معکوس کرده و در کنار آن، فرصت بهتری برای ایرانیان خارج از کشور در داخل فراهم کند.

وب‌گاه فرارو

استاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در تابستان 1402 با سقوط سهم صنعت از رشد تولید ناخالص داخلی روبرو بودیم و از سهم حدود 0.8 درصد در فصل بهار به سهم حدود 0.3 درصد در فصل تابستان رسیده ایم. این در حالی است که در هدف گذاری‌هایی که برای برنامه هفتم شده بود، رشد 8.5 درصد سالانه برای بخش صنعت در نظر گرفته شده بوده. در حالی که آن رشد اندک، روند نزولی را نشان می‌دهد، آن هم با آن ابعاد و با آن...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

اما همان‌طور که در مقدمه عنوان شد، میانگین قیمت مسکن مناطق 4 و 5 با میانگین قیمت مسکن کل شهر تهران متفاوت است. معیار سوم اما «قیمت واحدهای مسکونی نوار میانی (مرکزی) شهر تهران» است. یعنی خیابانی که از میدان آزادی شروع و به میدان انقلاب ختم می‌شود. محله های اطراف این نوار را به لحاظ «جغرافیای پایتخت»، می‌توان محله های واقع در مرکز بازار مسکن شهر تهران قلمداد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت فدرال کانادا روز سه‌شنبه 12 موسسه و نهاد تحقیقاتی ایرانی از جمله دانشگاه صنعتی شریف را در لیست تحریم‌ها قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت کانادا با انتشار فهرستی از دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی در ایران، چین و روسیه هشدار داد به پژوهشگرانی که با این مراکز همکاری کنند، بودجه دولتی پژوهشی اختصاص نخواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کانادا همکاری با محققان مرتبط با چین، روسیه و ایران را ممنوع کرد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دولت کانادا محدودیت‌های جدید علیه ده‌ها موسسه علمی و دانشگاه از کشورهای ایران، چین و روسیه اعمال کرد. طبق این سیاست جدید دولت کانادا در 11 حوزه تحقیقاتی و علمی مهم مانند فناوری زیرساخت دیجیتال، فناوری انرژی، مواد و تولید پیشرفته، تکنولوژی حسگری و نظارت، فناوری اسلحه پیشرفته، فناوری هوافضا، فضا و ماهواره، هوش مصنوعی و تکنولوژی Big Data، ادغام انسان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت کانادا دانشگاه شریف و بهشتی و 10 موسسه دیگر ایران را تحریم کرد. دولت کانادا دانشگاه شریف و بهشتی و 10 موسسه دیگر ایران را تحریم کرد. به گزارش عرشه آنلاین، دولت کانادا دانشجویان 12 دانشگاه و موسسه پژوهشی ایران از دریافت بورسیه محروم کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد شریف، گفت: کاهش بی ثباتی اقتصادی، کنترل سریع تورم، کاهش کسری بودجه، افزایش درآمد‌های مالیاتی و حذف معافیت‌های بیهوده مالیاتی، اصلاح نظام بانکی، اصلاح سیاست‌های کج دار و مریز ارزی و نظام وارداتی، کاهش تغییر مکرر قوانین اقتصادی از جمله سیاست‌هایی است که برای ایجاد ثبات اقتصادی ضروری است.

وب‌گاه عصر ایران

اثر دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف بعنوان طرح روی جلد کتاب درسی ریاضی دانش‌آموزان از سوی انتشارات دانشگاه آکسفورد استفاده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شریف در هفته جاری میزبان نشستی با یکی از مجموعه‌های پیشرو در صنعت بازاریابی و تبلیغات بود. مجموعه‌ای که با انعقاد توافقنامه همکاری مشترک با پارک علم و فناوری شریف، فصل جدیدی از همکاری‌های مختلف را آغاز کرده است. یکی از این اقدامات، نوسازی و بهسازی فضای مرکز کارآفرینی پارک علم و فناوری شریف است. این نشست با حضور دکتر حدادپور؛ معاون پژوهش...

وب‌گاه گسترش

توافق‌نامه تسهیل استفاده از اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه بین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف منعقد شد.

خبرگزاری تسنیم

واکنش دانشجویان و تشکل های دانشجویی به اقدام موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع داعش و موساد همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روسای پارک‌های علم و فناوری دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور در میزگرد ایرنا که به منظور بررسی مهمترین چالش‌های پارک‌های علم و فناوری برگزار شد، مهمترین مشکل پارک‌ها را مسائل بودجه‌ای و حذف ردیف اعتباری مستقل آنها عنوان کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر علوم تحقیقات و فناوری درباره ادغام دانشگاه‌های فرهنگیان و پیام نور صحت دارد یا نه سخنانی را اظهار داشت.