شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه فرارو

بی‌توجهی به افزایش و شیوع ساس‌ها در خوابگاه‌های دانشجویی از این منظر می‌تواند خطرناک باشد که گزش‌های زیاد آن‌ها باعث بروز کم‌خونی می‌شود یا در برخی افراد با حساسیت‌های بدنی بالا، می‌تواند منجر به ایجاد زخم و عفونت‌های ثانویه شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت علوم به ماجرای حذف رشته‌های علوم پایه واکنش نشان داد. سخنگوی وزارت علوم به ماجرای حذف رشته‌های علوم پایه واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی وزارت علوم اعلام کرد: حذف رشته‌های علوم پایه صحت ندارد.

خبرگزاری تسنیم

تیم مهرسان تهران با برتری مقابل گروه بهمن در دیداری معوقه از هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان به صدر جدول گروه خود رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نوید مجرد، موسس و مدیرعامل شرکت دانش بنیان امواج ارتباط پردا با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: شرکت امواج ارتباط پردا در سال 1388 با حضور جمعی از دانش آموختگان دانشگاهی کشور و با همراهی گروهی از صنعتگران بنام صنایع مخابرات و پس از یک دهه تحقیق و تجربه بر روی...

خبرگزاری تسنیم

مهدی بهادری نژاد از همکلاسی‌های شهید چمران که از دانشجویان دانشکده فنی در سال 1332 بود روایتی از اتفاقات روز 16 آذر در دانشگاه تهران مطرح می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با روز دانشجو 5 تن از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در میزگردی در خبرگزاری تسنیم، نکاتی را درباره فضای دانشجویی و دانشگاه‌های کشور مطرح کردند.

خبرگزاری تسنیم

برای نخستین بار در کشور، انواع آنتن پارابولیک از سایز 30 تا 450 سانتی متر در فرکانس کاری یک تا 70 گیگاهرتز توسط شرکت دانش‌بنیان امواج ارتباط پردا، طراحی و تولید شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از کسانی که روز دانشجوی سال 94 سخنرانی حسن روحانی را در دانشگاه شریف بهم ریختند می بینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دونفر از کسانی که سخنرانی حسن روحانی را برهم زدند مقام های بالایی در این دولت گرفتند. دونفر از کسانی که سخنرانی حسن روحانی را برهم زدند مقام های بالایی در این دولت گرفتند. به گزارش عرشه آنلاین؛ دو تن از کسانی که روز دانشجوی سال 94 سخنرانی حسن روحانی را در دانشگاه شریف بهم ریختند توانسته‌اند به پست و مقام برسند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد تصاویر 2 چهره را منتشر کرده و نوشته است؛ دو تن از کسانی که روز دانشجوی سال 94 سخنرانی حسن روحانی را در دانشگاه شریف بهم ریختند توانسته‌اند به پست و مقام برسند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در دیدار رئیس جمهور با دانشجویان به نمایندگی مواضع این اتحادیه را به شرح زیر قرائت کرد. جناب آقای رئیس جمهور سلام در سال 1357 انقلاب اسلامی با شعار خدمت به مستضعفین، به اسم پایین شهری ها و طبقات محروم پیروز شد. به خاطر دارید که امام خمینی با چه تاکیدی، از جنگ میان فقر و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی «کتاب افراد معلول ایران (کاما)» سه‌شنبه (14 آذرماه) با حضور علی‌اکبر جمالی، مدیرعامل انجمن نابینایان کشور؛ مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ عصمت مؤمنی، معاون سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران؛ کامران عاروان، دبیر علمی جشنواره؛ فاطمه ثقفی، رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران؛ حمید صاحب، مدیرکل سلامت...

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم ویژه روز دانشجو صبح امروز با حضور رئیس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و نمایندگان دانشجویان پیش از سخنان رییس جمهور به بیان مطالب خود پرداختند.