شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: آینده ایران و ایران آینده را علم و دانش و تخصص همراه با تعهد رقم می‌زند و دانشگاه متکلف این مسئولیت مهم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «روزی برای شنیدن اعتراض یا تمجید؟» مروری بر حضور روسای جمهور در دانشگاه‌ها در سه دهه اخیر به مناسبت روز دانشجو داشته است.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: در این دولت تاکید اصلی این است که وجه سیاسی هویت دانشجو را تقویت کرده و کمک کنیم به ریل اصلی باز گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هیچ محدودیتی در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و دینی در دانشگاه‌ها وجود ندارد و وزارت فرهنگ از این فعالیت‌ها حمایت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی مدرس‌زاده، معاون آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: پس از گذشت سال‌های متمادی از دوران دفاع مقدس امروز ما شاهد ظهور و بروز نیاز‌های جدیدی در حوزه جامعه هدفمان هستیم. وی ادامه داد: فرزندان عزیز دیروز، امروز با تلاش خود صاحب کرسی‌های علمی و مدیریتی در کشور شدند و آنچه که پرچم‌دار طرح تحولی بنیاد است توجه به این سرمایه‌ها...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد به مناسبت روز دانشجو در ویژه برنامه روز دانشجو که به همت انجمن اسلامی مستقل دانشگاه شریف امروز برگزار شد، گت: تمام زیرساخت‌های مهم فرهنگی کشور ساخته شده و در اختیار مردم است. ما کار رسانه‌ای بلد نیستیم که به دانشجویان بگوییم چه شده است. بعد از وزارت امور خارجه، وزارت فرهنگ بیشترین تعاملات بین‌المللی را داشته است و به...

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: دیگر هیچ چیز مثل سال گذشته نیست. رخوت و سکوت سردی فضای دانشگاه‌ها را فرا گرفته است. نه خبری از اساتیدی است که تا همین یک ترم گذشته در میانه برخورد با دانشجویان در برابر فشارهای حراست و نهادهای امنیتی سینه سپر کرده بودند تا از دانشجویان معترض دفاع کنند و نه دانشجویان با موج «خالص‌سازی» در دانشگاه دیگر شور و شوق قبل را دارند. ناامیدی خلاصه وضعیت پس از اخراج اساتید در دانشگاه‌هاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رشد صنعتی مستلزم سرمایه‌گذاری در صنعت است. در دهه1390 سرمایه‌گذاری در صنایع و معادن روندی نزولی داشته است (شکل 1). رشد سرمایه‌گذاری در صنایع و معادن حاصل شرایط موجود در سه فضای مرتبط با هم است (شکل 2).

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دکتر صادقیان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دکتر صادقیان

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن رسولی، عضو جبهه اصلاحات ایران به خبرگزاری خبرآنلاین می‌گوید: چرا شخصیت‌هایی مثل آقای عارف که ثابت کرده اند در برخورد با مردم، سیاستمدارانی راستگو هستند و هم در برخورد با نظام در چهارچوب نظام فعالیت می کنند، انقدر بی انگیزه و مایوس هستند؟

وب‌گاه گسترش

دکتر احمد صادقیان سکاندار هدایت فولاد غدیر ایرانیان شد. با عضویت دکتر صادقیان در هیات مدیره شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان و با رای اکثریت اعضای هیات مدیره، صادقیان بعنوان مدیر عامل جدید شرکت فولاد غدیر ایرانیان با نماد «فغدیر» منصوب و جانشین مهندس اسدالله فرشاد شد. صادقیان دانش آموخته رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف بوده و از مدیران خوشنام صنعت فولاد کشور بوده که پیش تر مدیریت...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک روانشناس می‌گوید:«وقتی خیلی از افرادی را که تمایل به مهاجرت پیدا کرده‌اند و تعداد آنها در حال افزایش است بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم که یکی از نکاتی که برای آنها از علل مهاجرت است همین احساس عدم امنیت است که احساس عدم امنیت اقتصادی، شغلی و روانی را شامل می‌شود. احساس عدم امنیت روانی از اخباری مانند جنگ، دزدی، زورگیری و مسائلی از این دست تاثیر می‌گیرد و منجر به تصمیم‌گیری‌های خاصی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌ها تصاویری از اصابت موشک به منطقه‌ای نزدیک به تل‌آویو خبر دادند.