پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

دانشگاه علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روانپزشک، از وسواس به عنوان بیماری سمج روانپزشکی نام برد و گفت: اختلال وسواس برای فرد و اطرافیان او بسیار آزار دهنده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی با تشریح آخرین وضعیت مولدسازی دارایی های دولت در استان در سال گذشته، گفت: در مجموع 181 فقره مِلک مازاد در استان شناسایی شد که از این تعداد 154 فقره ملک به سازمان خصوصی سازی جهت مولدسازی ارسال شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از مصدوم شدن 9 نفر در حادثه انفجار یک ساختمان مسکونی در این شهر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان به طعم و بوی نامطبوع آب همدان واکنش نشان داد. معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان به طعم و بوی نامطبوع آب همدان واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان از نظارت مستمر و همیشگی بر روی سلامت آب همدان خبر داد و گفت: طعم و بوی نامطبوع آب تا چند روز آینده برطرف می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیروهای اورژانس با آمبولانس در حال انتقال بیمار بودند که افراد ناشناس، آمبولانس را متوقف و به آن‌ها حمله و سپس فرار کردند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب 10 نفر از روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افراد ناشناس به آمبولانس و نیروهای اورژانس حین انجام اقدامات ویژه درمانی دراهواز حمله کردند. افراد ناشناس به آمبولانس و نیروهای اورژانس حین انجام اقدامات ویژه درمانی دراهواز حمله کردند. به گزارش عرشه آنلاین، خوزستان رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از حمله افراد ناشناس به آمبولانس و نیروهای اورژانس حین انجام اقدامات ویژه درمانی بر بالین بیمار خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

علیرغم اثبات فواید بی‌شمار استفاده از نان کامل برای سلامتی جامعه، هنوز تقریباً تمام کارخانجات تولید آرد در کشورمان به دلیل سود هنگفت سبوس‌گیری از آردها، اقدام به تولید آرد سفید و سبوس‌گیری بالا می‌کنند و عملاً سلامت مردم قربانی این سودجویی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دفاتر انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای خطاب به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی شد. متن این نامه به شرح زیر است: باسمه تعالی در یک مواردی [از حمایت دولت‌ها از تولیدی‌ها] معافیت‌های مالیاتی لازم است، همچنان که در نقطه‌ی مقابل، در یک مواردی وضع مالیات لازم است؛ مثل ثروت‌های بادآورده....

وب‌گاه فرارو

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تأکید بر اینکه نباید به بهانه کوچک شدن یا از بین رفتن خودبه خودی لوزه بزرگ، نسبت به جراحی و برداشتن آن بی‌تفاوت باشیم، گفت: «لوزه‌های بزرگ با بالا رفتن سن کوچک می‌شوند، ولی عارضه‌های جبران‌ناپذیری برای فرد به‌دنبال خواهند داشت.»

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب 10 نفر از روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

علی ربیعی گفته است اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک اقدام درست، شایسته، به موقع و در جهت منافع ملی و امنیت درازمدت ایران زمین صورت گرفته است.

وب‌گاه گسترش

رئیس انجمن تولید و تامین و توزیع و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی تأکید کرد که حمایت از زنجیره تامین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور بسیار ضروری است و اعلام کرد: "کمر تأمین‌کنندگان تجهیزات پزشکی در حال شکست است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در خصوص خطرات مصرف داروهای تقویت قوای جنسی قاچاق و تقلبی هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چاقی عارضه‌ای عمومی است که تقریبا یک سوم مردم اغلب کشورها را متاثر کرده و معالجه‌ی این افراد هزینه‌ی بسیار بالایی به کشورها تحمیل کرده است.