جمعه 28 اردیبهشت 1403

دانشگاه هنر تهران

دانشگاه هنر تهران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

18 نمایش راه‌یافته به بخش تئاتر دانشجویی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، سید احمد فاضل زاده رییس مؤسسه ISC در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان فارس گفت: در دنیای کنونی به خوبی مشخص شده که زنجیره ارزش علم و فناوری فرآیند پیچیده ای است که فعالیت اجزای متعددی را می طلبد. دانش و علم که اغلب در قالب مقالات ارائه می شوند باید به فناوری تبدیل شوند،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لباس‌های بومی و محلی مردم استان مازندران علاوه بر زیبایی دارای قدمت بسیار زیادی هستند.

خبرگزاری دانشجو

در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، محسن مزجی به عنوان سرپرست مرکز حراست این وزارتخانه منصوب شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نشست علمی تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری با عنوان" مهار تورم در بخش ساخت مسکن: بررسی آثار عرضه مصالح ساختمانی در بورس "با حضور روح‌اله اکبری دستیار ویژه وزیر و و دبیر قرارگاه نهضت ملی مسکن به‌عنوان مدیر علمی نشست و ایرج رهبر رئیس هیئت‌مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران و رئیس پیشین هیئت‌مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن و ساختمان...

خبرگزاری تسنیم

قیمت سیمان و فولاد را نباید با قیمت‌های جهانی مقایسه کرد چراکه یارانه انرژی و هزینه تولید جهانی نیست. سه ضلعی وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت و انبوه سازان میتوانند در خصوص میزان نیاز و نحوه توزیع بازار سیمان و فولاد تصمیم گیری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمدرضا رادان، فرمانده کل نیروی انتظامی در توییتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی (ایکس) برای اراذل و اوباش خط‌ونشان کشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌گفته می شود مهراوه شریفی نیا به فرانسه مهاجرت کرده است. اما این خبر از سوی این بازیگر تایید و تکذیب نکرده اند. عکسی جنجالی از مهراوه شریفی نیا در فضای مجازی وایرال شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین سال 1360 در شهر تهران است و بازیگر سینما و تلوزیون است.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه انفرادی تجربیات دیداری در قالب نقاشی ایرانی تحت عنوان «واکاوی» شامل آثار مهدی بهشتی‌نژاد، در گالری هنر فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، نمایشگاه انفرادی تجربیات دیداری در قالب نقاشی ایرانی با عنوان «واکاوی» شامل آثار مهدی بهشتی‌نژاد، روز یکشنبه 16 مهر ساعت 16 در گالری هنر فرهنگسرای ارسباران افتتاح می‌شود و تا 23 مهر میزبان علاقه‌مندان به هنر‌های تجسمی است. مهدی بهشتی‌نژاد، فارغ‌التحصیل رشته صنایع دستی، گرایش نقاشی ایرانی در مقطع کارشناسی...

خبرگزاری تسنیم

با حکم مهدی حامدسقایان، دبیر چهل‌و‌دومین‌جشنواره‌بین‌المللی تئاتر فجر، نرگس‌یزدی به عنوان مدیر‌بخش‌پژوهش این دوره از جشنواره منصوب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیژن میرباقری، هاتف علیمردانی، محمدرضا شفاه، مریم بحرالعلومی، امیر بوالی، یوسف منصوری و امیر پذیرفته به‌عنوان اعضای هیئت انتخاب آثار داستانی چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لیلا اوتادی یک عکس سلفی را از پشت صحنه برنامه چیدمانه و پسری که در قالب طنز از او خواستگاری کرده است منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان فعال موسیقی ایرانی و موسیقی تلفیقی طی روزهای آینده مجموعه کنسرت‌هایی را در تالارهای مختلف تهران پیش روی مخاطبان قرار می‌دهند.