یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، دیدار نوروزی اعضای هیات رییسه دانشگاه با همکاران سازمان مرکزی در مزار مطهر شهدای گمنام برگزار شد. علم الهدی مشاور رییس دانشگاه پیام نور در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و همچنین تقارن آن با ماه مبارک رمضان افزود: با توجه به ماموریت دانشگاه در عرصه الکترونیک و استاندارد‌های دانشگاه‌های باز و از راه دور، در سال 1403 توجه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تفاهم‌نامه همکاری صنعتی دانشجویان دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز امضا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از امروز 26 اسفند 1402 لغایت 14 فروردین 1403 در سایت گلستان به نشانی https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود. پذیرفته شدگانی که کد رشته محل قبولی قبلی آنها سال تحصیلی (1403-1402) دانشگاه پیام نور بوده و براساس لیست بهمن ماه سازمان سنجش آموزش کشور دارای شماره دانشجویی...

خبرگزاری تسنیم

ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از امروز 26 اسفند 1402 در سایت گلستان انجام می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است که یک سوم دانشجو‌های وزارت علوم در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و همچنین این دانشگاه 6 هزار دانشجوی خارجی شامل اتباع و دانشجویان مراکز بین‌الملل دارد. رئیس دانشگاه پیام نور گفت: یکی از ماموریت‌های دانشگاه حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل چهارم است که برای...

خبرگزاری دانشجو

رییس دانشگاه پیام نور گفت: کلاس‌های دانشگاه پیام نور در دروس عملی، آزمایشگاه و دکتری تماماً حضوری برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در نشست مشترک روسای کمیته فرهنگی دانشگاه پیام نور، انجمن موی‌تای و کیک‌بوکسینگ به عنوان برترین انجمن ورزشی این دانشگاه در سال 1402 معرفی شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: طبق ماده 37 قانون نظام صنفی کشور، اصناف بدون هیچگونه مانعی مجازند درخواست خود را برای تأسیس بانک از بانک مرکزی مطرح کنند.

خبرگزاری تسنیم

مجمع سالیانه انجمن موی‌تای و کیک‌بوکسینگ دانشگاه پیام نور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 2500 عضو علمی دانشگاه پیام نور سراسر کشور با انتشار بیانیه‌ای با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، از آحاد مردم برای حضور با شکوه در انتخابات 11 اسفند دعوت و اعلام کردند: اگر خواهان حل مشکلات کشور هستیم، باید در انتخابات حضور پیدا کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت صبح امروز سه‌شنبه 8 اسفندماه در جریان سفر یک‌روزه خود به استان‌های گلستان و مازندران در نشست با دانشگاهیان استان مازندران حضور پیدا کرد و به پرسش‌های ایشان پاسخ گفت. سخنگوی دولت در این نشست با اشاره به توجه دولت سیزدهم به دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: در این دولت بسیاری از اعضای کابینه و مقامات مختلف دولت ازجمله...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: یزد سه تا تیم در فوتبال ساحلی دارد و قطب فوتبال ساحلی ایران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور 11 اسفند را روز تجلی همدلی و هم زبانی و حضور گسترده ملت ایران و روز خلق حماسه ای دیگر دانست و گفت: در این روز نشان می دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ و برای ارتقا و تثبیت بیش از پیش آن مجاهدانه تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرایند برگزاری آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال 1403 برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عیدی کارکنان دولت در پایان هرسال توسط دولت تعیین می‌شود. ولی عیدی کارگران مشمول قانون کار براساس فرمول مندرج در قانون مذکور مشخص می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه دینداری عقل بنیاد، اولین دغدغه وی در زندگی علمی اش بوده است گفت: متأسفانه ادعای میان‌رشتگی نزد خیلی از افراد رختی بر تن جهل آنها شده است!