یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه یک گفت: بودجه امسال پروژه‌های احداثی 273 درصد و پروژه‌های توسعه محلی 232 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

خبرگزاری تسنیم

اولین همایش ملی رساله حقوق امام سجاد علیه‌السلام به همت دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، سید احمد فاضل زاده رییس مؤسسه ISC در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان فارس گفت: در دنیای کنونی به خوبی مشخص شده که زنجیره ارزش علم و فناوری فرآیند پیچیده ای است که فعالیت اجزای متعددی را می طلبد. دانش و علم که اغلب در قالب مقالات ارائه می شوند باید به فناوری تبدیل شوند،...

خبرگزاری تسنیم

27 تشکل دانشجویی در نامه ای به نمایندگان مجلس از افزایش تدریجی سن بازنشستگی در لایحه برنامه هفتم پیشرفت حمایت کردند.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضائیه ضمن دعوت از پژوهشگران و محققان برای ارائه راهکاری مؤثر و کاربردی جهت تقویت مقوله‌ی مبارزه با فساد و مفسدین، گفت: می‌خواهیم مبارزه‌ای همه‌جانبه و بدون تبعیض و ریشه‌ای با فساد داشته باشیم و در اثنای این امر، شرع و قانون و حرمت افراد حفظ شود؛ در این زمینه پژوهشگران و محققان می‌توانند در این کمک‌کار دستگاه قضا باشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در نشست هم‌اندیشی قوه قضاییه با نهاد‌های علمی و پژوهشی کشور از پژوهشگران و محققان برای ارائه راهکاری مؤثر جهت مبارزه با فساد و مفسدین دعوت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محسنی اژه‌ای گفت: در مواردی علی‌رغم آنکه عدالت محقق شده اما احساس عدالت در فرد و جامعه تحقق نیافته است!

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس قوه قضاییه گفت: در مواردی به رغم آنکه عدالت محقق شده اما احساس عدالت در فرد و جامعه تحقق نیافته و خودِ این مقوله، یک زمینه پژوهشی و تحقیقی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «فاطمیت فاطمه و تاریخ» به قلم محمدحسن زورق در چهار فصل از جمله فطرت، نبوت، امامت و فاطمیت به شرح زندگی حضرت فاطمه (س) می‌پردازد.

خبرگزاری تسنیم

2 تشکل صنفی حوزه تجهیزات پزشکی با تاکید بر رفع نواقص احتمالی در عملکرد هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران، مدعی شدند: "تخریب و انحلال این مرکز موجب تضعیف تولید داخل و هدررفت منابع ارزی کشور می‌شود."

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: طبق تقویم آموزشی آخرین مهلت ثبت نمرات میانترم نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1403 دانشجویان دانشگاه پیام نور روز سه شنبه 21 آذرماه است و اساتید تا 21 آذرماه برای ثبت نمرات مذکور فرصت دارند. نمره میان‌ترم دانشگاه پیام نور از 8 نمره محاسبه و اساتید بر اساس فعالیت کلاسی دانشجویان یا امتحان میان‌ترم بارم این نمره را محاسبه...

وب‌گاه ورزش سه

سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی (اینسکو) و انجمن موی تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی (اینسکو) و انجمن موی تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

وب‌گاه فرارو

وزیر علوم، گفت: دانشگاه پیام نور تقریبا خودگردان است و درصد کمی از هزینه‌های این دانشگاه را دولت کمک می‌کند و از نظر علمی این دانشگاه استاندارد علمی و آموزشی را در حد اعلا رعایت کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، گرامیداشت روز دانشجو با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و با حضور قائم مقام معاونت فرهنگی - دانشجویی وزارت علوم در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد. رشید جعفرپور قائم مقام معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت علوم در این نشست درباره روز دانشجو اظهار داشت: جوهره و ماهیت اصلی 16 آذرماه استکبارستیزی است. وی همچنین درباره...