یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با وجود اینکه ظرفیت های خالی دانشگاه‌ها و آموزشکده‌های کشور در سال جاری به بیش از 456 هزار نفر رسید، اما فقط 115 هزار نفر برای حضور در این ظرفیت‌های خالی ثبت نام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با وجود اینکه ظرفیت های خالی دانشگاه‌ها و آموزشکده‌های کشور در سال جاری به بیش از 456 هزار نفر رسید، اما فقط 115 هزار نفر برای حضور در این ظرفیت‌های خالی ثبت نام کردند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی: نیاز کشور به پزشک خیلی جدی است، نمی‌توان شرایط را رها کرد و وزارت بهداشت هم خودش تصمیم بگیرد که قانون را اجرا نکند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون مقطع دکتری (نیمه‌متمرکز) «Ph.D» سال 1403 بعدازظهر روز جمعه 4 اسفند 1402 در 154 شهر کشور برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 14:30 بعدازظهر آغاز و درب‌های ورود...

وب‌گاه مشرق نیوز

جزییات شرکت در آزمون دکتری (نیمه‌متمرکز) «Ph.D» سال 1403 اعلام شد. متقاضیان باید به سوالات آزمون استعداد تحصیلی با توجه به گروه امتحانی خود پاسخ دهند.

خبرگزاری تسنیم

پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، دانشگاه پیام نور و پارک علم و فناوری بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با امضای تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه، فعالیت های خود را در عرصه توسعه زیست‌بوم صنایع خلاق و فرهنگی در سطح بین‌المللی توسعه دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی، دانشگاه پیام نور و پارک علم و فناوری بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با امضای تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه، فعالیت های خود را در عرصه توسعه زیست بوم صنایع خلاق و فرهنگی در سطح بین‌المللی توسعه می دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، دکتر تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور و با بیش از 360 هزار دانشجو و بالغ بر 3500 عضو علمی نقش مهمی در توسعه علمی و پژوهشی کشور دارد و همچنین این دانشگاه در رتبه‌های های جهانی و بین المللی مانند وبومتریکس، یورب، گرین متریک، کیو اس، لایدن و برخی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، تقی زاده، رئیس دانشگاه پیام نور در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور و با بیش از 360 هزار دانشجو و بالغ بر 3500 عضو علمی نقش مهمی در توسعه علمی و پژوهشی کشور دارد و همچنین این دانشگاه در رتبه‌های های جهانی و بین المللی مانند وبومتریکس، یورب، گرین متریک، کیو اس، لایدن و برخی دیگر...

وب‌گاه الف

سخنگوی دولت با تصریح اینکه در حوزه انرژی سرمایه‌گذاری‌های جدی صورت گرفته است و بخش زیادی از کارخانجات ما پس از سال‌ها رکود به حرکت در آمده‌اند، گفت: در همین دوره، توسعه درآمدزایی با ارزش افزوده فعال شده است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت حذف و اضافه واحدهای درسی دانشجویان دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 از 16 بهمن آغاز شده است و تا 28 بهمن ادامه دارد. دانشجویان برای حذف و اضافه با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و از مسیر «ثبت نام -> عملیات ثبت نام -> ثبت نام اصلی» نسبت به حذف و اضافه خود اقدام کنند. به گزارش روابط عمومی داشگاه پیام نور، دانشجویان...

خبرگزاری تسنیم

انحصار تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان یا استفاده از همراهی سایر دانشگاه‌ها برای تربیت معلم، محل مناقشه است؛ برخی کارشناسان معتقدند دانشگاه فرهنگیان با وضعیت موجود، توان تأمین معلم مورد نیاز را ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد. تشکیل پرونده شناسنامه سلامت بیش از 2000 دانشجوی بین‌الملل...

وب‌گاه تابناک

به رغم ادعای مسئولان وزارت علوم درباره ادغام برخی واحدهای دانشگاه پیام نور در برخی دانشگاه های دیگر مانند فرهنگیان، رئیس دانشگاه پیام نور این موضوع را مردود می‌داند و تکذیب می‌کند!

خبرگزاری ایرنا

کاشان _ ایرنا _ رییس دانشگاه پیام نور کاشان گفت: تنگناهای معیشتی و مشکلات اقتصادی نباید ما را از اصل انتخابات مایوس کند چراکه انتخابات پرشور پشتوانه نظام و کشور و خنثی کننده توطئه دشمنان است.