جمعه 10 فروردین 1403

دانش آموزان شاهرودی در برنامه نویسی کشوری اول شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دانش آموزان شاهرودی در برنامه نویسی کشوری اول شدند

شاهرود - ایرنا - رییس آموزش و پرورش شاهرود گفت: دانش آموزان این شهرستان رتبه نخست کشوری در مسابقات برنامه نویسی اندروید را کسب کردند.

سید محمد موسوی روز پنجشنبه با بیان اینکه این مسابقات با حضور دانش آموزان سراسر کشور در فضای مجازی برگزار گردید، افزود: 2 دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی رسول اکرم (ص) موفق به کسب این رتبه شدند.

وی ادامه داد: دانش آموزان ابوالفضل علیزاده و مسعود لطفیان توانستند با همکاری و راهنمایی اساتید راهنما به این مهم دست یابند.

موسوی با تقدیر از عوامل اجرایی پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان شاهرود و تبریک این موفقیت اظهار داشت: موفقیت‌های چشم گیر دانش آموزان شهرستان عوامل متعددی دارد که یکی از آنها فراهم کردن بستر در پژوهش‌سرای دانش آموزی این شهرستان بوده که توانسته زیرساخت‌های خوبی را برای آنان فراهم کند.

رییس آموزش و پرورش شاهرود ابراز امیدواری کرد؛ در آینده ای نزدیک با تلاش دانش آموزان، مساعدت اولیا و همکاران شاهد موفقیت‌های چشمگیری در رشته‌های مختلف آموزشی و پرورشی این شهرستان باشیم.

به گفته وی شهرستان شاهرود دارای توانمندی‌های علمی و فناوری بسیاری است که با سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها می‌توان این موفقیت‌ها را استمرار بخشید.

در استان سمنان حدود 120 هزار دانش آموز تحصیل می‌کنند که از این میزان، 32 هزار و300 دانش آموز سهم شهرستان شاهرود است که در 56 پیش دبستانی، 142 مدرسه دولتی و 39 مدرسه غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.

*س_برچسب‌ها_س*