شنبه 6 مرداد 1403

داگلاس لوئیز حاضر نیست از اونانا عذرخواهی کند / طعنه دوباره ستاره‌ای که رقص بندری‌اش جنجالی شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
داگلاس لوئیز حاضر نیست از اونانا عذرخواهی کند / طعنه دوباره ستاره‌ای که رقص بندری‌اش جنجالی شد!

داگلاس لوئیس، ستاره استون‌ویلا، که با حرکتی تحریک‌آمیز مقابل آندره اونانا خبرساز شده بود به انتقادها از حرکتش به شکلی طعنه‌آمیز پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، داگلاس لوئیز، ستاره برزیلی استون‌ویلا، دیشب به جنجالی‌ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس تبدیل شد. او که به انتقادهای زیادی مواجه شده امروز نه تنها از اونانا و منچستریونایتد عذرخواهی نکرد بلکه به شکلی طعنه‌آمیز به انتقادها پاسخ داد.

در دیدار یونایتد و استون ویلا که در خانه ویلا برگزار می‌شد شیاطین سرخ با گل راسموس هویلوند پیش افتادند اما داگلاس لوئیز در دقیقه 67 کار را به تساوی کشاند. جنجال از زمانی آغاز شد که این ستاره برزیلی بلافاصله بعد از گلزنی درست جلوی چشمهای آندره اونانا حرکتی شبیه به رقص بندری اجرا کرد و باعث شد یونایتدها از او خشمگین شوند.

هواداران منچستریونایتد این حرکت داگلاس لوئیز را تمسخر دروازه‌بان‌شان می‌دانند و به شدت به او انتقاد کرده‌اند. ریو فردیناند، اسطوره شیاطین سرخ، از جمله کسانی بود که به این حرکت لوئیز واکنش نشان داد. فردیناند با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از سه ایموجی خنده، ستاره استون‌ویلا را تگ کرد و نوشت: حالت خوبه؟

لوئیز که انتظار می‌رفت از حرکتش عذرخواهی کند در پاسخ به ریو فردیناند لحنی طعنه‌آمیز داشت و نوشت:" ممنون، خوبم. الان در برزیل وقت کارناواله!"

جالب اینجا است که بعد از حرکت جنجالی داگلاس لوئیز، یونایتد در دقیقه 86 توسط اسکات مک‌تامینی به گل رسید تا ویلا بازی را با باخت 2-1 به پایان برساند. استون‌ویلا و اونای امری شرایط خوبی ندارند و در شش بازی اخیرشان در همه رقابتها تنها یک پیروزی به دست آورده‌اند.

داگلاس لوئیز حاضر نیست از اونانا عذرخواهی کند / طعنه دوباره ستاره‌ای که رقص بندری‌اش جنجالی شد! 2
داگلاس لوئیز حاضر نیست از اونانا عذرخواهی کند / طعنه دوباره ستاره‌ای که رقص بندری‌اش جنجالی شد! 3