شنبه 9 تیر 1403

دبیران سه جشنواره بین المللی تئاتر معرفی شدند

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
دبیران سه جشنواره بین المللی تئاتر معرفی شدند

با حکم حمید نیلی مدیر کل هنرهای نمایشی، دبیران سه جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تئاتر کودک و نوجوان و تئاتر عروسکی تهران_ مبارک منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از دفتر رسانه اداره کل هنرهای نمایشی؛ سه‌شنبه 5 تیر و همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، حمید نیلی مدیر کل هنرهای نمایشی در نشستی با حضور توحید معصومی مشاور عالی مدیرکل و مهدی حاجیان مدیر دبیرخانه دائمی جشنواره‌ها، طی احکامی خیر الله تقیانی پور را به عنوان دبیر چهل و سومین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر، امیر مشهدی عباس را به عنوان دبیر بیست و نهمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و امیر سلطان احمدی را به عنوان دبیر بیستمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک منصوب کرد. در بخشی از حکم دبیری خیر الله تقیانی پور چنین آماده است:

بهره‌مندی از همه‌ی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تئاتر کشور، توجه به ارکان اصلی جشنواره تئاتر فجر و پرهیز از گسترده شدن ناموزون جشنواره، توجه به حضور آثار باکیفیت خارجی در بخش بین‌الملل و برنامه‌ریزی برای ارزیابی کیفی و عادلانه‌ی آثار در تمامی بخش‌ها در راستای تحقق جشنواره‌ای با محوریت امید، همدلی و نشاط از وظایف جنابعالی است.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال، در انجام این مسئولیت مهم فرهنگی و هنری موفق و سربلند باشید.

در بخشی از حکم دبیری امیر مشهدی عباس چنین آمده است:

جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که اکنون درخت تناوری از شناخت، خلاقیت و شعور هنری است؛ بر آن است تا با یاری هنرمندان، خانواده بزرگ تئاتر و تمام دغدغه‌مندان آینده‌ی ایران عزیز گام ارزشمندی در راه پویایی، نشاط، امید و پیشرفت کودکان و نوجوانان میهن بردارد.

امید است در سایه الطاف پروردگار متعال، با هم‌افزایی هرچه بیشتر نیروهای موجود، بهره‌گیری کامل از امکانات و توان کارشناسی و اجرایی استان میزبان در برگزاری شایسته‌ی این رویداد پیروز و سربلند باشید.

در بخشی از حکم دبیری امیر سلطان احمدی چنین آمده است:

جشنواره‌ی بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک با جایگاه ویژه و اعتبار ملی و بین‌المللی خود می‌کوشد خانواده‌ی بزرگ نمایش عروسکی ایران را برای خلق و آفرینش آثاری ارزشمند و همنشینی هنرمندان گردهم آورد تا از این راه گام ارزشمندی برای ارتقا این گونه‌ی هنری و آشنایی بیش از پیش خانواده‌ها و عموم مردم با این شیوه تأثیرگذار و جذاب نمایشی بردارد.

امید است به یاری پروردگار مهربان در برگزاری این رویداد هنری و ارتقاء جایگاه این جشنواره پیروز و سربلند باشید.

22057

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1924843