چهارشنبه 4 مهر 1403

دربی 104؛ مهرداد محمدی با وجود محرومیت وارد ورزشگاه اراک شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دربی 104؛ مهرداد محمدی با وجود محرومیت وارد ورزشگاه اراک شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهرداد محمدی هافبک تیم فوتبال استقلال که با اعلام سازمان لیگ در دربی 104 محروم است همراه با هم تیمی های خود وارد ورزشگاه امام خمینی اراک شد. اما از طرفی پرسپولیسی‌ها بدشانس بودند و اورونوف ستاره ازبکستانی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. البته بدشانسی پرسپولیسی‌ها به همین جا ختم نشد و ایوب العملود ستاره مراکشی این تیم هم به دلیل مصدومیت...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهرداد محمدی هافبک تیم فوتبال استقلال که با اعلام سازمان لیگ در دربی 104 محروم است همراه با هم تیمی های خود وارد ورزشگاه امام خمینی اراک شد.

اما از طرفی پرسپولیسی‌ها بدشانس بودند و اورونوف ستاره ازبکستانی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. البته بدشانسی پرسپولیسی‌ها به همین جا ختم نشد و ایوب العملود ستاره مراکشی این تیم هم به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان قرار ندارد. این بازیکن مراکشی در یکی دو روز اخیر با پرسپولیس تمرین کرد، اما از آنجایی که مصدوم بوده و تمرینات کاملی نداشت به همین دلیل گاریدو او را در ترکیب اصلی تیمش قرار نداد. قرار است به جای ایوب العملود، فرشاد فرجی در پست دفاع راست برای پرسپولیس به میدان برود.

این دیدار از ساعت 19 آغاز می‌شود.

انتهای پیام /