جمعه 7 اردیبهشت 1403

درخواست بسیج دانشجویی مازندران از دستگاه قضا برای برخورد با میر حسین موسوی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
درخواست بسیج دانشجویی مازندران از دستگاه قضا برای برخورد با میر حسین موسوی

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین بسیج دانشجویی استان مازندران در بیانیه‌ای نسبت به یاداشت میر حسین موسوی واکنش نشان داد. متن بیانیه به شرح زیر است: مَثَلُهُم کَمَثَلِ الَذِی استَوقَدَ نَاراً فَلَما اَضاءَت ما حَولَهُ ذَهَبَ اللَهُ بِنورِهِم وَ تَرَکَهُم فِی ظُلُمات لاَ یُبصِرُون صُم بُکم عُمی فَهُم لاَیَرجِعُونَ. (سوره بقره آیه 17 و 18) مَثَل آنان (منافقان) همانند...

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین بسیج دانشجویی استان مازندران در بیانیه‌ای نسبت به یاداشت میر حسین موسوی واکنش نشان داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

مَثَلُهُم کَمَثَلِ الَذِی استَوقَدَ نَاراً فَلَما اَضاءَت ما حَولَهُ ذَهَبَ اللَهُ بِنورِهِم وَ تَرَکَهُم فِی ظُلُمات لاَ یُبصِرُون صُم بُکم عُمی فَهُم لاَیَرجِعُونَ. (سوره بقره آیه 17 و 18)

مَثَل آنان (منافقان) همانند کسی است که آتشی افروخته (تا در بیابان تاریک، راه خود را پیدا کند)؛ ولی هنگامی که آتش اطراف او را روشن ساخت، خداوند (طوفانی می‌فرستد) آن را خاموش می‌کند و در تاریکی‌های وحشتناکی که چشم کار نمی‌کند، آن‌ها را رها می‌سازد، آن‌ها کر، گنگ و کورند؛ واز ضلالت خود باز نمی‌گردند!

تکلیف منافقان را قرآن و کلام خدا بیان کرده و وصف حال و عاقبت ایشان چیزی جزء ضرر و خسران نیست.

این‌ها احوالات اخیر لیدر فتنه 88 میر حسین موسوی است، همان سر فتنه‌ایی است که هشت ماه امنیت و اموال عمومی کشور را به کمک فتنه گران و مواجب بگیران دشمن در پی ادعای واهی تقلب به مهلکه و مسلخ خطرناکی برد و کشور را در آن روز‌ها به سمت آشوب کشانده بود، و با فتنه گران همراهش در حوادث شوم محرم 88 حتی حرمت اباعبدالله الحسین (ع) را نگه نداشتند و برادران و خواهران ایران اسلامی را با طراحی فتنه‌ها به جان هم انداخت و از ریختن خون مردم هیچ باکی نداشت.

حالا نیز دست به فتنه گری جدیدی زدند و اینبار با بیانیه‌های شیطانی خود به ساحت شهدای مدافع حرم اهانت کردند، شهدایی که رهبری عزیز فرمودند که اگر رشادت‌های آنان نبود باید با داعشی‌ها در کرمانشاه و همدان میجنگیدیم.

سوال اینجاست: چگونه لیدر فتنه 88 در مقابل کسانی همچون سردار سرافراز اسلام، حبیب حرم شهید حاج حسین همدانی که هشت سال در دوران دفاع مقدس از کیان این مرزو بوم دفاع کردند و بعد از آن نیز در صحنه‌های مختلف بخصوص در روز‌های آشوب فتنه 88 مانع از برادر کشی در کشور شدند اهانت میکند؟ زمانی که سرادر بزرگ و با افتخار ما شهید همدانی عزیز میتوانستند به استراحت بپردازند همچون حبیب بن مظاهر به دفاع از حرم اهل بیت و آرمان‌های نظام و انقلاب پرداختند.

این گستاخی و هرزه گری ایشان حدفاصل انقلابی و انقلابی نما را به وضوح نشان داد و فرق کسی که خود را مدافع واقعی مردم میداند و کسی که ادعای دروغین مردمداری و دموکراسی دارد، کاملا آشکار ساخت.

اتفاقات اخیر چهره واقعی کسانی را که ایران عزیز را به سمت ناامنی کشانده بودند و برای وسوسه‌های شیطانی و سراب گونه خویش صدا و عمال دشمن قسم خورده این نظام و کشور شده بودند را نشان داد و به خوبی نقاب از صورت این دیوصفتان گرفت و ماهیت منافق شان برای مردم فاش گردید.

مع الوصف در واکنش به بیانیه گستاخانه و فتنه گرایانه به صاحت شهدای مدافع حرم باید بیان شود هنوز بر سر آنیم که فتنه‌گران حوادث سال 88 باید محاکمه و به اشد مجازات برسند و رافت اسلامی نباید شامل ایشان گردد. در مورد میرحسین موسوی همان بس که نظرات وسخنان او را به نظرات دشمن تعمیم دهیم ونتیجه میشود آنچه دشمن از بیان آن در داخل ناتوان است از دهان و قلم او بیرون میزند.

فلذا به جد از دستگاه قضاء مطالبه انقلابی داریم که هنوز داغدار مصائب تلخ سال 88 هستیم و بیشترین ضربه و تحریم‌ها و خط دهی به دشمن برای ضربه به پیکره نظام از سوی این فتنه گران بوده لذا تقاضای پیگیری و برخورد قانونی با عوامل این مسئله را مبتنی بر قانون اساسی کشور داشته و دیگر تساهل و مسامحه با این افراد را ظلم آشکار به آرمان‌های نظام، امامین انقلاب و شهدا می‌دانیم واین رفتار، افکار و اوهام تفرقه‌آمیز و آب به آسیاب کهنه و فرسوده و رو به اضمحلال دشمن ریختن و لباس مندرس استکبار را با این بیانیه‌های پوچ و واهی بزک کردن دیگر نقشه عریان و نخ نما شده است که مردم ما خوب به آن واقف هستند؛ و کلام آخر بسیج دانشجویی استان مازندران ضمن محکوم کردن این بیانیه شنیع، به ایشان هشدار میدهد اگر در نشر، تهیه و تدوین این بیانیه دخالتی نداشته اعلان برائت نماید و اگر چنین نیست اظهار توبه.

همچنین این حق مسلم هر شخص ایرانی انقلابی است که از اراجیف و کلام موهن میرحسین موسوی به دستگاه قضا شکایت برده و احقاق حق نماید.

ولعاقبه للمتقین شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران