شنبه 29 اردیبهشت 1403

درخواست فوری وزیر کشور از زائران اربعین

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
درخواست فوری وزیر کشور از زائران اربعین

اقتصادنیوز: احمد وحیدی با اعلام اینکه تاکنون 2 میلیون و 200 هزار نفر از زائران ایرانی وارد عراق شدند گفت که زائران از شهرهای دیگر به هیچ وجه به مرزها مراجعه نکنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، وزیرکشور صبح امروز در بازدید از مرز خسروی، بر تلاش برای خروج زائرانی که از روز‌های قبل در پایانه خسروی و شهر‌های اطراف حضور دارند گفت: چند هزار زائر در پایانه خسروی حضور دارند و هزاران نفر نیز در روز‌های گذشته در شهر‌های اطراف اسکان اضطراری داده شده اند که برنامه کنونی وزارت کشور و ستاد اربعین تلاش برای خروج این زائران از مرز است.

سیل عظیم زائران اربعین حسینی در پل زائر + فیلم

وی با اشاره به تاکید طرف عراقی بر کاهش ورود زائران به کشور همسایه گفت: ظرفیت پذیرش زائران جدید در مرز‌ها وجود ندارد و خواهش می‌کنیم مردم از استان‌های خود به سمت مرز‌ها حرکت نکنند.

خبر تلخ؛ چند زائر ایرانی در کربلا جان باختند؟

احمد وحیدی افزود: این ازدحام جمعیت مربوط به زائرانی است که قبلا در پایانه‌های شهر‌های اطراف مانند قصرشیرین، اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب اسکان داده شده بودند و هم اکنون این زائران به سمت عراق هدایت می‌شوند.

وضعیت تاسف بار زائران اربعین در مرز عراق / خواب زائران در میان آشغال ها + فیلم

وی با اشاره به اینکه تاکنون 2 میلیون و 200 هزار زائر از کشور عازم کشور عراق شده‌اند، افزود: زائران به هیچ وجه به مرز‌ها مراجعه نکنند.

همچنین بخوانید