سه‌شنبه 17 مهر 1403

دریافت شیبا رایگان با ثبت نام و دعوت از دوستان

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
دریافت شیبا رایگان با ثبت نام و دعوت از دوستان

کمپین ارز دیجیتال شیبا در صرافی او ام پی فینکس فرصتی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند بدون هیچ محدودیتی به دریافت ارز دیجیتال رایگان بپردازند. در این کمپین از او ام پی فینکس شما می‌توانید حداقل 100 هزار شیبا هدیه بگیرید. برای توضیحات بیشتر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

احراز هویت در او ام پی فینکس طی سه مرحله و در کمتر از 5 دقیقه تکمیل می‌گردد. پس از تکمیل احراز هویت، صحت اطلاعات وارد شده توسط شما به صورت آنی توسط واحد KYC او ام پی فینکس مورد بررسی قرار گرفته و تایید می‌شود.

به محض تایید احراز هویت حساب کاربری، مقدار 100 هزار ارز دیجیتال شیبا به عنوان اولین هدیه ثبت نام به صورت آنی به حساب کاربری شما واریز می‌گردد. توجه داشته باشید که کمپین ارز دیجیتال شیبا در او ام پی فینکس در تاریخ سی‌ویکم مرداد 1403 به پایان می‌رسد. بنابراین برای ثبت نام و احراز هویت در او ام پی فینکس تنها تا سی‌ویکم مرداد ماه فرصت دارید.

همین حالا می‌توانید وارد وبسایت صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس یا اپلیکیشن او ام پی فینکس شوید و با تکمیل ثبت نام و احراز هویت، بدون نیاز به هیچ سرمایه‌گذاری اولیه 100,000 واحد شیبا اینو (SHIB) هدیه بگیرید!

بهترین قیمت تتر و سایر رمزارزها نماید. ما تلاش داریم تا تجربه‌ی معاملاتی ساده و شفاف را برای کاربرانمان فراهم کنیم. تیم ما در دسترس است تا هرگونه سوال یا مشکلی که کاربران ممکن است داشته باشند را پاسخگویی نماید. هدف ما ارائه‌ی محیطی امن و مطمئن برای معاملات ارزهای دیجیتال است.

دریافت شیبا رایگان با ثبت نام و دعوت از دوستان 2
دریافت شیبا رایگان با ثبت نام و دعوت از دوستان 3
دریافت شیبا رایگان با ثبت نام و دعوت از دوستان 4