شنبه 15 اردیبهشت 1403

در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم

دنیای ما، بیست‌ویک‌ساله شد. خانواده دنیای‌اقتصاد امروز از همیشه بزرگ‌تر است؛ هم اعتبارش، هم اسم و رسمش و هم اندازه‌اش. دنیای ما به واسطه بودن و ماندن خود و اعضایش، حالا در مسیر پویایی و موفقیت است. نه اغراق است و نه بزرگ‌نمایی اگر حالا سرمان را بالا گرفته‌ایم و می‌گوییم در قله مطبوعات کشورمان قلم می‌زنیم! جایی که با هیچ نقطه دیگری در حال و روز فعلی مطبوعات کشور قابل مقایسه نیست. حالا...

مرجان شهریاری

دبیر گروه خودرو

«دنیای‌اقتصاد به شما قدرت پیش‌بینی می‌دهد» البته به اعتقاد من در کنار این جمله معروف روزنامه دنیای‌اقتصاد این تذکر هم این روزها باید داده شود که «با این حال شما صلاح کار خود را بهتر می‌دانید؛ چراکه اقتصاد کشور نوشته شده است و قصدی برای پاک‌نویس کردن آن نیست.» درباره اینکه چرا دنیای‌اقتصاد را به‌عنوان محل کار انتخاب کرده‌ام باید بگویم، کلمه «انتخاب» سال‌هاست که در حوزه رسانه کاربردی ندارد. با این حال انتخاب «دنیای‌اقتصاد» برای من در شرایط خاصی اتفاق افتاد. تعطیلی روزنامه‌های اصلاح‌طلب یکی پس از دیگری، با خستگی فعالیت روزنامه‌نگاری توام شد. با این حال دنیای‌اقتصاد سرآغاز دیگری بود. از ماندگاری «دنیای‌اقتصاد» اولا رعایت بی‌طرفی در دولت‌های مختلف و فارغ از جریانات سیاسی و دوما تحلیل‌های اقتصادی کارشناسی به زبانی ساده و قابل فهم برای عموم است. در این مسیر جمعی از اقتصاددانان بزرگ کشور، دنیای‌اقتصاد را همراهی می‌کنند و به این ترتیب روزنامه توانسته است با تکیه بر تحلیل‌های اقتصادی، راهگشای بسیاری از مشکلات باشد. در آخر باید بگویم هنوز کورسویی برای نجات اقتصاد کشور باقی است، به همکارانم توصیه می‌کنم همچنان به راه خود ادامه دهید.

دکتر هادی خسروشاهین

دبیر گروه بین‌الملل و خبر روزنامه دنیای‌اقتصاد

دنیای‌اقتصاد هم نهاد است و هم سازمان. نهاد در اینجا به معنای مجموعه‌ای از هنجارها وقواعد نهادینه‌شده است. از این حیث دنیای‌اقتصاد یک مجموعه رسانه‌ای است که نامش با نهاد پیوند خورده است و به همین دلیل نام دنیای‌اقتصاد خودآگاه ذهن مخاطب را به سمت اقتصاد آزاد می‌برد. اما در عین حال سازمان هم هست یعنی دارای ساختار، تشکیلات و تقسیم کار سیستمی برای رسیدن به اهداف مشترک است. دنیای‌اقتصاد را به‌عنوان محل کار خود انتخاب کردم، هم به دلیل اینکه فعالیت این مجموعه رسانه‌ای در طول دو دهه گذشته باعث شده است که به یک برند تبدیل شود؛ هم به این دلیل که فعالیت در آن باعث منزلت اجتماعی و سیاسی می‌شود و هم به این دلیل که اداره سازمان‌مند این مجموعه بخشی از دغدغه‌های صنفی کارکنانش را تامین مادی و معنوی می‌کند. عدم وابستگی به تشکل‌های سیاسی و فراتر رفتن از فضای حاکم سیاسی یکی از رازهای ماندگاری این رسانه است. در واقع شاید دنیای‌اقتصاد تنها رسانه‌ای در ایران باشد که کارکرد رسانه‌ای خود را به شکل حرفه‌ای انجام می‌دهد وکارکردهای سیاسی را بر خود بار نمی‌کند. و در آخر، خانواده دنیای‌اقتصاد بزرگ‌تر شده است؛ حواسمان بیشتر از قبل به هم و برند دنیای‌اقتصاد باشد.

بمانجان ندیمی‌بوشهری

دبیر گروه صنعت، معدن و بازرگانی

دنیای‌اقتصاد را از زمانی می‌شناسم که پایم به خیابان مطهری باز شد. آن زمان که محل کارم سایتی در سهروردی بود و ناگزیر هر روز از این خیابان رد می‌شدم و تابلوی آن را می‌دیدم. آن موقع عاشق ساختمانش بودم؛ چون سایت ما در یک واحد آپارتمان بود و دنیای‌اقتصاد 5طبقه. یک‌بار به سردبیر سایت گفتم «دنیای‌اقتصاد» عجب بزرگ است. او گفت: «روزنامه بزرگ و حرفه‌ای و بی‌رقیبی است.» از آن موقع کار کردن در این روزنامه برای من به یکی از آرزوهای کوچکم تبدیل شد. تا اینکه حدود یک‌سال بعد، از روزنامه محبوبم با من تماس گرفتند که بروم برای مصاحبه. آن شب دل تو دلم نبود. قرارمان شده بود ساعت 6بعدازظهر. برای سرویسی خبرنگار می‌خواستند که من با آن بیگانه بودم؛ اما قبول کردم. مدیران روزنامه دستم را مثل یک بچه گرفتند و پا به پا بردند. از وقتی پا به روزنامه گذاشتم تا همین الان که دبیر همان سرویسی هستم که با ترس و بدون تجربه واردش شدم، دائما آموخته‌ام. کار کردن با تیم حرفه‌ای دنیای‌اقتصاد، لذت‌بخش است. خانواده بزرگ دنیای‌اقتصاد همیشه با تمام توان خود سعی در پوشش مطالبی حرفه‌ای و تخصصی دارد و هرجا سیاست‌های اقتصادی علیه جامعه باشد، نخستین صدای تخصصی از این روزنامه بلند می‌شود. چه بسا بسیاری از مواقع این انتقادات به دل دولت‌ها ننشسته؛ اما رسالت حرفه‌ای این روزنامه و بی‌طرفی سیاسی آن موجب شده است همواره در رأس روزنامه‌های برتر کشور قرار گیرد. به جد می‌توانم بگویم در هیچ رسانه‌ای تا این اندازه مخاطبان به‌صورت تخصصی و دقیق مطالب را دنبال نمی‌کنند و تلفن‌های سرویس‌ها زنگ نمی‌خورد. این خود نشانه تاثیرگذاری روزنامه‌ای است که در عصر جدید رسانه که هر خبری با فاصله چند ثانیه مخابره می‌شود، هنوز پابرجاست.

مجید حیدری

دبیر گروه سیاستگذاری و بازار پول

نام دنیای‌اقتصاد را مترادف با کار جدی، برند خوشنام و همکارم فرید قدیری است. دنیای‌اقتصاد یعنی جمعه‌ها تعطیل نیست! درباره اینکه چرا دنیای‌اقتصاد را به‌عنوان محل کار و فعالیت خود انتخاب کردم، باید این‌طور بگویم قصدم این بود که با حضور در دنیای‌اقتصاد، پلی برای ورود به حوزه‌های دیگر انتخاب کنم؛ اما حدود 10سال است که روی این پل مانده‌ام. فعالیت تیم حرفه‌ای تحریریه به‌ویژه گروه بانک، بیمه وسیاستگذاری رمز پایداری دنیای‌اقتصاد است و آرزو می‌کنم که این خانواده روز به روز بزرگ‌تر شود و مخاطبانش نیز سلامت باشند و پولدارتر شوند.

المیرا میرابوالفتحی

دبیر گروه بورس

دنیای‌اقتصاد به شما قدرت پیش‌بینی می‌دهد و هرگاه نام دنیای‌اقتصاد را در هرجا می‌شنوم ناخودآگاه این جمله برایم تداعی می‌شود. روزنامه‌نگاری را دوست دارم و اقتصاد خوانده‌ام. بنابراین به نظرم دنیای‌اقتصاد بهترین محل کاری است که می‌توانم در آن به‌طور همزمان هم اخبار اقتصادی را رصد کنم و هم در روند اطلاع‌رسانی و رمز‌گشایی اخبار اقتصادی موثر باشم. حرفه‌ای بودن و دور از حاشیه به رسالت خبری خود عمل کردن، مهم‌ترین مشخصه و رمز ماندگاری و پایداری دنیای‌اقتصاد است. ما یک خانواده‌ایم و اگرچه تفاوت‌هایی بین اعضای این خانواده وجود دارد، اما با همدلی و همفکری می‌توانیم محیطی امن برای بهتر زندگی کردن در این خانواده بزرگ ایجاد کنیم.

محمدحسین شاوردی

دبیر گروه باشگاه اقتصاددانان

نام دنیای‌اقتصاد مترادف با «تلاش برای پیشرفت ایران» است. دنیای‌اقتصاد را برای همکاران و روزنامه‌نگاران، محلی برای تفکر، دوستی و همکاری صمیمانه می‌دانم. پرهیز از مهمل‌گویی و تمرکز بر نمایش دقیق و جزئی اقتصاد ایران رمز ماندگاری و پایداری این روزنامه در سال‌های گذشته تاکنون است. به همکارانم در این روزنامه توصیه می‌کنم که در کار خود تردید نداشته باشند؛ چراکه حقیقت سرانجام مشخص خواهد شد.

ندا لهردی

دبیر گروه دیجیتال

دنیای‌اقتصاد «جزیره ثبات» است. دنیای‌اقتصاد را برای کار و فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب کردم؛ چون رسانه‌ای مستقل، تخصصی و منطبق با معیارهای روزنامه‌نگاری حرفه‌ای است. حفظ استقلال و عدم وابستگی جناحی و سیاسی این مجموعه را به رسانه‌ای پایدار و ماندگار تبدیل کرده است. به مخاطبان هم توصیه می‌کنم دنیای اقتصاد را با «دنیای‌اقتصاد» دنبال کنید.

طبیه شهبازی

دبیر گروه شبکه‌های اجتماعی

دنیای‌اقتصاد برای من دربردارنده مفاهیم و عبارت‌های «حرفه‌ای»، «معتبر» و «مطالبه‌گر» است. دنیای‌اقتصاد برای من بیش از آنکه محل کار باشد، مانند خانواده‌ای صمیمی بهترین‌ها را گرد آورده و روابطی که من طی این سال‌ها تجربه کرده‌ام، همگی بر مبنای احترام متقابل بوده است. پرهیز از حاشیه‌ها و سیاست‌زدگی را راز ماندگاری و پایداری دنیای‌اقتصاد می‌دانم. اینجا همه چیز سر جای خودش است! صمیمت جدا و جدیت جدا! بودن و ماندن در خانواده دنیای‌اقتصاد باعث افتخار و سربلندی است.

سید امیررضا انگجی

دبیر گروه اندیشه

دنیای‌اقتصاد رسانه مرجع تحلیل‌های اقتصادی است و فراهم بودن زمینه مناسب برای کار در جهت علایق شخصی پای مرا به این روزنامه باز کرد. مدیریت حرفه‌ای این مجموعه رسانه‌ای آن را به یک رسانه ماندگار تبدیل کرده است. از همکاران خود می‌خواهم در حفظ مسیر حرفه‌ای خود کوشا باشند.

محمدامین مکرمی

دبیر گروه اقتصاد بین‌الملل

نام دنیای‌اقتصاد مترادف با «تحلیل عمیق» است. علاقه شدید به حوزه‌های اقتصاد و مالی مرا به دنیای‌اقتصاد آورده است و نیروهای کارآمد، قانع و متخصص را رمز ماندگاری این رسانه می‌دانم. با هم مهربان‌تر باشیم.

صبا طاهریان

دبیر گروه عکس

تجربه عکاسی در دنیای‌اقتصاد برایم چالش‌های تازه‌ای داشت. عکاسی با موضاعات صرفا اقتصادی با محدودیت‌ها و تبعیت از قوانین تجاری. همچون تصاویری مقید به عدم نمایش کمترین نشانه‌ای از نام تولیدکننده و عرضه‌کننده از ویترین خودروها، لوازم خانگی، موادغذایی در نمایشگاه‌ها تصاویری از تابلوی بورس و تالارش بدون نام شرکت و وضعیت ارزش سهام یا عکس‌هایی از فراز وفرود بازار ارز بدون اسم صرافی و نوسانات قیمت ارز که باعث شد دنیای متفاوتی و گاه عجیبی از عکاسی مطبوعاتی را تجربه کنم.

مریم رضایی

عضو گروه مدیران

اولین چیزی که با شنیدن دنیای‌اقتصاد به ذهنم می‌رسد «اعتبار رسانه» است. محیط کاری حرفه‌ای، گرم وصمیمی باعث شد به دنیای‌اقتصاد بیایم و در اینجا ماندگار شوم. مدیریت قوی در کنار به‌کارگیری نیروهای متخصص و زبده رمز ماندگاری و پایداری دنیای‌اقتصاد در همه سال‌های گذشته تاکنون است. در تمام سال‌هایی که در دنیای‌اقتصاد کار کردم هرکسی هرجا از من سوال کرد کجا کار می‌کنی با افتخار گفتم «دنیای‌اقتصاد» و برق تحسین را در چشم‌هایشان دیدم.

نیلوفر منصوریان

عضو گروه خبر

نام دنیای‌اقتصاد مترادف با پیش‌بینی آینده اقتصاد ایران است. ثبات و دوام این روزنامه باعث شده است به‌عنوان خبرنگار در آن ماندگار شوم و این روزنامه را کماکان به‌عنوان محیطی حرفه‌ای برای کار خود انتخاب کنم. روش میانه‌روی و دوری از جنجال‌های خبری و رسانه‌ای دنیای‌اقتصاد را در بیست‌ویک‌سال اخیر ماندگار و پایدار کرده است. ما را و دنیای‌اقتصاد را دنبال کنید!

دکتر کامران کرمی

عضو گروه خبر

دنیای‌اقتصاد را از این رو برای کار و فعالیت خود حرفه‌ای خود برگزیده‌ام که به هر دو موضوع اقتصاد وسیاست علاقه‌مندم. اقتصاد وسیاست در هم تنیده‌اند و هر دو وجه در این روزنامه به شکلی پررنگ مورد توجه، بررسی وتحلیل است. ایجاد تعادل ظریف بین خواست‌ها، مقدورات، محدودیت‌ها و ملاحظات مهم‌ترین رمز وراز موفقیت و پایداری دنیای‌اقتصاد در همه سال‌های گذشته تاکنون است. به خانواده دنیای‌اقتصاد توصیه می‌کنم در ادامه این مسیر نیز راه تعادل، میانه‌روی و انعطاف را ادامه دهد و بیش از پیش به سمت حرفه‌ای‌تر شدن حرکت کند. به مدیران این روزنامه نیز توصیه می‌کنم بیش از همیشه قدر نیروهای حرفه‌ای و کاربلد خود را بدانند.

سعیده‌سادات فهری

عضو گروه خبر

دنیای‌اقتصاد روزنامه‌ای است که سعی دارد بدون وابستگی به جناحی خاص، تحلیل‌هایی درست و موشکافانه و دقیق ارائه دهد. ضمنا حقوق خبرنگاران دنیای‌اقتصاد همیشه سر وقت و اول ماه است. دنیای‌اقتصاد را برای فعالیت حرفه‌ای خود برگزیدم؛ چون دنیای‌اقتصاد نسبت به روزنامه‌های دیگر نیروهای حرفه‌ای بیشتری دارد، نظم در مساله پرداخت حقوق خبرنگاران و توسعه فضای کاری در مجموعه رسانه‌ای دنیای‌اقتصاد در کنار کار در روزنامه در سال‌های اخیر مشوقی برای فعالیت در این مجموعه است. همچنین عدم وابستگی به جناح‌های سیاسی و انعکاس درست اخبار و انتشار تحلیل‌های کارشناسی بدون سوگیری‌های جناحی، از جمله مهم‌ترین رمز و رازهای ماندگاری دنیای‌اقتصاد در دو دهه اخیر است. به امید تولد 41سالگی دنیای‌اقتصاد!

حسین موسوی

عضو گروه بین‌الملل

من با شنیدن اسم روزنامه دنیای‌اقتصاد یاد بازارها می‌افتم! رویه متعادل و میانه‌روی حاکم بر فضای روزنامه و دوری از حاشیه‌های سیاسی این روزنامه را به مکانی مناسب برای کار و فعالیت حرفه‌ای تبدیل کرده و دلیل انتخاب و ماندگاری من در این روزنامه نیز همین است. در یک کلمه میانه‌روی رمز و راز پایداری و ماندگاری دنیای‌اقتصاد است و امیدوارم این رویه همچنان تداوم داشته باشد و برای طی ادامه این مسیر در سال‌های بعد نیز همواره اتخاذ و انتخاب شود.

فاطمه علی‌اصغر

عضو گروه خبر

اقتصاد وبورس دو کلمه‌ای است که به محض شنیدن نام دنیای‌اقتصاد در ذهنم تداعی می‌شود. تامین امنیت و ثبات شغلی برای روزنامه‌نگاران و تعهد روزنامه به روزنامه‌نگارانش باعث شده است این مجموعه را برای کار و فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب کنم. از سوی دیگر، میانه‌روی به‌عنوان خط‌مشی این رسانه در همه امور منجر به پایداری و ماندگاری آن در همه این سال‌ها شده است و توصیه می‌کنم روزنامه دنیای‌اقتصاد، همانند مسائل اقتصادی از این پس برای عمل به رسالت اجتماعی خود بیش از پیش به مسائل اجتماعی و فرهنگی که بی‌ارتباط به اقتصاد نیست نیز بپردازد.

مریم علیزاده

عضو گروه استان‌ها و گردشگری

دنیای‌اقتصاد برای من تداعی‌کننده خانه اول است؛ از این بابت که بخش زیادی از ساعات روز زندگی من به همراه همسرم که همکارم است اینجا و در کنار هم می‌گذرد. شروع کاری من در دنیای‌اقتصاد مصادف بود با سال آخر دوره لیسانس. اوایل سال83 فعالیتم را در گروه صنعت روزنامه دنیای‌اقتصاد که در آن زمان همسرم فرید قدیری هم در همان سرویس مشغول به کار بود، آغاز کردم. معتقدم رسانه ما هیچ زمان در هیچ موضوعی هیجان‌زده عمل نکرده و اتفاقا به دور از هیجانات سطحی و زودگذر در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بخش‌های اقتصادی طی همه این سال‌ها توانسته است همه جوانب یک خبر یا یک اتفاق را ببیند و بعد از آن تولید محتوا کند. همچنین معتقدم وشواهد نیز تایید می‌کند که فکر توسعه محصول و خدمات از جانب مدیرمسوول که باعث تبدیل شدن روزنامه دنیای‌اقتصاد سال اول، به گروه رسانه‌ای دنیای‌اقتصاد امروز شده در این موفقیت و پایداری تاثیر داشته است. برای گروه دنیای‌اقتصاد و خانواده بزرگش آرزوی ماندگاری، پیوند عمیق‌تر و صلح بزرگ وپایدار دارم و به همه دوستان و همکارانم در همه بخش‌ها این روز مهم را تبریک و خسته نباشید می‌گویم. برای مدیرمسوول محترم روزنامه نیز آرزوی توفیق روزافزون در مدیریت و پیشبرد مجموعه دارم.

نجمه رجب

عضو گروه مسکن و عمران

اولین عبارتی که با شنیدن نام دنیای‌اقتصاد در ذهنم نقش می‌بندد، عبارت بخش خصوصی است. دو قطبی سیاسی حاکم بر کشور ما جنس خاصی دارد که نزدیک شدن به هر یک از دو سر طیف، نقض غرض مصلحانه حرفه روزنامه‌نگاری است. دنیای‌اقتصاد را جایی به دور از هر دو سر این طیف تشخیص دادم و ماندنی شدم. راز اصلی مانایی دنیای‌اقتصاد این است: وفاداری به نقد درون‌گفتمانی و پرهیز از قیم‌مآبی در مواجهه با فعالیت حرفه‌ای تحریریه. اما در کنار اینها حتما فاصله گرفتن از چارچوب قواعد خشک اداری با الگوی دولتی هم در پایداری سال‌های این مجموعه نقش اساسی داشته است. اهل رسانه خوب می‌دانند انتشار بی‌وقفه یک مطبوعه به مدت 21سال، ماموریت دشواری است که اینجا در روزنامه دنیای‌اقتصاد میسر شد. مبارک همه ما!

حمیدرضا بهداد

عضو گروه خودرو

با شنیدن نام دنیای‌اقتصاد عبارت واریز گروهی که ابتدای هر ماه با واریز حقوق پیامک می‌شود به ذهنم می‌رسد. اینکه چرا اینجا آمدم و ماندگار شدم به روزی برمی‌گردد که سال‌ها قبل، برادرم امتحان داشت و از من درخواست کرد که برای دو هفته به جای او در تحریریه بمانم. من هم آمدم و دیگر نرفتم. راز ماندگاری دنیای‌اقتصاد هیجان‌نزدگی در اتفاقات سیاسی و اجتماعی است.

سلیل صبیحان

عضو گروه بانک و بیمه

اولین چیزی که با شنیدن نام دنیای‌اقتصاد در ذهنم نقش می‌بندد، عبارت بهترین روزنامه اقتصادی ایران است. نیکو آوازه و برازنده بودن این رسانه باعث شده است که آن را برای کار و فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب کنم و در این روزنامه مشغول به‌کار شوم. از نظر من راز ماندگاری و پایداری دنیای‌اقتصاد «کار گروهی حرفه‌ای» است.

مهران خسروزاده

عضو گروه بانک و بیمه

اولین چیزی که با شنیدن نام دنیای‌اقتصاد در ذهنم مجسم می‌شود، عبارت «بازار آزاد» است. او می‌گوید: در حیطه علایق و فعالیت من و روزنامه دنیای‌اقتصاد، باعث شده است دنیای‌اقتصاد را به‌عنوان محل کار خود انتخاب کنم و راز ماندگاری دنیای‌اقتصاد را در تفاوت رویکرد و عملکرد این روزنامه در انعکاس اخبار می‌دانم.

فائزه پوزش

عضو گروه بانک و بیمه

دنیای‌اقتصاد مترادف با برترین روزنامه اقتصادی کشور است. فعالیت و مشی دنیای‌اقتصاد در انتشار درست اخبار و اخبار درست، نظم و حضور افراد متناسب با حیطه تخصصی عواملی است که باعث شده این روزنامه را برای کار و فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب کنم. حضور تیم حرفه‌ای و افراد باسابقه و شایسته در حوزه‌های اقتصادی این روزنامه را به رسانه‌ای ماندگار و پایدار تبدیل کرده است و البته از مدیران روزنامه می‌خواهم حقوق‌ها را افزایش دهند.

محمد حیدری

عضو گروه بانک و بیمه

دنیای‌اقتصاد یعنی جمعه‌ها تعطیل نیست، من نمی‌خواهم جمعه‌ها کار کنم؛ اما دنیای‌اقتصاد فعلا با شرایط شخصی و کنونی مطابقت دارد و برای همین به این روزنامه آمدم. بنیان قوی این روزنامه رمز ماندگاری آن است.

علیرضا کتانی

عضو گروه بانک و بیمه

کسانی که هرگز نفهمیدند به این رسانه لقب نئولیبرال افراطی داده‌اند. البته دنیای‌اقتصاد جای خوبی است. من مهاجرت از ایران را توصیه می‌کنم و می‌گویم اگر می‌توانید بروید، مهاجرت کنید.

محمد فاضل نوربخش

عضو گروه بورس

در دنیای‌اقتصاد کیفیت علمی محتوا هیچ‌گاه فدای جنجال‌های ژورنالیستی نشده است. از همین رو دنیای‌اقتصاد هم‌اکنون پرمخاطب‌ترین روزنامه اقتصادی کشور است. داشتن مسیری حرفه‌ای برگرفته از صحت و درستی مطالب، استقلال حرفه‌ای و در نهایت نیز بی‌طرفی نسبت به منافع خاص، رمز پایداری و ماندگاری دنیای‌اقتصاد است.

آرش معلمی

عضو گروه بورس

دنیای‌اقتصاد منبعی موثق برای اخبار و تحلیل‌های اقتصادی. علاقه به تولید محتوا همراستا با رشته تحصیلی‌ام در کنار شناخته‌شده بودن روزنامه دنیای‌اقتصاد باعث شد این روزنامه را برای کار و فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب کنم. همسویی مطالب منتشرشده با نیاز مخاطبان و تعهد ادامه‌دار خبرنگاران به نشر بی‌طرفانه حقیقت را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رمز و رازهای موفقیت و ماندگاری دنیای‌اقتصاد می‌دانم. اخبار و تحلیل‌های اقتصاد، شکل‌دهنده رویکرد انسان‌ها به جایگاه و تاثیر اتفاقات در جامعه خویش است. دنیای‌اقتصاد و خبرنگارانش می‌کوشند تا به بهترین نحو ذهن مخاطب را برای ورود به این فضا آماده کنند.

عباس بیات

عضو گروه بورس

«دنیای‌اقتصاد به شما قدرت پیش‌بینی می‌دهد» هر بار نام دنیای‌اقتصاد را می‌شنوم به یاد این ویژگی دنیای‌اقتصاد می‌افتم. علت انتخاب روزنامه دنیای‌اقتصاد برای کار و فعالیت حرفه‌ای خود، پیشرو بودن این روزنامه در زمینه تحلیل‌های دقیق اقتصادی و همچنین امکان فرصت یادگیری در محیط کاری برای اعضای این روزنامه است. یکپارچگی سیستمی و نوآوری‌های مکرر در زمینه تحلیل‌ها و گزارش‌های اقتصادی راز ماندگاری دنیای‌اقتصاد است و به مخاطبان این روزنامه توصیه می‌کنم که برای پیشرفت در بعد مالی زندگی خود حتما دنیای‌اقتصاد را بخوانند.

پروانه کبره

عضو گروه بورس

پیش‌بینی درست بازارهای دارایی را نسبت به سایر رسانه‌های اقتصادی، از مشخصات بارز دنیای‌اقتصاد است. من هم به‌عنوان یک روزنامه‌نگار اقتصادی روزنامه‌ای حرفه‌ای‌تر از دنیای‌اقتصاد برای کار سراغ ندارم و ازاین‌رو این روزنامه را برای کار و فعالیت حرفه‌ای خودم انتخاب کردم. صداقت در کار، تیم حرفه‌ای، مسوولیت‌پذیری خبرنگاران ودبیران گروه‌های مختلف باعث شده است این روزنامه بیست‌ویک‌سال در قله مطبوعات کشور بدرخشد. در این میان مخاطبان این روزنامه نیز وزن سنگینی به آن داده‌اند و مشوق اصلی ما در ادامه این مسیر هستند.

محمد عدمی

عضو گروه بورس

من با شنیدن نام دنیای‌اقتصاد یاد خود دنیای اقتصاد می‌افتم و همین‌طور نیازهای اساسی در اقتصاد کشور. این روزنامه و کار در محیط آن بیشترین ارتباط را با حرفه و رشته تحصیلی من داشته است و از این رو دنیای‌اقتصاد را به‌عنوان محل کار انتخاب کرده‌ام. پایداری در رسیدن به اهداف مجموعه و شناخت مناسب از اوضاع موجود برای پیشبرد اهداف مجموعه و اقتصاد کشور، رمز ماندگاری دنیای‌اقتصاد است. معتقدم تمام طیف‌های فکری می‌توانند در راستای بهبود کیفیت کار به‌کار گرفته شوند. چه موافقان و چه منتقدان دنیای‌اقتصاد، پیشرفت این مجموعه رسانه‌ای را تسریع و تسهیل کرده‌اند.

علی عبدالمحمدی

عضو گروه بورس

تحلیل منطقی و به دور از سوگیری از مشخصات بارز دنیای‌اقتصاد است. دنیای‌اقتصاد را برای فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب کرده‌ام؛ چون این روزنامه یکی از بهترین رسانه‌های اقتصادی کشور است که همواره در صدر فهرست موثق‌ترین و موثرین رسانه‌ها قرار داشته است. موثق بودن و دقیق بودن آمار و اطلاعات و تحلیل‌های منتشرشده رمز ماندگاری این روزنامه است. سواد مالی و اقتصادی یکی از ملزومات زندگی موفق در روزگار فعلی است. در راستای دستیابی به این هدف، دنیای‌اقتصاد را دنبال کنید.

علی‌اکبر قاسمی

عضو گروه بورس

دنیای‌اقتصاد رسانه‌ای حرفه‌ای و آزاد در حوزه اقتصاد ایران است. محیط آزاد، پویا و منعطف این روزنامه از دلایل مهمی است که باعث شده دنیای‌اقتصاد را برای کار و فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب کنم. در دنیای‌اقتصاد برخلاف بسیاری رسانه‌های دیگر فعالیت کاملا حرفه‌ای صورت می‌گیرد. مدیریت قوی و تجارب ارزنده مدیریتی در کنار استفاده از نیروهای جوان، مستعد، کارآمد وعلاقه‌مند به آبادانی ایران و همچنین عدم وابستگی این روزنامه به طیف‌ها و گروه‌های خاص راز و رمز ماندگاری آن در بیست‌ویک‌سال اخیر و در آینده است. به مخاطبان توصیه می‌کنم اگر قصد دنبال کردن اخبار اقتصادی و تحلیل‌های مربوطه را دارید که به درستی و به دور از هر نوع سوگیری تهیه شده باشد، دنیای‌اقتصاد مرجع خوبی است.

امیرمحمد بختیاری

عضو گروه بورس

دنیای‌اقتصاد مترادف با افزایش سواد مالی و تحلیل‌های منطقی است. به‌دلیل علاقه‌مندی به حوزه تحلیل و اطلاع‌رسانی اقتصادی فعالیت خبرنگاری در دنیای‌اقتصاد را انتخاب کردم. دنیای‌اقتصاد به‌دلیل منطقی بودن و ارائه دقیق تحلیل‌ها و جامع بودن آنها، همواره در صدر بهترین وکامل‌ترین رسانه‌های کشور قرار داشته است. ارائه دقیق اطلاعات و اخبار به دور از هرگونه سوگیری راز ماندگاری این روزنامه است. من خواندن دنیای‌اقتصاد را برای افزایش سواد مالی و اقتصادی افراد جامعه ضروری می‌دانم.

عاطفه چوپان

عضو گروه بورس

دنیای‌اقتصاد برای من تداعی‌کننده روزنامه‌نگاری تخصصی است. هیچ‌جایی به اندازه روزنامه دنیای‌اقتصاد برایم شبیه خانه نیست و دنیای‌اقتصاد خانه امن وگرم ما روزنامه‌نگاران است. تحلیل علمی و تخصصی وقایع و اتفاقات و دوری از شانتاژ و موج‌سواری‌های خبری راز ماندگاری دنیای‌اقتصاد است. توصیه من به مخاطبان این است که ما چه بخواهیم و چه نخواهیم امروز اقتصاد به یک مساله مهم روزمره تبدیل شده است. بنابراین باید آگاه شد و آگاهی بخشید. این تنها راه برای زندگی بهتر است.

محدثه علی‌زاده

عضو گروه بورس

روزنامه دنیای‌اقتصاد اولین و موثرترین روزنامه اقتصادی کشور است. علاقه به کار روزنامه‌نگاری و اقتصاد کشور مرا به دنیای‌اقتصاد کشانده است. توانایی تعدیل کردن و تنظیم‌گری و تلاش در جهت ایجاد تغییر مثبت در اقتصاد کشور را می‌توان راز ماندگاری دنیای‌اقتصاد در بیست‌ویک‌سال اخیر عنوان کرد.

صدیقه نژادقربان

عضو گروه گردشگری

رسانه اول کشور بودن، اولین چیزی است که با شنیدن نام دنیای‌اقتصاد در ذهنم تداعی می‌شود. هیچ‌گاه تصوراتم قرار گرفتن در مسیر روزنامه‌نگاری نبوده و در زمان تحصیلم اهداف دیگری را دنبال می‌کردم. اتفاقی توسط یکی از دوستانم به کارگاه روزنامه‌نگاری دعوت شدم و پس از آشنایی با اوریانا فالاچی، به این حرفه علاقه‌مند شدم و با پیشنهاد یکی از دوستانم رزومه خود را تنها به دنیای‌اقتصاد فرستادم؛ چون برایم خیلی مهم بود که به‌صورت حرفه‌ای این کار را شروع کنم و قطعا رسانه اول کشور بهترین جایی بود که می‌توانست مرا در مسیر اهدافم قرار دهد و از آن موقع تا الان آن‌چنان به کارم علاقه دارم که بیش از 5سال در این رسانه مشغول به قلم‌فرسایی هستم. نمی‌دانم تا چه زمانی به شغل روزنامه‌نگاری ادامه خواهم داد چه یک سال دیگر چه تا پایان عمر کاری خودم، در حرفه روزنامه‌نگاری علاقه‌مند به ماندن و ادامه دادن در دنیای‌اقتصاد هستم؛ چراکه هرکس در حرفه خود می‌خواهد به سقف و قله برسد و در ایران دنیای‌اقتصاد قله رسانه‌های کشور است. مدیریت، نیروی حرفه‌ای، ارائه راهکارهای مناسب برای درآمدزایی و کسب ثروت را رمز پایداری و ماندگاری دنیای‌اقتصاد می‌دانم. در آخر باید بگویم، امیدوارم همیشه قلم‌ها با نگاهی واقع‌بینانه و در کمال صداقت و درستی به رشته تحریر دربیاید و بتوان در جهت رشد و توسعه اقتصاد و سیاست کشور گام‌های مثبت برداشت و اثرگذار بود.

فاطمه باباخانی

عضو گروه گردشگری

با شنیدن نام دنیای‌اقتصاد در یک کلمه «اقتصاد» در ذهنم تداعی می‌شود. فضای مطبوعات در ایران چندان که باید گسترده نیست، از سوی دیگر به لحاظ معیشتی مشکلاتی برای روزنامه‌نگاران و خبرنگاران هم وجود دارد. این موضوع البته به آن معنا نیست که در دنیای‌اقتصاد خبرنگاران با چالشی از نوع اقتصادی و... مواجه نیستند. با این حال در میان معدود فضاهایی که بشود نوشت، دنیای‌اقتصاد را انتخاب کردم. بخشی از پایداری همواره به رعایت خطوط قرمز برمی‌گردد. وقتی خطوط قرمز رعایت شود طبیعی است که می‌توان در شرایطی مشابه آنچه ما در ایران تجربه می‌کنیم، ماندگار بود. البته در کنار آن حضور استادان بزرگی مانند دکتر موسی غنی‌نژاد و... هم موثر بوده‌اند و همچنین تحریریه‌ای که همیشه کار خود را انجام داده‌اند. به همکاران خود توصیه می‌کنم همواره به حقیقت وفادار باشیم.

بهاره چراغی

عضو گروه شبکه‌های اجتماعی

دنیای‌اقتصاد بهترین روزنامه اقتصادی ایران در طول دو دهه گذشته بوده است. از همان روزهای نخست کار در دنیای روزنامه‌نگاری، دنیای‌اقتصاد را دوست داشتم. هر روز با اشتیاق روزنامه را می‌خواندم و یکی از آرزوهایم این بود که روزی به‌عنوان نویسنده، در این مجموعه مشغول به‌کار شوم. از آن روزها چندین سال می‌گذرد، امروز نه تنها همچنان خواننده پرو پاقرصش هستم، بلکه هشتمین سالی است که افتخار عضویت در خانواده بزرگ دنیای‌اقتصاد را دارم. اینجا را انتخاب کردم؛ چون دوست داشتم حرفه‌ای‌تر بنویسم و با صاحب‌نظران حوزه اقتصاد روابط بهتری برقرار کنم. بی‌شک ارتباط موثر و مستمر با تحلیلگران، اقتصاددانان، سیاستگذاران و مخاطبان، در کنار ارائه الگوهای درست سیاستگذاری و تحریریه کاربلد، این روزنامه را به رسانه‌ای ماندگار تبدیل کرده است. پیام من برای مخاطبان عزیز دنیای‌اقتصاد این است که آگاهی و سواد شما نسبت به مسائل اقتصادی روز ایران وجهان، دغدغه اصلی سیاستگذاران و خبرنگاران مجموعه دنیای‌اقتصاد است و پیامم به خانواده بزرگ دنیای‌اقتصاد یک خسته نباشید جانانه در 21سالگی‌اش است. امیدوارم این اثر ماندگار در مطبوعات ایران همیشه بدرخشد.

محمد آزاد

عضو گروه صنعت، معدن و بازرگانی

با شنیدن نام دنیای‌اقتصاد عبارت «بازار آزاد» به ذهنم می‌آید. خستگی از ساعات کار شناور و وظایف شغلی آسان عواملی است که مرا به دنیای‌اقتصاد آورده است و راز ماندگاری این روزنامه در قلم حرفه‌ای همکارانم است. به خانواده دنیای‌اقتصاد توصیه می‌کنم مثل خانواده‌های واقعی به هم نگاه کنند و خوشحالم که عضو این خانواده‌ام. از مخاطبان هم می‌خواهم با تحریریه و نویسندگان این روزنامه ارتباط داشته باشند و اگر درباره مطالب نظری داشتند با آنها تماس بگیرند. این ارتباط خوشحال‌کننده و سازنده خواهد بود.

امیرقاسمی

عضو گروه صنعت، معدن و بازرگانی

نام دنیای‌اقتصاد مترادف با «اقتصاد بازار» است. دنیای‌اقتصاد را برای کار انتخاب کردم؛ چون تنها روزنامه‌ای است که به لحاظ نظری به اقتصاد آزاد اعتقاد دارد و رویکرد اقتصادی درست به یک بنگاه رسانه‌ای آن را در طول 21سال گذشته به رسانه‌ای ماندگار تبدیل کرده است. اقتصاد دولتی آخر و عاقبت ندارد!

مریم بابایی

عضو گروه صنعت، معدن و بازرگانی

دنیای‌اقتصاد مترادف با یک محل کار امن برای روزنامه‌نگاران توصیف است. حرفه‌ای بودن این روزنامه نسبت به سایر رسانه‌ها باعث شده است دنیای‌اقتصاد را به‌عنوان محل کار و فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب کنم و راز ماندگاری روزنامه را در تفویض اختیار به مدیران توسط مدیر مسوول، محتوای خوب و مناسب و عدم دخالت سازمان آگهی‌های روزنامه در کار تولید محتوا یا حداقل دخالت‌ها نسبت به سایر رسانه‌ها می‌دانم. برای دنیای‌اقتصاد هماهنگی با تغییرات روز و به‌روز شدن متناسب با ساختارهای جدید را توصیه می‌کنم. ماندن در ساختارهای قبلی در دنیایی که هر روز نو می‌شود، می‌تواند باعث حذف شود.

نوید خیرخواه

عضو گروه صنعت، معدن و بازرگانی

با شنیدن نام دنیای‌اقتصاد اولین کلمه‌ای که در ذهنم نقش می‌بندد، «استواری» است. شاید استواری در گفتن حقایق اقتصاد کشور هنری است که هر رسانه‌ای آن را در اختیار ندارد و دنیای‌اقتصاد توانسته است آن را در عمل ثابت کند. به‌عنوان یک دانشجوی اقتصاد تجربه کار در جایی که هم ساعت کاری مناسب و هم جو علمی مناسبی دارد، وسوسه‌انگیز بود و باعث شد دنیای‌اقتصاد را برای کار انتخاب کنم. نظم و همکاری همه اعضا با هم این رسانه را به روزنامه ای ماندگار تبدیل کرده است. به همکارانم می‌گویم که بزرگ‌ترین افتخار کاری من همکاری با آدم‌های کاربلدی همچون شماست که اقتصاد را از همه زوایا کندوکاو می‌کنند.

آوا فلاح

عضو گروه دیجیتال

دنیای‌اقتصاد رسانه‌ای مستقل و پیشرو معرفی است. دنیای‌اقتصاد به‌دلیل حرفه‌ای بودن رسانه وعدم وابستگی به‌عنوان محل کار خود انتخاب کردم. مدیریت خوب و استقلال رسانه و همچنین نیروهای حرفه‌ای و دلسوز رمز پایداری این رسانه در 21سال گذشته است و با دنیای‌اقتصاد همیشه یک قدم جلوتر از اخبار هستید.

سارا بنی‌صدر

عضو گروه اقتصاد بین‌الملل

دنیای‌اقتصاد اقتصادی‌ترین روزنامه ایران است. دنیای‌اقتصاد این امکان را به من داد تا بتوانم از مهارت‌هایم استفاده کامل داشته باشم. تمرکز بر مسائل اقتصادی و دوری از جنجال‌های سیاسی این رسانه را به رسانه‌ای ماندگار تبدیل کرده است.

فاطمه زارع‌پورنبیل

عضو گروه اقتصاد بین‌الملل

وقتی می‌گویند دنیای‌اقتصاد کلمه «معتبر» به ذهنم می‌آید. روش علمی و دوری از سوگیری و وابستگی‌های رایج در نشریات ایران در مجموعه و امید به همراهی در راهی که منتج به افزایش آگاهی خواهد بود، باعث شد به دنیای‌اقتصاد بیایم و در اینجا قلم بزنم. در دنیای‌اقتصاد، اعتماد مخاطبان به صحت اطلاعات و به‌روز بودن اطلاعات و گزارش‌ها رمز ماندگاری است. «حلقه پیر مغان از ازلم در گوش است / بر همانیم که بودیم و همان خواهد شد»

نیلوفر ادیب‌نیا

عضو گروه اقتصاد بین‌الملل

با شنیدن نام دنیای‌اقتصاد عبارت «خبرنگار اقتصادی» در ذهنم تداعی می‌شود. این عبارت برای من یادآور تلاش‌های بی وقفه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران این روزنامه در جهت اطلاع‌رسانی دقیق و بی‌طرفانه از تحولات اقتصادی کشور است. روزنامه دنیای‌اقتصاد با شعار «دادن قدرت پیش‌بینی به خواننده»، به مخاطبان خود کمک می‌کند تا از تحولات اقتصادی آگاه باشند و تصمیمات درستی در حوزه اقتصاد بگیرند. «دنیای‌اقتصاد» یک روزنامه معتبر و پیشرو در ایران است. این روزنامه دارای یک تحریریه قوی و باتجربه است و بودن در این روزنامه فرصت خوبی برای من فراهم کرده است تا بتوانم از مهارت خود برای تولید محتوای باکیفیت استفاده کنم و در عین حال با کسب تجربه در مسیر پیشرفت قرار بگیرم. کار در دنیای‌اقتصاد یک چالش برای من و فرصتی برای توسعه فردی است. راز ماندگاری دنیای‌اقتصاد در اعتبار و کیفیت محتوا، تنوع اخبار، مخاطبان گسترده و روزنامه‌نگاران متخصص است. در دنیای امروز که اقتصاد نقش مهمی در زندگی افراد ایفا می‌کند، روزنامه دنیای‌اقتصاد جایگاه مهمی در ارتقای آگاهی عمومی در حوزه اقتصاد دارد. من از اینکه در کنار شما هستم و نقشی در این روزنامه دارم، خوشحالم. ما با هم می‌خندیم، با هم گریه می‌کنیم و با هم رشد می‌کنیم. برای خانواده دنیای‌اقتصاد آرزوی موفقیت دارم.

راضیه احقاقی

عضو گروه بورس‌کالا

دنیای‌اقتصاد رسانه‌ای با قدرت بالای اثرگذاری در بخش اقتصاد و محل تبلیغ جریان اصلی اقتصاد است. روزنامه‌ای که شناخته‌شده بودنش در میان فعالان اقتصادی کشور باعث شده است تا این رسانه به محلی جذاب برای فعالیت وکار حرفه‌ای روزنامه‌نگاران تبدیل شود. ارتباط موثر با سیاستگذاران اقتصادی نیز منجر به ماندگاری و پایداری این رسانه شده است. با این حال بد نیست که به نظرات اقتصادی خلاف «جریان اصلی» بدون پیش‌زمینه ذهنی منفی اجازه بروز وظهور داده شود؛ چراکه تک‌صدایی در بلندمدت می‌تواند تبدیل به ابزاری برای سرکوب شود.

نسیم نوحه‌خوان

عضو گروه بورس‌کالا

اولین عبارتی که با شنیدن دنیای‌اقتصاد به ذهنم می‌رسد «نمایشگاه و همایش غیرآهنی» است. دنیای‌اقتصاد را برای اسم و رسمش به‌عنوان محل کار برگزیدم. دور بودن از بازی‌های سیاسی این روزنامه را به رسانه‌ای ماندگار تبدیل کرده است. خوب باشیم و نگذاریم خوب‌ها تمام شوند!

فاطمه بابالو

عضو گروه شرکت‌ها

دنیای‌اقتصاد مترادف با «آینده‌نگر اقتصاد ایران» است. رویکرد حرفه‌ای و آزادی عمل در حوزه‌های دانش‌محور باعث شد به دنیای‌اقتصاد بیایم. راز ماندگاری دنیای‌اقتصاد را تمرکز بر دانش بدون حاشیه می‌دانم. دنیای‌اقتصاد نه تنها یک اتاق فکر یا دانشگاهی به وسعت ایران است، بلکه شتاب‌دهنده شرکت‌هایی است که آینده اقتصاد ایران را رقم می‌زنند.

سیدسجاد موسوی

عضو گروه شرکت‌ها

با شنیدن نام دنیای‌اقتصاد اولین عبارتی که به ذهنم می‌رسد «برند بودن» است. با توجه به جهت رسانه و توجه به اقتصاد آزاد، دنیای‌اقتصاد را برای کار و فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب کردم. فعالیت نیروهای با تجربه و حفظ آنها را راز ماندگاری و پایداری این مجموعه‌ای رسانه‌ای می‌دانم. قطعا روز به روز شاهد شاخص‌تر شدن این رسانه به‌دلیل پرهیز از سوگیری در اتفاقات سیاسی خواهیم بود.

سارا اصغری

عضو گروه شرکت‌ها

دنیای‌اقتصاد برترین روزنامه اقتصادی ایران است. دنیای‌اقتصاد بالاترین برند در مطبوعات است و آزادی عمل در محیط کار، این روزنامه را به انتخاب اول من برای کار و فعالیت تبدیل کرده است. به‌روز کردن و به‌روز بودن رسانه‌های این مجموعه در فضاهای مختلف، برخورداری از رسانه‌ای چاپی، مجازی و تصویری به‌صورت همزمان و هماهنگ و ارائه تحلیل‌های روز، رمز ماندگاری دنیای‌اقتصاد در 21سال اخیر است. بمانید و تولد 50 سالگی‌تان را جشن بگیرید.

هادی سلگی

عضو گروه شرکت‌ها

با شنیدن نام دنیای‌اقتصاد تصویر دکتر موسی غنی‌نژاد و بزرگان اقتصاد که انصافا تلاش‌های زیادی برای مجموعه انجام داده‌اند، به ذهنم می‌آید. دنیای‌اقتصاد را از این بابت برای کار انتخاب کردم که نسبت به سایر رسانه‌ها تا حدودی دیدگاه‌های متنوع را می‌پذیرد و علاوه بر دیدگاه‌های جریان اصلی به اصطلاح علم اقتصاد نظر منتقدان را هم پوشش می‌دهد. به‌عنوان یک خبرنگار که بیشتر اوقات در عرصه خبر حضور دارم، می‌بینم که بخش خصوصی واقعی روزنامه دنیای‌اقتصاد را روزنامه خود می‌داند.

پیمان قناعتی‌فرد

عضو گروه بازار نفت

روزنامه دنیای‌اقتصاد یک اتاق فکر اقتصادی است. من برای آنکه بتوانم به معنای واقعی یک فعالیت رسانه‌ای حرفه‌ای داشته باشم، جذب دنیای‌اقتصاد شدم. رویکرد حرفه‌ای و عدم تعلق خاطر به جریان‌های خاص سیاسی باعث شده است این روزنامه همچنان و بیست‌ویک‌سال پس از گذشت اولین انتشار، ماندگار و پایدار باشد. آرزو می‌کنم جشن صدوبیست‌ویکسالگی گروه رسانه‌ای و روزنامه دنیای‌اقتصاد برگزار شود.

حمید ملازاده

عضو گروه بازار نفت

شروع کار من در دنیای‌اقتصاد در سال1394 همزمان با شروع کار بخش انگلیسی‌زبان روزنامه دنیای‌اقتصاد یعنی روزنامه فایننشال‌تریبیون بود. لذا شنیدن نام دنیای‌اقتصاد برای من یادآور اخبار اقتصادی ایران با زبان انگلیسی است. محیط کار امن، بدون حاشیه و بودن در کنار همکاران فهیم و حمایت‌کننده از جمله مهم‌ترین دلایلی است که این روزنامه را برای کار و فعالیت حرفه‌ای خود برگزیده‌ام. به اعتقاد من، انعکاس اخبار واقعی و به‌روز و به دور از جنجال‌های رسانه‌ای راز ماندگاری دنیای‌اقتصاد در دو دهه اخیر است. برای روزنامه، همکاران و خبرنگاران و همه مردم ایران آرزوی موفقیت و سلامت روزافزون دارم.

--> اخبار مرتبط
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم 2
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم 3
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم 4
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم 5
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم 6
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم 7
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم 8
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم 9
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم 10
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم 11
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم 12
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم 13
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم 14
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم 15
در دنیای اقتصاد ما حرف حساب می‌زنیم 16