جمعه 13 مهر 1403

در پی صدور هشدار هواشناسی؛ هلال احمر آماده‌باش شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
در پی صدور هشدار هواشناسی؛ هلال احمر آماده‌باش شد

در پی صدور هشدار هواشناسی، هلال احمر آماده‌باش شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل تیم‌های امدادی و عملیاتی هلال احمر 8 استان درپی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.

محمودی اظهار داشت: براثر هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر مخاطره رگبار شدید باران، رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات احتمال بارش برف تیم های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال‌احمر در 8 استان کشور به حالت آماده باش کامل درآمدند.

وی افزود: بر همین اساس از امروز جمعه استانهای مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی این مخاطره پیش‌بینی می‌شود.

مهندس محمودی اظهار کرد: روز شنبه نیز استانهای گیلان، مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات و دامنه در شمال استان‌های سمنان، تهران و البرز این پدیده پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تیم‌های امدادی و عملیاتی هلال احمر متشکل از امدادگران و نجاتگران در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند، گفت: شهروندان از توقف و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری نمایند و در صورت بروز هرگونه مخاطره با شماره تلفن 112 ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس حاصل نمایند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.