چهارشنبه 18 مهر 1403

دستگاه قضایی زنجان خود را مکلف به حمایت از واحدهای تولیدی می‌داند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دستگاه قضایی زنجان خود را مکلف به حمایت از واحدهای تولیدی می‌داند

زنجان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: دستگاه قضایی این استان در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، خود را مکلف به حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی و کمک به برطرف کردن موانع پیش روی تولید می‌داند.

حجت‌الاسلام محسن کرمی روز پنجشنبه در بازدید از شرکت پدیده شیمی قرن (تولیدکننده انواع ژل ضدعفونی‌کننده و خانواده مواد شوینده و پاک‌کننده) در شهرک صنعتی نوآوران زنجان از مدیرعامل این شرکت در خصوص سرمایه‌گذاری در زنجان و فراهم کردن فرصت اشتغال مستقیم برای 600 نفر قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: دادگستری زنجان، مشکلات واحدهای اقتصادی و تولیدی را بررسی کرده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در قوه قضائیه، تلاش می‌شود تا حمایت‌های مناسبی در این زمینه صورت پذیرد.

کرمی افزود: به‌خصوص این شرکت که در حمایت از کارگر، عدم تعدیل نیرو، در اولویت قرار دادن استفاده از زنان سرپرست خانواده و پیشگیری از وقوع حوادث کاری با بهره‌گیری از نو آوری‌های خاص، تولید داخلی و استفاده از تصفیه‌خانه به‌روز، موفق بوده مورد حمایت ویژه دستگاه قضایی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان با بیان اینکه حمایت از شعار سال به عنوان جهش تولید، یک تکلیف شرعی است، گفت: اینکه شخص رهبر انقلاب به موضوع تولید داخل، ورود کرده و در واقع ناجی صنعت کشور بودند لذا در این راستا همه باید به وظیفه و تکلیف شرعی خود عمل کنیم.

وی اظهار داشت: فعالیت چنین شرکت‌های تولیدی و ایجاد اشتغال و استفاده 95 درصدی از کارگران بومی، اقدامی ارزشمند بوده و حمایت از این شرکت‌ها و تلاش برای رفع موانع تولید، یک وظیفه است که دادگستری کل استان زنجان در این راستا با جدیت و اقتدار به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان در ادامه در جلسه مشترک با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیرعامل و کارشناسان شرکت شیمی قرن در خصوص رفع مشکلات این شرکت حضور یافت.

وی گفت: مشکل تامین برق شرکت برای افزایش و ایجاد خط تولید باید مرتفع شود لذا وظیفه حاکمیت برای رفع مشکل برق شرکت شیمی قرن این است که برق را در ورودی شرکت تحویل دهد و هدف از بازدید نیز حل این موانع است.

در پایان این جلسه و پس از بازدید دادستان زنجان و ورود وی به موضوع، مشکل تامین برق شرکت با توافق طرفین برطرف و مقرر شد اقدامات و پیگیری لازم در اسرع وقت به عمل آید.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*