یک‌شنبه 15 مهر 1403

دستگاه قضا برای استیفای حقوق مجموعه آذرآب و کارگران آن قاطعیت دارد / کارهای بزرگ و بین المللی پیش روی برند صنعت استان مرکزی است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دستگاه قضا برای استیفای حقوق مجموعه آذرآب و کارگران آن قاطعیت دارد / کارهای بزرگ و بین المللی پیش روی برند صنعت استان مرکزی است

موسوی گفت: تمام ظرفیت ها برای رفع مشکلات مجموعه آذرآب پای کار آمده و در بعد استانی و ملی تمام پیگیری ها صورت گرفته تا مشکل دریافت ضمانت نامه برای آذرآب مرتغع شود و قدم های خیلی خوبی هم برداشته شده که الان می توانند ثبت سفارش داشته باشند و کارهای بزرگ بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید عبد المهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با دیار آفتاب؛ در خصوص آخرین پیگیری‌های دستگاه قضایی پیرامون وضعیت شرکت آذرآب اراک گفت: تمام ظرفیت ها در بعد استانی و ملی برای رفع مشکلات شرکت آذرآب پای کار آمده و یک همصدایی و همدلی وجود دارد لذا هم دستگاه قضایی هم استاندار و بویژه نماینده ولی فقیه تمام توان خود را برای بازگشت آذرآب به دوران اوج این صنعت به کار گرفته اند.

موسوی در ادامه اظهار داشت: لازم است همه دستگاه های مرتبط و مدیران مجموعه صنعتی آذرآب نیز با توان و جدیت مضاعفی پای کار باشند و کارگران نیز صبورانه همراهی و کمک کنند تا بتوانیم مشکلات این واحد صنعتی را بطور کامل مرتفع کنیم.

وی تصریح کرد: در بعد استانی و ملی تمام پیگیری ها صورت گرفته تا مشکل دریافت ضماتنت نامه برای آذرآب مرتغع شود و قدم های خیلی خوبی هم برداشته شده و الان می توانند ثبت سفارش داشته باشند و کارهای بزرگی بگیرند که جزئیات آن را باید مدیران شرکت اعلام کنند، کارهایی که فراتر از ملی و بین المللی هم خواهد بود که مقدمات آن نیز فراهم است.

این مقام عالی قضایی با تأکید بر اینکه رفع مشکلات آذرآب تا حصول نتیجه نیار به صبوری و آرامش دارد گفت: کارگران عزیزی که روزهای خوش آذرآب را دیده اند باید روزهای ناملایم را نیز همراهی کنند و کمک کنند تا بتوانیم آذرآب را به دوران اوج خودش برسانیم و شاهد نشاط این مجموعه باشیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: این تقاضا را از مدیران و کارگران زحمتکش آذرآب داریم که صبر و متانت به خرج بدهند تا این واحد صنعتی که افتخار استان مرکزی و کشور بوده همچنان بتواند سرپا باشد و فعالیت خوب خود را با قدرت از سر بگیرد.

پرونده سهامدار سابق آذرآب دارای ابعاد فرا استانی است / با کسی که بخواهد به آذرآب صدمه بزنند در هر جایگاهی با قاطعیت برخورد خواهیم کرد

موسوی در رابطه با آخرین وضعیت از روند رسیدگی قضایی به پرونده سهامدار سابق شرکت آذرآب نیز گفت: پرونده این شخص که مرتکب تخلفاتی در استان شد و صدماتی را به آذرآب وارد کرد ابعاد فرا استانی پیدا کرده و با توجه به تجمیع پرونده ها رسیدگی در صلاحیت دادگاه مرکز است ولی ما پیگیری هایی مستمری در رابطه با موضوع آذرآب داریم.

این مقام عالی قضایی افزود: متأسفانه چون این فرد تخلفاتی را در جاهای دیگری هم داشته کمی کار را پیدا کرده چون تصمیم گیری در یکی از پرونده ها بر روی سایر پرونده ها نیز تأثیر خواهد داشت لذا باید تصمیم واحدی اتخاذ شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: رئیس قوه قضائیه هم بر پرونده های حساس و کثیرالشاکی تأکید دارند که رسیدگی ها تسریع شود و در مورد این پرونده هم مکاتبات و مذاکرات از ناحیه استان انجام شده و مجددا هم پیگیری خواهیم کرد.

موسوی در پایان تأکید کرد: ما برای استیفای حقوق مجموعه صنعتی آذرآب و کارگران آن قاطعیت داریم تا برند با عظمت آذرآب به دوران شکوه خود بازگردد و هرکس در درون یا بیرون استان بخواهد خطایی بکند که به کلیت این مجموعه و تولید و اشتغال آن صدمه بزند در هر جایگاهی که باشد با قاطعیت برخورد خواهیم کرد و تردیدی هم نداریم.

انتهای پیام /