یک‌شنبه 1 مهر 1403

دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هوشیاری و تجهیزات پیشرفته پلیس، بار دیگر عامل دستگیری مجرمان شد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در بزرگراه صدر، با قدردانی از شهروندی که با فیلمبرداری از صحنه جرم و انتشار آن، به ماموران انتظامی یاری رساند، اظهار کرد: از زمان اطلاع از وقوع جرم از طریق سامانه 110، کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و در کمتر از 24 ساعت، متهمان را در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: به دلیل ترس از شناسایی، این افراد از تهران گریخته و در استانی دیگر مخفی شدند و تمامی ارتباطات خود را قطع کردند. با این وجود، تجربه و تجهیزات نیروی پلیس منجر به دستگیری آنها شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: دستگاه قضایی با قاطعیت و بر اساس نوع و شدت سرقت، مجازات متناسب را اعمال خواهد کرد. این برخورد قاطع، عبرتی برای سایر مجرمان خواهد بود و به آنها گوشزد می‌کند که دیر یا زود به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی ضمن تاکید بر ضرورت اعتماد مردم به پلیس، گفت: برای پیشگیری از چنین سرقت‌هایی، باید از فرصت سوء استفاده سارقان را گرفت و اقداماتی مانند نصب قفل کودک انجام داد.

صدور دستور ویژه قضایی در مورد ماجرای بزرگراه صدر

محمدیان در خصوص شنیده شدن صدای تیراندازی، نیز گفت: این صدا ناشی از شلیک گلوله توسط ماموری بود که خارج از وظیفه بود. این مامور در حین گشت زنی در محل، متوجه وقوع سرقت شده بود.