چهارشنبه 18 مهر 1403

دستگیری قاتل فراری پس از 7 سال

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
دستگیری قاتل فراری پس از 7 سال

کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند قاتل فراری را که با خودروی شخصی در حال حرکت به سمت کرمانشاه بود شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و به پلیس اگاهی منتقل کردند.

رییس پلیس آگاهی لرستان گفت: یک قاتل فراری پس از هفت سال زندگی مخفیانه شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد. به گزارش پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ "عبدالرضا رخشان" روز چهارشنبه اظهار کرد: تابستان سال 95 شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و از یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای اطراف شهرستان خرم‌آباد اطلاع داد. وی افزود: بلافاصله ماموران در محل حضور یافته و بررسی‌های علمی و تخصصی خود را انجام دادند و چون قاتل از استان خارج شده و مدام محل زندگی خود را تغییر می‌داد به همین دلیل تلاش کارآگاهان برای دستگیری وی با مشکل مواجه می‌شدند. سرهنگ رخشان اضافه کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند قاتل فراری را که با خودروی شخصی در حال حرکت به سمت کرمانشاه بود شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و به پلیس اگاهی منتقل کردند. رییس پلیس آگاهی لرستان گفت: متهم در برابر مدارک و مستندات مستدل و محکم پلیس، به ارتکاب قتل جوان 25 ساله با انگیزه اختلاف و خصومت شخصی اعتراف کرد. وی افزود: برابر اظهارات، متهم با مقتول درگیر و با چاقویی که از قبل همراه داشته بود یک ضربه به قلبش وارد ساخته و پس از قتل وی از صحنه متواری شده بود. کانال عصر ایران در تلگرام تماشاخانه

ببینید چطور آرامگاه‌های 2000 ساله در خوزستان را غارت کردند؛ در سنگی یکی از آرامگاه‌ها چون سنگین بود نتوانستند بدزدند / بخشی از آرامگاه‌ها را تخریب کرده و سقف‌شان را شکسته‌اند (فیلم)

پرورش قورباغه در آسیا؛ مزه‌ای شبیه به مرغ دارد / کیلویی 2 دلار (فیلم)

فیلم های دیگر
دستگیری قاتل فراری پس از 7 سال 2
دستگیری قاتل فراری پس از 7 سال 3
دستگیری قاتل فراری پس از 7 سال 4