یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اهواز

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اهواز

رییس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای با شگرد خرید و فروش موبایل و رسید ساختگی به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در اهواز خبر داد. رییس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای با شگرد خرید و فروش موبایل و رسید ساختگی به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در اهواز خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ سیروس دریکوند ضمن اعلام این خبر اظهار...

رییس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای با شگرد خرید و فروش موبایل و رسید ساختگی به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در اهواز خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ سیروس دریکوند ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وصول چندین فقره پرونده کلاهبرداری با شیوه و شگرد خرید و فروش موبایل و رسید ساختگی در اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام کار اطلاعاتی، هویت اصلی جاعل را شناسایی و با بکارگیری منابع و مخبران و ساعت‌ها کار اطلاعاتی، او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: پس از مواجهه حضوری متهم با شکات، نامبرده شناسایی و به چهار فقره کلاهبرداری به همین شیوه و به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتراف کرد.

سرهنگ دریکوند تاکید کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: مهر

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اهواز 2