دوشنبه 16 مهر 1403

دشمنان قسم‌خورده، پشت مسئله ترویج بی حجابی به کمین نشسته‌اند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دشمنان قسم‌خورده، پشت مسئله ترویج بی حجابی به کمین نشسته‌اند

سمیرا مرادی گفت: پشت مسئله ترویج بی‌حجابی دشمنان قسم‌خورده‌ای وجود دارند که چون نتوانستند از طریق جنگ سخت به این نظام ضربه بزنند اکنون با سلاح نفوذ و آن هم برهنگی دست به کار شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس خانواده در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: حجاب نه تنها برای خود زن ارزش آفرین است، بلکه باعث حفظ ارزش های انسانی جامعه، مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب، کاهش چشمگیر مفاسد فردی و اجتماعی، آرامش و پایداری نهاد مقدس خانواده و استیفای نیروی کار در سطح جامعه می شود.

سمیرا مرادی ادامه داد: حفظ پوشش و حجاب در کاهش آسیب های اجتماعی نیز به شدت نقش دارد؛ وقتی حد و حدود حجاب به آن گونه ای که خداوند در دین مبین اسلام تعیین کرده توسط زن و مرد در جامعه رعایت شود؛ شاهد جامعه ای ایمن و امن خواهیم بود.

وی افزود: فرد بی‌حجاب باید بداند وقتی حجابش را کنار گذاشت، خود را از همه ارزش‌های ناب انسانی خالی کرده است؛ این شخص هیچ ارزش انسانی ای ندارد و فقط با بدن عریان و نیمه برهنه خود به مخاطب القا می کند که من احتیاج به نگاه شما دارم.

این کارشناس تصریح کرد: پشت مسئله ترویج بی‌حجابی دشمنان قسم خورده ای وجود دارند که چون نتوانستند از طریق جنگ سخت به این نظام ضربه بزنند اکنون با سلاح نفوذ و آن هم برهنگی دست به کار شده اند.

مرادی گفت: برهنگی ریشه بسیاری از معضلات در جامعه غرب است؛ آنها با القای این مفهوم که حجاب محدودیت است و زن مسلمان حق آزادی دارد؛ سعی در تغییر باورها و ارزش ها دارند.

این کارشناس ادامه داد: حجم وسیع شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی که به‌صورت 24 ساعته با ساختن برنامه‌های متنوع، مشغول تخریب خانواده و از بین بردن عفت و حیا و تشویق به عدم تشکیل خانواده و ازدواج سفید و امثال این ها هستند مهر تاییدی بر این ادعاست.

وی افزود: کسانی که در زمین دشمن بازی می‌کنند و دم از بی حجابی و بی حیایی می‌زنند و آن را در جامعه ترویج و گسترش می دهند، می‌دانند که جامعه ما خانواده محور است و بی حجابی و ولنگاری و بی‌عفتی بنیان خانواده را نابود می کند.

مرادی بیان کرد: اکنون بالا رفتن سن ازدواج یکی از معضلات جامعه کنونی است و دشمن روی این مهم برنامه ریزی کرده است؛ جوان امروز دیگر از تشکیل خانواده هراس دارد؛ اول زن را برهنه و بعد ایمان را سست و جوان را از تشکیل خانواده منع می کنند؛ این چرخه هدف دشمن و همان نفوذ است.

این کارشناس گفت: بی حجابی و بدحجابی با ابزار رسانه به صورت نرم غیرمستقیم در حال انجام است و دشمن به شدت روی این مهم هزینه کرده است و ما می بینیم در اطراف و دور و بر ما به راحتی عملیاتی می شود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: کلیه نهادهای فرهنگی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید برنامه ای غنی برای پوشش و حجاب داشته باشند؛ دیگر گفتگوی زبانی پاسخگو نیست، باید با زبان رسانه پوشش ایرانی اسلامی را که در تحکیم بنیان خانواده نقش دارد، در جامعه نهادینه کرد.

انتهای پیام /