جمعه 21 اردیبهشت 1403

دشمن تلاش دارد اقتدار نظام را زیر سوال ببرد / ضرورت جهاد تبیین در شرایط امروز

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دشمن تلاش دارد اقتدار نظام را زیر سوال ببرد / ضرورت جهاد تبیین در شرایط امروز

سردار کشکولی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش دارند اقتدار نظام را زیر سوال ببرند، گفت: امروز نیاز به جهاد تبیین داریم و وحدت و انسجام ملی بسیار ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی عصر دیروز در اجتماع مردم انقلابی خرم آباد که در مصلی الغدیر برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اعلام کردند کشور به بازدارندگی رسیده است و ایستادگی و اقتدار ایران دشمن را عصبانی کرده است لذا این فتنه، دنباله همان مسائل و ایستادگی ما در مقابل نظام سلطه است.

وی افزود: روزهای اول انقلاب دشمنان سعی کردند با جنگ تحمیلی فشار وارد کنند و اجازه ندهند نهال نوپای انقلاب رشد کند، انقلابی که تازه شکل گرفته ولی جنگی رخ داد که کشورهای زیادی صدام را همراهی کردند ولی امروز ایرانی قوی هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به حوادث اخیر تصریح کرد: کشورهای زیادی طی این روزها تلاش کردند و ضد انقلاب طی این چند روز جمعیت اندکی را به صحنه آورند اما آن روی سکه جمعیت کثیری از مردم بسیجی هستند که با بصیرت خود فتنه را خاموش کردند، در واقع یک جنگ میدانی در کف خیابان و یک جنگ رسانه ای هم بود که در ذهن و فکر رخ داد که هزاران دروغ را رسانه های دشمن پخش کردند.

سردار کشکولی گفت: امروز دشمن حجاب را که یکی از نمادهای دین است مورد هدف قرار داده و همه این بهانه تراشی ها نشان دهنده پیشرفت و رشد انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: ملت ایران با قدرت از این گردنه ها عبور کرد، دولت سیزدهم تحریم ها را بی اثر کرد و مبادلات با شرق در حالی انجام می شود که برجام به نتیجه نرسیده، ما امروز قدرتی هستیم که از قدرت منطقه به جهانی رسیدیم، امروز آمریکا، آمریکای قبل نیست و ما قدرتمند شدیم و به قدرت جهانی تبدیل می شویم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به امید دهی و دوری از یاس، تصریح کرد: نباید فریب جنگ رسانه ای را بخوریم چرا که امروز جنگ روانی و تکنولوژی است، امروز نیاز به جهاد تبیین داریم و وحدت و انسجام ملی بسیار ضروری است.

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: دشمن هر کاری کرد نتوانست مردم را به سمت خود بکشند و این نشات گرفته از کارهای فرهنگی انجام شده است، هرچه کارهای فرهنگی بیشتر انجام شود، دشمن بیشتر شکست می خورد، دشمنان تلاش دارند اقتدار نظام را زیر سوال ببرند و اگر تبیین شود مشخص می شود که نظام چقدر مقتدر است.

وی اظهار داشت: دشمن به جنگ رسانه ای روی آورده ولی دست دشمن رو شده و فریب تبلیغات دشمن را نمی خورند و دروغ آنها برملا می شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به لزوم استفاده از پیام رسان های داخلی، گفت: باید به استعمار فضای مجازی در کشور پایان داد، مطالبه از دولت و مجلس این است که از پیام رسان های داخلی استفاده شود و باید از مسئولان مطالبه گردد.

انتهای پیام /