پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دعوت چمران از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
دعوت چمران از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

رئیس سابق شورای شهر تهران بر لزوم مشارکت حداکثری و هوشمندانه در انتخابات تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران از کاندیداهای لیست شورای ائتلاف به همراه 20 کاندیدای این لیست با حضور در حرم عبدالعظیم حسنی برای شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در ساعات اولیه رأی گیری قرار داریم در مورد میزان مشارکت در حال حاضر نمی‌توان قضاوت انجام داد ولی طلیعه مشارکت در این صبحگاه بسیار خوب دیده می‌شود. البته عده‌ای از نقاط دیگر تماس گرفتند و اعلام کردند جمعیت زیادی پای صندوق‌ها آمده ولی ظاهرا سیستم کار نمی‌کند.

وی افزود: با تمام توصیه‌هایی که رهبر معظم انقلاب داشتند نمی دانم چرا مسئولین مشکلات را حل نکردند که امیدوارم تنها همان یک صندوق باشد و در بقیه شعب سیستم فعال باشد.

رییس سابق شورای شهر تهران ادامه داد: پیش بینی من علیرغم تمام اخبار منفی منتشر شده ظرف ماه‌های گذشته در خصوص عدم انتخابات پرشور در انتخابات این است که مثل انتخابات دوره‌های قبل این انتخابات نیز پرشور است. البته امیدواریم از بروز کارهای هیجانی که به رأی‌های هیجانی منجر می‌شد خودداری شود و اتفاق نیفتد. امیدواریم که با رأی هوشمندانه به گونه‌ای انتخاب کنیم که بعدا افراد نگویند پشیمان شدیم. امیدواریم مردم با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به گونه‌ای انتخاب کنند که از این نابسامانی‌ها نجات پیدا کنیم.

چمران به انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران نیز اشاره کرد و افزود: هر یک از این انتخابات‌ها می توانند به تنهایی انتخابات‌های بزرگی باشند که باید در آن‌ها نیز انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشیم و همچنین انتخابات شورای شهر تهران که در این دوره حتی از انتخابات ریاست جمهوری نیز پرشورتر شده چرا که این سکونی که شهروندان در شهر مشاهده کردند باعث شد احساس کنند که باید تغییری ایجاد شود.

انتهای پیام