جمعه 31 فروردین 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

مریم کاظم زاده می‌گوید: مهرماه 1359 بود. در بیمارستان پادگان ابوذر بودم که دیدم وارد ریکاوری شد. مثل همیشه لباس خلبانی تنش بود. قد بلندی داشت. آنقدر که وقتی شهید شد، هیچ تابوتی اندازه اش پیدا نکردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی زمینی ارتش در واکنش به احتمال تهدید اسرائیل علیه کشورمان تصریح کرد که امروز آمادگی کامل داریم، رژیم منحوس اسرائیل بداند ما قاعده جدید ایجاد کردیم که پاسخ شرارت های آنها را خواهیم داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرتیپ حیدری با بیان اینکه فرهنگ خودکفایی در نیروهای مسلح نهادینه شده است، گفت: نیروهای مسلح کشورمان بر خودکفایی و با نگاه به توانایی داخل تاکید دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی در مورد تشدید مجازات سرقت‌های زیر 20 میلیون تومان موافقت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پیام سرلشکر باقری خطاب به فرمانده کل ارتش آمده است: حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران گواهی می‌دهد ارتش سرافراز و مقتدر در صحنه‌های مختلف و حساس جهاد و ایثار در هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پرفراز و نشیب پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همواره در حراست از ملت و مملکت درخشیده و تاکنون هزاران شهید تقدیم کشور کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به سرلشکر موسوی، روز ارتش را تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باقری در پیام به فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب‌الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بیانیه‌ای به مناسبت روز ارتش، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران یادآور شد: این نیرو در راستای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) تلاش می‌کند. دراین بیانیه آمده است: پیام تاریخی و به موقع معمار کبیر انقلاب اسلامی در 29 فروردین 1358حیات دوباره‌ای بر کالبد ارتش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت که انتظار میرود برای پیشگیری از هرگونه ماجراجویی دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی بر افزایش توانمندی‌های دفاعی و استمرار آمادگیها بیش از پیش مراقبت و اقدام نمایید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به فرمانده کل ارتش عملیات «وعده صادق» را مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش حزب الله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.

خبرگزاری تسنیم

ارتش ایران توانسته است به عنوان یک ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه‌های پیشرفته، جایگاه خود به عنوان یکی از اضلاع و ارکان اصلی قدرت بازدارندگی کشور را تحکیم بخشیده و جلوه اقتدار منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن را در معرض جهانیان قرار دهد.

خبرگزاری میزان

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌مناسبت فرارسیدن 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیق روزافزون آن نیروی الهی را در راستای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از خداوند منان مسئلت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیام تاریخی و به موقع معمار کبیر انقلاب اسلامی در 29 فروردین 1358 حیات دوباره‌ای بر کالبد ارتش انقلابی دمید و با حمایت قاطعانه خویش مشت محکمی بر دهان مزدوران داخلی و بدخواهان ایران عزیز کوبید. این درایت و دوراندیشی حکیمانه بنیان گذار جمهوری اسلامی، زمینه ساز نقش مهم ارتش در دوران 8 سال دفاع مقدس شد و غیور مردان ارتش با شجاعت و ایثارگری مثال‌زدنی...

خبرگزاری دانشجو

برنده سیمرغ بلورین فجر 42: آوینی در فرم مستند خیلی مسلط شده بود و شیوه‌ای که به کار می‌گرفت، بسیار کارآمد بود. اما هیچ بعید نبود که بعد از جنگ، سراغ سینمای داستانی برود