پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم احیا شب‌های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مراسم احیا شب های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کشور ما کمتر از 40 سال است که وارد ساخت انواع پهپاد‌ها شده، اما به اذعان صاحب نظران غربی، ایران اکنون به یکی از قدرت‌های برتر پهپاد در جهان تبدیل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز سیمافیلم رفته رفته و پس از گذشت حدود یک سال از تغییرات ساختاری درخورتوجهی داشت، جان گرفته و روی پای خودش ایستاده‌است.

خبرگزاری تسنیم

خوشحالم که به ضدقهرمان پرداختم. پرداختن به یک ضدقهرمان خیلی سخت است، شما باید حماقت این آدم را نشان دهید تا جایی که به جسارت تعبیر نشود. پرداختن به یک شخصیت ضدقهرمان به مراتب سخت‌تر از پرداختن به یک قهرمان است.

وب‌گاه الف

با اینکه روزه گرفتن در جبهه آن هم در گرمای خوزستان طاقت‌فرسا بود باز هم رزمندگان سختی آن را به جان می‌خریدند، روزهایی با نان ترکشی و در گرمای بالای 50 درجه سانتیگراد با زبان روزه به پیکار با دشمن رفتند و با لب‌های خشکیده، تشنه به شهادت رسیدند.

خبرگزاری تسنیم

بیش از 40 نفر از شاعران برجسته و جوان کشور در دیدار رمضانی رهبر معظم انقلاب با اهالی شعر و ادب حضور داشتند و ابیاتی را خواندند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس می‌گوید: مهدی باکری جزو فرماندهان منحصربه‌فرد ما بود. همه فرماندهان ما خوب بودند. همه آن‌قدر خوب بودند که خداوند آن‌ها را انتخاب و شهادت را نصیبشان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.

خبرگزاری میزان

سرلشکر رشید ضمن بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در این مرکز ادای احترام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه‌های تحویل سال رسانه ملی، همواره با حساسیت خاصی تدارک دیده می‌شود. چرا که این تایم طلایی شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی برای اینکه مخاطب سخت‌پسند ایرانی را در لحظات زیبای تحویل سال با خود همراه کند، باید با وسواس و صدالبته خلاقانه چیده شود. مخاطب رسانه ملی هوشمند است و از تکرار، ملول و گریزان. برای همین دغدغه مدیران و برنامه‌سازان...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز گفت: برخی دستگاه‌های وابسته به دولت نه تنها سودی به‌دست نمی‌آورند بلکه زیان‌ده هم هستند و از دولت کمک می‌خواهند.

خبرگزاری تسنیم

خواهر شهید شیرودی گفت: تلفنی با آقای کی مرام صحبت کردم و از او تشکر کردم و گفتم: من در سینما بارها به گریه افتادم و بازی شما مرا به یاد برادرم انداخت. حسم را به او گفتم و از او قدردانی کردم.

وب‌گاه الف

به فرمانده تانک‌ها گفتم: دشمن در برد ما قرار گرفته، پشت سر هم شلیک کنید. دو تانک ما از کار افتاده بود که هریک، دست‌کم بیست گلوله داشتند. نمی‌توانستیم آن‌ها را عقب ببریم و این به معنی عقب‌نشینی بود، اما بقیه تانک‌هایمان شلیک کردند و بی‌اثر نبود و از حجم آتش دشمن می‌کاست.