سه‌شنبه 17 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌های سپاه، نیروهای مسلح و کشور، اظهار کرد: بر تدریس در دانشگاه‌های کشورهای جبهه مقاومت یا 15 کشور همسایه و ایجاد بازار مشترک با آن‌ها در حوزه علوم و فناوری‌های نوظهور تاکید داریم.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویر کمتر دیده‌شده از مسعود پزشکیان کاندیدای ریاست جمهوری در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

ناخدا یکم هوشنگ صمدی در کافه خبر خبرآنلاین با یادآوری خاطرات آزادی خرمشهر در اوایل دوران دفاع مقدس گفت: تکاور اسیر ندارد، فقط زندگی با عزت، زندگی با ذلت؛ هرگز.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از 6 نامزد جانشینی رئیسی در دوران دفاع مقدس منتشر شد. تصویری از 6 نامزد جانشینی رئیسی در دوران دفاع مقدس منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، پس از اعلام اسامی 6 نامزد تأیید صلاحیت‌شده از سوی شورای نگهبان، چهره کاندیداهایی که برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باهم رقابت می‌کنند، مشخص شد. تصویری از این 6 نامزد در دوران دفاع مقدس را ببینید. منبع: صابرین نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در سومین نشست هم اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام گفت: آنچه در آینده شاهد آن خواهیم بود کاملاً از آنچه که تاکنون در مقیاس ملی، منطقه‌ای و جهانی رخ داده متفاوت است. سرلشکر صفوی با بیان اینکه ما امروز شاهد نوعی تغییرات بزرگ در تأثیرات فناوری‌های پیشرفته در مسائل...

خبرگزاری تسنیم

آئین افتتاح نمایشگاه نقاشی «هنر و انقلاب» با حضور جمعی از هنردوستان، پیش از ظهر امروز در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مستند "دو شهیده حادثه ترور"، روایتی از حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هم‌وطنان‌مان است. این مستند مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی در دویست و چهل و سومین جلسه شورا و در تقدیر از تحقق نهضت برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گفت: ورود یکهزار دستگاه تاکسی برقی به شهر تهران نوید تحقق نهضت برقی ناوگان حمل و نقل عمومی را می‌دهد و این امر دستاورد‌های زیادی به دنبال دارد. مردم لایق بهترین‌ها هستند و امیدواریم با تلاش معاونت حمل و نقل، توسعه برقی سازی سرعت بالایی داشته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته تحویل تاکسی‌ها که بعضی فکر می‌کردند شوخی است و عملی نمی شود صورت گرفت، گفت: میزان تولید بیش از اینهاست و امیدواریم عملیاتی شود.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش گفت: در آینده نزدیک انواع سامانه های راداری، موشکی، جنگالی و پهپادی رونمایی و وارد چرخه پدافندهوایی کشور خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

عملیات بیت‌المقدس 7 با هدف گرفتن ابتکار عمل از ارتش عراق در حمله به خطوط پدافندی ایران، با طرح‌ریزی قرارگاه کربلای سپاه در 22 خرداد 1367، در محور شلمچه و پنج‌ضلعی درحالی اجرا شد که دمای هوا به بالای 55 درجه هم می رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد قوچانی نوشت: اکنون که شورای نگهبان روزنه‌ای از آذربایجان برای ایران گشوده که اصلاح‌طلب است و میانه‌رو؛ پس چرا نباید این روزنه را به راه بدل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیوگرافی مسعود پزشکیان که هم اکنون نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه تبریز آذرشهر و اسکو است و در انتخابات سال 1403 حضور دارد را میخوانید.