سه‌شنبه 17 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس دانشگاه یاسوج از اضافه شدن 17 کد رشته در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری به رشته های دانشگاه یاسوج خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مستند «بدون حکم»، روایتی متفاوت از سیره و منش سید آزادگان، شهید ابوترابی‌فرد دارد و راوی دوران اسارت او در زندان‌های حزب بعث عراق شده است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس قانون بوجه سال 1403 وزارت نفت مکلف است معادل 200 هزار میلیارد ریال نفت خام قیر را با قیمت 50 درصد بورس به وزارت راه و شهرسازی تحویل دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رضایی کاندیدای 1403 نیست اما تلاش دارد از جایگاه «ریش سفیدی» ردپایی از خود در این انتخابات برجای بگذارد، از همین روست که اتاق کار او این روزها محل بروبیای آنهایی شده که تلاش شان راضی کردن برخی کاندیداها برای انصراف است. اما کدامیک؟

وب‌گاه خبر آنلاین

جلیلی در پاسخ به سئوالی درباره تیم اقتصادی دولتش گفت: باید همه ظرفیت‌ها را پای کار آورد؛ مثلا دفاع مقدس یک نمونه موفق است؛ نباید تیم‌ها بسته باشند، باید از افراد توانمند استفاد کرد و بحث کرد و در دولت سایه از ظرفیت‌های مختلف استفاده کردیم و منحصر نبود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه شعارهای انتخابات باید دقیق و واقعی باشد، اظهار داشت: با شناخت نقاط قوت می‌توان کشور را در مسیر جهش قرار داد. امروز عرصه پیش روی ما، میدان واقعی برای جهش است، فرصت همیشه نیست باید از آن بهترین استفاده را کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید جلیلی در جمع طلب حوزه علمیه قم با بیان اینکه ایام، ایام انتخابات است و مسائل روز به این موضوع معطوف است، اظهار داشت: «امروز در صحنه انتخابات باید یک توصیف درستی از میدان داشت و اگر توصیف درستی نباشد، تحلیل درستی و متعاقبا تجویز درستی نخواهد بود.» کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دولت سایه یک تشکیلات نیست؛ بلکه یک گفتمان است؛ یعنی هر کدام از آحاد جامعه وظیفه دارد در قبال کشور...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در خصوص چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم با درود و صلوات بر ارواح طیبه‌ی شهدا علی الخصوص شهدای خدمت خطاب به کاندید‌های محترم ریاست جمهوری چهاردهم عرض میکنیم، اکنون که در سایه لطف خدای کریم، توفیق نامزدی ریاست جمهوری نظام مقدس اسلامی که خونب‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مهم‌ترین فرصتی که می‌بینیم توانمندی‌های آحاد جامعه ایران است و نسل جوان تحصیل‌کرده، خلاق و باهوشی داریم که می‌تواند نقش‌آفرین باشد. ما برای هر ایرانی یک نقش را تعریف کرده‌ایم تا بتوان این جهش را شکل داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا زاکانی با بیان اینکه می‌شود برای مردم کار کرد و تمام مردم را پای کار آورد، مطرح کرد: اگر ذره‌ای احساس کنم که سایر کاندیدها بتوانند اقدامات بنده را دنبال کنند، حضور در انتخابات را برای خود حرام می‌دانم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز مردم انتخاب کرده‌اند که راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند و نباید به مسیر اشتباه دهه 90 بازگردیم.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «شعر مقاومت خراسان» به روایت 26 تن از شعرای خراسان در دوره انقلاب و دفاع مقدس از سوی انتشارات به‌نشر به چاپ رسید و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز مردم انتخاب کرده‌اند که راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند و نباید به مسیر اشتباه دهه 90 بازگردیم.

خبرگزاری تسنیم

6 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه ای تحلیلی خواستار پاسخگویی نامزدهای انتخابات به چهار سوال اساسی و راهبردی در جایگاه ریاست جمهوری شدند.

خبرگزاری تسنیم

«ژوائو آبیدو گالوائو» هنرمند استکبارستیز اهل کشور برزیل، معتقد است که اکنون هنر در جهان در انقیاد لابی‌های صهونیستی قرار دارد و توسط این لابی‌ها کنترل می‌شود.