سه‌شنبه 17 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق شنیده‌ها، برخی چهره های اصولگرا و مذهبی قم تلاش می کنند تا علی لاریجانی با صدور «حکم حکومتی»، به عرصه انتخابات بازگردد. اقتصادآنلاین نوشت: طبق شنیده‌ها، برخی چهره های اصولگرا و مذهبی قم تلاش می کنند تا علی لاریجانی با صدور «حکم حکومتی»، به عرصه انتخابات بازگردد. این اولین بار نیست که حکم حکومتی برای حضور افراد در انتخابات ریاست جمهوری صادر می‌شود. در انتخابات سال 84 نیز با پا در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع مرحومهمراسم تشییع مرحومه عفت شجاع همسر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی ساعت 8 صبح دوشنبه از مقابل منزل ایشان تا بهشت زهرای تهران انجام خواهد شد. همچنین؛ مراسم یادبود مرحومه «عفت شجاع» نیز از ساعت 17 تا 18:30 سه شنبه در مسجد شهدای کوی شهید فلاحی نیروی زمینی ارتش برگزار خواهد شد. مراسم گرامیداشت همسر شهید...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، تصویربرداری سریال «رویای نیمه شب» به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که به احترام درگذشت دو تن از عوامل آن متوقف شده بود از امروز؛ یکشنبه 20 خرداد ماه در شهرک سینمایی دفاع مقدس آغاز شد. این سریال تاریخی به نویسندگی سید حسین امیرجهانی پس از رخ دادن اتفاق ناگوار در رود بهمنشیر آبادان و غرق شدن دو تن از دستیاران صحنه (زنده‌یادان...

وب‌گاه مشرق نیوز

علیرضا زاکانی جز هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 بود و به نفع سیدابراهیم رئیسی کنار کشید.

خبرگزاری تسنیم

تصویربرداری سریال «رویای نیمه شب» به کارگردانی حسن آخوندپور بعد از وقفه کوتاه با ادای احترام به دو تن از عوامل فقید، از سر گرفته شد.

خبرگزاری تسنیم

مادر شهید دانشگر می گوید: پسرم در آخرین تماس به من گفت: «یادتان است، هنگام آمدن به من گفتید اگر شهید شدی شفاعتم کن؟» جواب دادم:«من گفتم اما همه دعا می‌کنند که شما سالم برگردی. ما منتظریم.» خندید و گفت: «مادر! شاید دعای شما برعکس مستجاب شود!»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی درگذشت حاجیه خانم «عفت شجاع» همسر امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی درگذشت حاجیه خانم «عفت شجاع» همسر امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون بانوی مجاهد و صبور، حاجیه خانم «عفت شجاع» همسر محترمه سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» پس از تحمل یک دوره بیماری، دعوت حق...

وب‌گاه خبر آنلاین

امیرمحمدرضا آشتیانی به درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جزئیات مراسم‌های یادبود مرحومه «عفت شجاع» همسر شهید صیاد شیرازی اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خانواده آیت‌الله شیخ غیاث‌الدین طه‌محمدی با توجه به درخواست‌های اقشار مختلف مردم، امام جمعه و استاندار همدان با خاکسپاری پیکر آن فقید سعید در همدان موافقت کردند.

خبرگزاری تسنیم

مستند "دو شهیده حادثه ترور"، روایتی از حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هم‌وطنان‌مان است. این مستند مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رفعت بیات می‌گوید: به دلیل سوابقم 60-70 درصد احتمال می‌دهم از سوی شورای نگهبان تایید شوم. من 3-4 سال مسئولیت بسیج خواهران کشور را داشته‌ام و از تاکیدات شورای نگهبان مدیریت کشوری است.