سه‌شنبه 17 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله طه‌محمدی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور فعال و پر ثمر داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله «غیاث الدین طه‌محمدی» نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان پس از گذراندن دوره بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر قم، دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «به لطف خدا بصیرت مردم فوق‌العاده و شناخت و درک‌شان از شرایط جلوتر است»، تاکید کرد: یقین داریم ان‌شاءالله در انتخابات 8 تیر مشارکت پرشورتر و بهتر از گذشته رقم خواهد خورد و مردم عزیزمان یک‌بار دیگر حماسه جدیدی را در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد و یک ورق به کتاب زرین افتخارات چهل و چند ساله‌شان خواهند افزود.

وب‌گاه الف

ماینده مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «به لطف خدا بصیرت مردم فوق‌العاده و شناخت و درک‌شان از شرایط جلوتر است»، تاکید کرد: یقین داریم ان‌شاءالله در انتخابات 8 تیر مشارکت پرشورتر و بهتر از گذشته رقم خواهد خورد و مردم عزیزمان یک‌بار دیگر حماسه جدیدی را در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد و یک ورق به کتاب زرین افتخارات چهل و چند ساله‌شان خواهند افزود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در فرآیند ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، چهار زن برای تصدی این پست اعلام آمادگی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با تاکید بر برخورد قاطع با هنجارشکنان در رستوران‌ها و تفرجگاه‌ها گفت: هرگونه کار غیرقانونی و هنجارشکنی در اماکن، رستوران‌ها و هتل‌ها و غیره تحت تعقیب و رصد قرار می‌گیرد. جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با تاکید بر برخورد قاطع با هنجارشکنان در رستوران‌ها و تفرجگاه‌ها گفت: هرگونه کار غیرقانونی و هنجارشکنی در اماکن، رستوران‌ها و هتل‌ها و غیره تحت تعقیب و رصد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با تاکید بر برخورد قاطع با هنجارشکنان در رستوران‌ها و تفرجگاه‌ها گفت: هرگونه کار غیرقانونی و هنجارشکنی در اماکن، رستوران‌ها و هتل‌ها و غیره تحت تعقیب و رصد قرار می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان اینکه مردم نمره بالایی به طرح نور و مجریان این طرح در مجموعه انتظامی دادند گفت: مردم رضایت خود را از این طرح نشان دادند و ما این وظایف را در چارچوب قانون با کمک سایر دستگاه‌ها دنبال خواهیم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با تاکید بر برخورد قاطع با هنجارشکنان در رستوران‌ها و تفرجگاه‌ها گفت: هرگونه کار غیرقانونی و هنجارشکنی در اماکن، رستوران‌ها و هتل‌ها و غیره تحت تعقیب و رصد قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با تاکید بر برخورد قاطع با هنجارشکنان در رستوران‌ها و تفرجگاه‌ها گفت: هرگونه کار غیرقانونی و هنجارشکنی در اماکن، رستوران‌ها و هتل‌ها و غیره تحت تعقیب و رصد قرار می‌گیرد.

وب‌گاه گسترش

استاندار یزد موزه‌ها را به عنوان رسانه‌های بزرگ و صادق که پیشینه، اصالت‌ها و هویت‌های کشور را روایت می‌کنند شناخت. او گفت که در سفرهای استانی شهید جمهور به استان، مبلغ 60 میلیارد تومان برای طراحی موزه بزرگ یزد اختصاص داده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مصاحبه‌ای با پایگاه خبری الجزیره قطر به تبیین وضعیت سیاسی کشور پس از شهادت رییس جمهور و همچنین تحلیل وضعیت منطقه غرب آسیا و چشم انداز ارتباط ایران با کشور‌های منطقه پرداخت. محسن رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره مبنی بر اینکه آرایش سیاسی ایران پس از انتخابات زود هنگام چگونه خواهد بود، پاسخ داد: با حضور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن رضایی در پاسخ به سؤال الجزیره درباره سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور اظهار کرد: ما همه احتمالات را در نظر می‌گیریم هرچند که نقش عوامل طبیعی تاکنون بیشترین احتمال را داشته است اما اگر شاهد هر نوع سهل‌انگاری و مسامحه در هر سطحی باشیم قطعاً برخورد خواهیم کردم. محسن رضایی در پاسخ به سؤال الجزیره درباره سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور اظهار کرد: ما همه احتمالات را در نظر می‌گیریم هرچند که...

وب‌گاه الف

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران ما مایل به حل اختلافات با کشورهای منطقه از طریق گفت‌وگو و دیپلماسی است، گفت «ماآماده ائتلاف‌های بزرگ با همه کشورهای منطقه از جمله عربستان و مصر هستیم».