سه‌شنبه 17 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره مبنی بر اینکه آرایش سیاسی ایران پس از انتخابات زود هنگام چگونه خواهد بود، گفت: با حضور نامزد‌های ریاست جمهوری از همه طیف‌ها، انتخابات پیش رو یکی از پرشورترین انتخابات از حیث حضور کاندید‌های مختلف خواهد بود. وی ادامه داد: انتخابات اساس جمهوری اسلامی است و حتی رهبری...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، انتخابات را اساس جمهوری اسلامی دانست و گفت: با حضور نامزدهای ریاست جمهوری از همه طیف‌ها، انتخابات پیشِ‌رو یکی از پرشورترین انتخابات از حیث حضور کاندایدهای مختلف خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: نسل کشی وحشیانه رژیم صهیونیستی و جنایات بزرگ نتانیاهو برای ما بسیار دردناک است و خواستار آتش بس فوری هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، انتخابات را اساس جمهوری اسلامی خواند و گفت: با حضور نامزدهای ریاست جمهوری از همه طیف‌ها، انتخابات پیشِ‌رو یکی از پرشورترین انتخابات از حیث حضور کاندایدهای مختلف خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره فضای انتخابات پیش رو گفت: با حضور نامزدهای ریاست جمهوری از همه طیف‌ها، انتخابات پیش رو یکی از پرشورترین انتخابات از حیث حضور کاندیداهای مختلف خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

جمعیت هلال احمر به‌مناسبت برگزاری کنگره بین‌المللی 2500 شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت در سال جاری، سه جشنواره فرهنگی و هنری با عنوان "سرو سرخ" در بخش‌های "فیلم و نمایش رادیویی"، "شعر و داستان" و "عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی" برگزار می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال احمر، در راستای اهداف والای انسانی و صلح اندیشانه، سه جشنواره فرهنگی و هنری در بخش‌های «فیلم و نمایش رادیویی»، «شعر و داستان» و «عکاسی، نقاشی و هنر‌های تجسمی» در بخش جانبی کنگره 2500 شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌کند. این جشنواره‌ها با عناوین «سرو سرخ» در پاییز سال 1403 برگزار می‌شود و آخرین...

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امروز مقاومت در سراسر منطقه هر کدام ساختار مستقل و مناسب خود را دارند و مرحله به مرحله رشد کرده‌اند و امروز تمام ارکان جبهه مقاومت در مسیر حق علیه باطل هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی در دیدار با خانواده سردار وجیه‌الله مرادی از پیشکسوتان فقید دفاع مقدس در بابلسر با بیان اینکه نیروی مقاومت اکنون در سطح منطقه صاحب تصمیم و تشخیص است، اظهار داشت: امروز مقاومت در سراسر منطقه هر کدام ساختار مستقل و مناسب خود را دارند و مرحله به مرحله رشد کرده‌اند و امروز تمام ارکان جبهه مقاومت در مسیر حق علیه باطل هستند. وی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی فقیه در سپاه انگشتری از سوی مقام معظم رهبری را به خانواده شهید زاهدی اهدا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ولی فقیه در سپاه هدیه مقام معظم رهبری را به خانواده شهید زاهدی اهدا کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

حاج صادقی با بیان اینکه اخلاص ویژگی بارز شهید زاهدی بود گفت: ایشان همیشه از دوربین فراری بود اما این وظیفه ما را در قبال شهید بیشتر می کند که نسبت به جمع آوری تاریخ شفاهی آنها تلاش کنیم و راه و مرام ایشان را به جامعه معرفی کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نقش سردار «وجیه الله مرادی» از پیشکسوتان دفاع مقدس را در پرورش نیروهای مقاومت موثر دانست.