سه‌شنبه 17 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

حادثه در مجموعه سینما و تلویزیون ایران باری دیگر فاجعه آفرید و دو جوان که دستیاران صحنه سریال «رؤیای نیمه‌شب» بودند، سه‌شنبه در رود بهمن‌شیر دچار حادثه و غرق شدند. حادثه‌ای ناگوار برای دو جوان «علی شیروانی» و «وحید یوسفی» که هزاران آرزو برای خود داشتند. این مرگ تلخ در روزهای گذشته در حالی است که کمتر از سه ماه پیش در آخرین روزهای اسفند، دو جوان هنرور «سید علی نعیمی» و «حمید ظهیری» سر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در همایش سراسری استادان درس اندیشه‌ها و وصایای امام خمینی (ره) که صبح امروز در واحد یادگار امام برگزار شد، گفت: این جلسه فرصت مغتنمی است که تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل که انقلاب اسلامی را بنیان گذاشتند و درختی را نهادند که جوانان در سایه آن راه حیات طیبه را بیابند. همچنین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ششمین جلسه شورای سیاستگذاری کنگره 2500 شهید امدادگر با حضور اعضای ستادی، مدیران استان‌ها و مسئولین بنیاد شهید و دفتر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در ساختمان صلح برگزار شد. در این جلسه پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به دست آورده‌ای کنگره‌های برگزار شده توسط هلال احمر در عرصه بین المللی و تأثیرگذاری مثبت آنها، گفت: امروز در جمعیت هلال...

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن بازدید از هتل محل اقامت کاروان ویژه جانبازان 1403 از آنها خواست تا در جوار حرم نبوی با خود عهد ببندند تا تحقق یکی از اخلاقیات و سیره پیامبر (ص) را بعنوان سوغات ببرند و همراه داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان کل کشور از تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادستانی کل کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

علی عچرش از امدادگران و مسئولان ستاد پشتیبانی جنگ ماهشهر در دوران دفاع مقدس، در کتاب خاطرات خود با عنوان «امدادگر کجایی» روایت می‌کند: «دنبال فرصتی بودم به خرمشهر بروم. اسحاق به نیت دیدن خرمشهر به ماهشهر آمد. او در جزیره سیری روی چاه‌های نفت کار می‌کرد.»

وب‌گاه عصر ایران

علی عچرش از امدادگران و مسئولان ستاد پشتیبانی جنگ ماهشهر در دوران دفاع مقدس، در کتاب خاطرات خود با عنوان «امدادگر کجایی» روایت می کند: «دنبال فرصتی بودم به خرمشهر بروم. اسحاق به نیت دیدن خرمشهر به ماهشهر آمد. او در جزیره سیری روی چاه‌های نفت کار می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر تاریخ شفاهی سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس گفت: در 31 اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، حدود 74 هزار ساعت مصاحبه از رزمندگان ثبت و ضبط شده و 500 کتاب تألیف و در مرحله چاپ قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

دادستان کل کشور در هشداری اعلام کرد: با آنانی که چه در فضای مجازی و چه در فضایی حقیقی به دنبال اخلال در امنیت روانی مردم باشند، قاطعانه برخورد می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

عملیات الی بیت‌المقدس در تاریخ 10 اردیبهشت 1361 به منظور آزادسازی شهر‌های خرمشهر و هویزه و همچنین پادگان حمید به طور مشترک توسط سپاه و ارتش اجرا شد.

خبرگزاری تسنیم

هفدهمین جلسه شورای هماهنگی موزه های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت با حضور سردار ادیبی در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: فداکاری نیروی‌های مسلح در ایجاد امنیت با هیچ مقیاسی قابل اندازه‌گیری و سنجش نیست و این فداکاری در سایه حمایت خانواده‌های آنان رقم می‌خورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین افتتاح مرکز فرهنگی، اقامتی سبلان در شهرستان بندرانزلی، گفت: منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) انزلی در دیپلماسی دفاعی، آموزش و تربیت نیرو برای حضور در اقیانوس‌ها و تعامل با کشور‌های حاشیه دریای خزر، از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است. وی تصریح کرد: این شهرستان برای نیروی دریایی از گذشته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضائیه درباره حکم یکی از وزرای سابق گفت: حکم قطعی صادر شده در مورد این فرد در حال طی تشریفات قانونی اجرای حکم و در مرحله اجراست.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهید آیت الله رئیسی شخصیتی جامع الاطراف، خدوم، مخلص، خستگی ناپذیر و ولایت مدار بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضائیه درباره حکم یکی از وزرای سابق گفت: حکم قطعی صادر شده در مورد این فرد در حال طی تشریفات قانونی اجرای حکم و در مرحله اجراست.