سه‌شنبه 17 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محکومیت قطعی یکی از وزرای سابق و جزئیات پرونده وی، آخرین اقدامات برای استرداد یاسین رامین، تدابیر قوه قضاییه برای برگزاری انتخابات، آخرین وضعیت پرونده شرکت لاکسون و برخی دیگر از موضوعات از جمله سوالاتی بود که سخنگوی قوه قضاییه به آنها پاسخ داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه، در نشست خبری به تشریح مهم ترین پرونده های قضایی پرداخت و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محکومیت قطعی یکی از وزرای سابق و جزئیات پرونده وی، آخرین اقدامات برای استرداد یاسین رامین، تدابیر قوه قضاییه برای برگزاری انتخابات، آخرین وضعیت پرونده شرکت لاکسون و برخی دیگر از موضوعات از جمله سوالاتی بود که سخنگوی قوه قضاییه به آنها پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم

دو کتاب جدید در حوزه شعر آیینی با عناوین «مصاریع مذبوح» و «من مات من العشق» از سوی سوره مهر منتشر شد.

وب‌گاه الف

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه دقایقی پیش با حضور خبرنگاران آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

یکی از سوالات مهمی که پس از جنگ تحمیلی مطرح شد این بود که چرا ایران پس از آزادی خرمشهر و ایجاد شرایط مناسب برای صلح، باز هم به جنگ ادامه داد و وارد خاک عراق شد؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه پیام نور اعلام کرد، آزمون دروس عمومی نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 به صورت متمرکز و به شیوه مجازی - غیرحضوری توسط مرکز سنجش و آزمون در سامانه LMS ریلاین استانی برگزار می‌شود. رزم آزمون سوم فقط جهت حضور دانشجویان دارای درس ارزش‌های دفاع مقدس در تاریخ 20 خردادماه رأس ساعت 10:00 صبح به صورت سراسری برگزار می‌شود، لازم به ذکر است نمره کسب...

خبرگزاری تسنیم

افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری و منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد که حاشیه‌های جالبی داشت.

خبرگزاری تسنیم

کاروان جانبازان سرفراز میهن اسلامی با استقبال معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی وارد فرودگاه مدینه منوره شد و به جمع زائران خانه خدا پیوست.

وب‌گاه گسترش

عطاالله زمانی به این نکته اشاره کرد که طبق توافقنامه با وزارت راه و شهرسازی، تا پایان دولت سیزدهم باید 10 هزار قطعه زمین در استان تهران برای نهضت ملی مسکن اختصاص یابد. او افزود: به دلیل ارزش بالای زمین در تهران، یک قطعه زمین به چند خانوار واگذار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

پیکر مطهر دو شهید دوران مقدس توسط نیروهای کمیته جستجوی شهدا و مفقودین در شرق دجله کشف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد وحیدی گفت: ماه خرداد برای ملت مسلمان و انقلابی ایران ماه حادثه‌ها و رخدادهای حادثه ساز بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: پروردگار بلند مرتبه و بزرگوار را سپاسگزارم که با لطف و رحمت خود به ما توفیق خدمت به ملت شریف ایران را در سایه ولایت رهبری انقلاب به عنوان یکی از بزرگترین شخصیت‌های تاریخ اسلامی عطا فرمود و در امتداد این خدمتگزاری امکان مطلوب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از مقامات کشوری و لشکری به همراه مهمانان خارجی در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم حضور پیدا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم با حضور رئیس قوه قضائیه و سرپرست ریاست جمهوری تا دقایقی دیگر آغاز شد.