سه‌شنبه 17 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه امروز دوشنبه در نشست خبری گفت: مواضع رسمی ایران در خصوص سلاح‌های کشتار جمعی از طریق مقامات عالی ایران بارها بیان شده و در دکترین هسته‌ای ایران هیچگونه تغییری ایجاد نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، تسبیح خود را به خانم معصومه سپهری نویسنده دفاع مقدس هدیه دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، تسبیح خود را به خانم معصومه سپهری نویسنده دفاع مقدس هدیه دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: در زمینه قضایایی همچون مشروطیت، دفاع مقدس، «انقلاب اسلامی» و شخصیتی همچون امام (ره) یا کتاب مناسب وجود ندارد و یا کتاب «خواندنی» بسیار کم است که باید در این موضوعات تولید کتاب مناسب برای نسل جوان انجام گیرد.

وب‌گاه الف

«فرمانده بدون مرز» 2| سردار چراغچی گفت: خیلی‌ها معتقد بودند دوره‌ای که با چتر نیرو خالی می‌کردند تمام شده است ولی سردار حاج‌رحیمی مقوله را عوض کرد و در روزهای محاصره نبل و الزهرا پیشنهاد بارریزی هوایی را مطرح کرد که توسط یگان هوابرد نیرو صورت گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب فرمودند: فعالان فضای مجازی کتاب‌های خوبی را که در زمینه‌های مختلف علمی، ادبیات، تاریخ، هنر، مسائل دینی و اعتقادی و در یک کلام «کتاب‌های مفید» را معرفی و ترویج کنند.

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: در زمینه قضایایی همچون مشروطیت، دفاع مقدس، «انقلاب اسلامی» و شخصیتی همچون امام (ره) یا کتاب مناسب وجود ندارد و یا کتاب «خواندنی» بسیار کم است که باید در این موضوعات تولید کتاب مناسب برای نسل جوان انجام گیرد.

وب‌گاه الف

توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی یکی از موضوعاتی است که همواره به اشکال مختلف مورد تأکید و توجه رهبر انقلاب بوده است.

وب‌گاه الف

رهبر انقلاب صبح امروز پس از بازدید از نمایشگاه کتاب در مصاحبه‌ای در مورد کتاب و کتابخوانی اظهاراتی را فرمودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر انقلاب در این بازدید ضمن گفتگو با ناشران، نویسندگان و صاحبان غرفه‌های کتاب، از نزدیک در جریان تازه‌های نشر و وضعیت بازار کتاب و همچنین میزان استقبال از نمایشگاه قرار گرفتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از بازدید از نمایشگاه کتاب در مصاحبه‌ای، انگیزه خود از چنین بازدیدی را در درجه اول میل شخصی و علاقه به کتاب برشمردند و افزودند: یکی دیگر از دلایل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با تلاش‌های صورت گرفته پنج موزه دفاع مقدس و مقاومت همزمان با ایام سالروز آزادسازی خرمشهر در استان‌های لرستان، قزوین، زنجان، گیلان، گلستان افتتاح می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-2| سردار چراغچی گفت: خیلی‌ها معتقد بودند دوره‌ای که با چتر نیرو خالی می‌کردند تمام شده ولی سردار حاج رحیمی مقوله را عوض کرد و در روزهای محاصره نبل و الزهرا پیشنهاد بارریزی هوایی را مطرح کرد که توسط یگان هوابرد نیرو صورت گرفت.

خبرگزاری تسنیم

آیین رونمایی از متن تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «دختر قالی‌باف» در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.