سه‌شنبه 17 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «دختر قالی‌باف»، نوشته داوود حسین‌زاده فضل امروز، 24 اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از اهالی فرهنگ رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتشارات سرو موزه با همکاری مجمع ناشران دفاع مقدس آیین رونمایی از کتاب «پایان سکوت» را در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار خواهد کرد. این کتاب رمانی است بر اساس زندگی مبارزین انفلاب اسلامی که از غروب 15 خرداد سال 42 شروع می‌شود و سرانجام با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به پایان می‌رسد. این نشست با حضور «رضا اسدی کاشانی» نویسنده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان چند روز پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایشگاه کتاب تهران رفت. وی در بدو ورود به مصلای امام خمینی (ره) مورد استقبال مسئولان و برگزارکنندگان این رویداد بزرگ فرهنگی قرار گرفت و در گفتگوی با آن‌ها از روند برگزاری نمایشگاه و میزان استقبال مردم مطلع شد. سخنگوی شورای...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آورده‌ایم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر برگزاری رویداد "اردیبهشت هنر ازنا" را کار بسیار ارزشمندی برای تجلیل از فعالان فرهنگ و هنر این شهرستان عنوان و پیشنهاد کرد تا این موضوع در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و با مصوب شدن آن، این رویداد بصورت دائمی همه ساله با شکوه در همین شهرستان برگزار شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر قرار باشد نگاهی به نوستالژیک‌ترین شکایت پرستاران از یک فیلم یا سریال داشته باشیم یاد فیلم شوکران بهروز افخمی و شخصیتی خواهیم افتاد که هدیه تهرانی را در شمایل یک پرستار فریبنده نشان می‌داد که با یک مرد متاهل وارد رابطه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه «هفته فرهنگی فلسطین؛ 76 سال مقاومت در برابر اشغالگری» روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه در گالری فکه افتتاح می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌فرمانده‌کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است‌. فرمانده‌کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است‌. سردار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

مراسم معرفی کتاب «مرد ابدی»، زندگینامه شهید طهرانی مقدم با حضور جمع زیادی از شخصیتهای کشوری و لشگری در نمایشگاه کتاب برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده‌کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است‌.

وب‌گاه الف

فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم گیلان گفت: فتنه‌گران و دشمنان ما که در جنگ نرم حجاب و عفاف را نشانه گرفتند و در پی اندلسی کردن ایران اسلامی بودند؛ این بار نیز شکست خورده و راهی به جایی نمی برند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده‌کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده فراجا در سخنانی عفاف و حجاب را برای همه مردم ایران ارزش دانست.

خبرگزاری تسنیم

رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: همان طور که حضرت زینب راوی کربلا بودند این خانم های نویسنده راوی کربلای دفاع مقدس اند و نقش حضرت زینب را ایفا می کنند.

خبرگزاری تسنیم

نویسنده کتاب زندگینامه شهید طهرانی‌مقدم با عنوان "مرد ابدی" گفت: شهید طهرانی‌مقدم، عصاره فرماندهان دفاع مقدس ماست.