چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری میزان

در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر شهید محمد رنجنوش از پیاده راه میدان امام خمینی (ره) شهر همدان تشییع و پس از پیمودن مسیر خیابان شهدا در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت. پیکر مطهر بسیجی شهید محمد رنجنوش پس از 37 سال از طریق انجام آزمایشات DNA شناسایی شد.

خبرگزاری میزان

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز جمعه (14 اردیبهشت 403) با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

خبرگزاری میزان

پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روزهای اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد. رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان ساختاری به دنبال «دنبال فشار همه‌جانبه» بوده و بر این باورند که شدت دادن به رادیکالیسم می‌تواند عامل گشایش شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تجربی و پویانمایی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در یکصد و هفتمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی که به میزبانی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد، با اشاره به شعار محوری سال گفت: سینما در سال گذشته موفق شد با عبور از چالش‌ها و حواشی گوناگون، بار دیگر جایگاه خود را ارتقا دهد و در حوزه‌های مختلفی، چون توسعه زیرساخت، رونق اقتصادی، اعتمادسازی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: بخش‌های کودک و نوجوان و نقش زنان در دوران دفاع مقدس به این موزه اضافه می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس‌جمهور اعلام کرد که حدود 10 هزار کارخانه و کارگاه به مدار تولید بازگشته‌اند و بر ضرورت حل مشکل مسکن برای کارگران تأکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» ویژه بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. این اختتامیه با حضور امیر سرتیپ نبی سهرابی جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار نادر ادیبی مدیرعامل...

خبرگزاری تسنیم

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

خبرگزاری تسنیم

با تلاش گروه های تفحص شهدا پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه کشف و پس از احراز هویت، خبر شناسایی پیکر به خانواده شهدا اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس‌جمهور از بازگشت حدود 10 هزار کارخانه و کارگاه به مدار تولید خبر داد و بر لزوم رفع دغدغه مسکن برای کارگران تاکید کرد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با یادآوری اینکه جنگ اقتصادی به ما تحمیل شده است، تاکید کرد: همچنان که رزمندگان ما سیلی محکمی به دشمن زدند، کارگران ما هم در عرصه اقتصادی سیلی محکمی به دشمن خواهند زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بازنشر گفتگوی امیر بختیاری در خبرگزاری خبرآنلاین، درباره عملیات ها در سال های ابتدای دورای دفاع مقدس، سهوا نام آقای محسن رضایی به جای نام آقای مرتضی رضایی منتشر شده بود که این اشتباه برطرف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب حرکت کند.