چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی ارتش، در آستانه حلول سال نو خورشیدی، دل نوشته امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای قدردانی از سربازان در حراست از حدود و ثغور مرزهای ایران اسلامی را منتشر کرد. روابط عمومی ارتش، در آستانه حلول سال نو خورشیدی، دل نوشته امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای قدردانی از سربازان در حراست از حدود و ثغور مرزهای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جامعه ای که قبل از حرکت به سمت مدرنیته، وارد پست مدرن شده گشت ارشاد جواب نمی‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های رادیویی ویژه‌هایی را برای لحظه تحویل سال در نظر گرفته‌اند که حضور هنرمندان پیشکسوت به صورت پررنگ در میان این برنامه‌ها دیده می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه‌های مختلف رادیویی با برنامه های متنوع و شاد در لحظه تحویل سال به استقبال عید نوروز می‌روند. «سال مبارک» با رادیو ایرانویژه برنامه «سال مبارک» با حضور عذرا وکیلی و علیرضا جاوید نیا، سه شنبه 29 اسفند ساعت 19غروب تا چهارشنبه اول فروردین ساعت 7 صبح، 12 ساعت به صورت زنده و مستقیم از رادیو ایران تقدیم می شود. دو گروه برنامه ساز «دانش و اقتصاد و تاریخ...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خانواده های شهدای ایرانی جنگ بوسنی، به همت انجمن دوستی ایران و بوسنی و هرزگوین و به میزبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تجلیل شدند.

وب‌گاه فرارو

احمد سمیعی گیلانی، احمدرضا احمدی، ر. اعتمادی، شاپور جورکش، کورش صفوی، محمد محمدعلی و امیربانو کریمی از جمله چهره‌هایی هستند که امسال چهره در نقاب خاک کشیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سال 1402 سینمای ایران درگیر حواشی عجیب و غریب بود، اتفاقاتی که حتی تصورش هم به ذهن خطور نمی‌کرد،

وب‌گاه خبر آنلاین

رمان "از به" اثر رضا امیر خانی از سوی نشر نیستان به چاپ بیست و سوم رسید.

خبرگزاری تسنیم

جوانان غیور ایل شوهان در سالهای دفاع مقدس هرگز اجازه ندادند متجاوزین بعثی بر منطقه آنها و بویژه مسیر تردد از دهلران به مهران مسلط شوند.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس تعریف می‌کند: در ارتفاعات سورن بودیم که نیروهای ما شروع به تیراندازی کردند. بعد از 2 ساعت فهمیدم عراقی‌ها هیچ تیری شلیک نمی‌کنند. وقتی علت را جویا شدم فهمیدم تقصیر خودم بود.

خبرگزاری تسنیم

یک چهره فعال قرآنی گفت: اگر بخواهیم قرآن را در سطح جامعه توسعه دهیم و کارکرد قرآن را به آحاد جامعه یادآور شویم بهترین راه، انتخاب گزیده‌ای از آیات قرآن در موضوعات مهم و ضروری جامعه و بازکردن گره‌های جامعه بر اساس آیات قرآن کریم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس تعریف می‌کند: در ارتفاعات سورن بودیم که نیروهای ما شروع به تیراندازی کردند. بعد از 2 ساعت فهمیدم عراقی‌ها هیچ تیری شلیک نمی‌کنند. وقتی علت را جویا شدم فهمیدم تقصیر خودم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی تجلایی در سال 1338 در تبریز به دنیا آمد. در سال 1344 قدم به عرصه علم و دانش گذاشت و چند سال بعد در رشته ریاضی دیپلم گرفت. در دوران دبیرستان، ساواک یک‌بار او را به دلیل امتناع از امضای برگه عضویت حزب رستاخیز احضار کرد، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، او در شمار اولین نفراتی بود که به عضویت سپاه درآمد و دوره آموزش نظامی 15 روزه‌اش را زیر نظر سعید...

وب‌گاه مشرق نیوز

تعدادی از هنرمندان شناخته شده عرصه های شعر، سینما، تئاتر، خوشنویسی، موسیقی و ادبیات جمعه بیست و پنجم اسفند ماه با رییس جمهور دیدار کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور در جمع هنرمندان، توانمندی فرهنگی را همچون توانمندی‌های دفاعی و اقتصادی از عناصر مهم اقتدارآفرینی برای کشور دانست و گفت: تلاش جوانان کشور برای پیشرفت‌های فناورانه نیز همچون افتخارآفرینی‌های دوران دفاع مقدس قابلیت بالایی برای به تصویر کشیده شدن دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور بعد از ظهر روز جمعه در نشست صمیمی با اهالی «فرهنگ و هنر» پس از استماع دیدگاه‌ها و نظرات 6 تن از هنرمندان حوزه‌های شعر، سینما، خوشنویسی، موسیقی و ادبیات، در سخنانی توانمندی فرهنگی را همچون توانمندی‌های دفاعی و اقتصادی از عناصر مهم اقتدارآفرینی برای کشور دانست و بر توجه جدی به عرصه هنر و فرهنگ کشور تاکید کرد. وی...