چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار تهران گفت: در سال نو رفع دغدغه تولیدگران پایتخت با تلاش مضاعف در استانداری تهران تداوم خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از استانداری تهران، علیرضا فخاری روز چهارشنبه در پیامی سال 1403 را تبریک گفت، در این پیام آمده است؛ «یَا مُقَلِبَ القُلُوبِ وَ الأَبصَارِ یَا مُدَبِرَ اللَیلِ وَ النَهَارِ یَا مُحَوِلَ الحَولِ وَ الأَحوَالِ حَوِل حَالَنَا اِلَی أَحسَنِ الحَال» چه مبارک سالی و چه نیکو عیدی است که بهارش با قرآن آمده است، تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان،...

خبرگزاری تسنیم

آیین تحویل سال نو در جوار شهدای گمنام موزه ملی انقلاب اسلامی ودفاع مقدس برگزار شد.

وب‌گاه الف

روابط عمومی ارتش در آستانه حلول سال نو خورشیدی، دل نوشته فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای قدردانی از سربازان در حراست از حدود و ثغور مرزهای ایران اسلامی را منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نرخ بیکاری در سال 1402 به رقم 8.1 درصد رسید که کمترین رقم در سه دهه اخیر محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نرخ بیکاری در کشور در سال 1402 به رقم 8.1 درصد رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نرخ بیکاری در ایران در سال 1402 به رقم 8.1 درصد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

کرمانشاه یکی از مقاصد گردشگری کرمانشاه که ظرفیتی برای میزبانی از مهمان نوروزی دارد یادمان‌های دفاع مقدس و به ویژه بازی دراز است که نمادهای ایستادگی در کنار طبیعتی زیبا به هم آمیخته شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان این که هدف اصلی ما باید ایجاد بیمارستانی در تراز تمدن اسلامی، ایران و جمهوری اسلامی باشد، گفت: بیمارستان‌ها باید دوستدار خانواده باشند و کرامت مردم باید حفظ و رعایت شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر ساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم از طریق کاروان‌های راهیان نور برای دیدن مناطق جنگی بازمانده از جنگ تحمیلی به جنوب و غرب کشور سفر می‌کنند، امسال هم علاوه بر زائران ایرانی هزاران نفر از خارج از کشور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر کردند تا از این گردش معنوی بهره ببرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از فرماندهان دفاع مقدس تعریف می‌کند: در هویزه بودیم که دیدیم جوانی کم سن و سال، 2 فرمانده عراقی را دستگیر کرده. در صورتی که ابتدا قرار بود او اسیر عراقی‌ها شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد سمیعی گیلانی، احمدرضا احمدی، ر. اعتمادی، شاپور جورکش، کورش صفوی، محمد محمدعلی و امیربانو کریمی از جمله چهره‌هایی هستند که امسال چهره در نقاب خاک کشیدند. احمد سمیعی گیلانی، احمدرضا احمدی، ر. اعتمادی، شاپور جورکش، کورش صفوی، محمد محمدعلی و امیربانو کریمی از جمله چهره‌هایی هستند که امسال چهره در نقاب خاک کشیدند. درگذشت چهره‌های ادبی در سال 1402، با کوچ احمد سمیعی (گیلانی)، مترجم و...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر موسوی گفت: از خدای متعال برای ملت بزرگ ایران، سالی نیکو، برای مردم جهان، صلح و آرامش و برای فلسطین عزیز و غزه قهرمان، سال پیروزی نهایی را آرزو دارم.

وب‌گاه فرارو

بر اساس تغییرات قوانین احتمال دارد برخی از مناسبت‌های آن کمی تغییر کند. به عنوان مثال ممکن است که زمان عید فطر، آغاز ماه مبارک رمضان و... با اختلاف یک روز بر اساس تقویم هجری شمسی تغییر کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اداره کل هنر‌های نمایشی در گزارشی به ارائه آمار وضعیت هنرمندان تئاتر و تولید و اجرای آثار نمایشی در کل کشور پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه حلول سال نو خورشیدی، فرمانده کل ارتش ایران دل‌نوشته‌ای برای قدردانی از سربازان در حراست از حدود و ثغور مرز‌های ایران اسلامی منتشر کرد.