چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه مشرق نیوز

یک رزمنده و نویسنده دفاع مقدس گفت: سفر راهیان نور باید مخاطب را به یک فرد پرانرژی و امیدوار تبدیل کند و یاد بگیرد در بدترین شرایط هم باید زندگی کرد. همان طور که شهدا با عشق اینجا زندگی کردند و این شعار نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان در فاطمیه بزرگ تهران به سخنرانی پرداخته و گفت: بسیار مهم است که انسان تعریف صحیحی از زندگی داشته باشد، برخی یک عمر زندگی می‌کنند و در آخر به تعریف صحیحی از زندگی نمی‌رسند، غالب انسان‌ها اواخر عمر به تعریف صحیحی از زندگی دست پیدا می‌کنند. تولیت مدرسه علمیه...

خبرگزاری تسنیم

سرلشکر سلامی و سرلشکر موسوی در پیامی از فرمانده کل قوا به دلیل اعطای نشان فتح تقدیر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر سرلشکر موسوی و سردار سرلشکر سلامی در پیام مشترکی از عنایت مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا و اهدای نشان فتح قدردانی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه در پیام مشترکی از عنایت مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا و اهدای نشان فتح قدردانی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندهان ارتش و سپاه در پیامی مشترک به رهبر انقلاب از اهدای نشان فتح قدردانی کردند. فرماندهان ارتش و سپاه در پیامی مشترک به رهبر انقلاب از اهدای نشان فتح قدردانی کردند. به گزارش عرشه آنلاین؛ امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در پیام مشترکی از عنایت مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا و اهدای نشان فتح قدردانی کردند.

خبرگزاری دانشجو

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در پیام مشترکی از عنایت مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا و اهدای نشان فتح قدردانی کردند. متن این پیام بدین شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) سلام علیکم با عرض تبریک گشایش باب باغِ روحانی رمضان و گره زدن...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرماندهان کل ارتش و سپاه پاسداران در پیامی به مناسبت دریافت نشان فتح از عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا قدردانی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکبر زمانی: «کودتای مورد نظر، یک صوت بیش‌تر نبوده است. اصل امکانات هواپیمای F4 اجازه نمی‌دهد شما از پایگاه سوم (همدان) تیک‌آف بکنی، بیایی سینه‌کش البرز یک ساختمان را پیدا کنی، و خدای‌ناکرده چهار تا بمب بزنی»/ براتپور: «این طرحی بود که ریختند کمر نیرو هوایی را بشکنند. چون بعد از انقلاب و پیش از جنگ، نیروهوایی تنها نیرویی بود که سرپا مانده بود و می‌توانست از ایران دفاع کند. با این طرح...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نگاهی به کارنامه معاونت صدا در یک سال گذشته نشان می‌دهد که شبکه‌های رادیویی سال 1402 دست پر میزبان شنوندگان بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دهمین‌سالگرد شهادت «علی خلیلی» شهید غیرت امروز جمعه 3 فروردین در بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مرور فیلم‌های سینمایی اکران شده در نوروز 1403 حاکی از تنوع ژانر و دست باز تماشاگران برای انتخاب فیلم مورد علاقه‌شان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از تزریق 644 مورد واکسن فلج اطفال در مرزها از ابتدای طرح سلامت نوروزی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین دهمین سالگرد شهادت علی خلیلی، روز جمعه 3فروردین در قطعه 24 بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم که با حضور خانواده‌های 40 شهید دفاع مقدس، مدافعین حرم، مدافعین سلامت، فاجعه منا، شهدای امنیت و فاطمیون از ساعت 15شروع می‌شود و تا ساعت 17 ادامه دارد، برنامه‌هایی از جمله مدیحه‌سرایی حاج عبدالرضا هلالی و محمدرضا نوشه‌ور، قرعه‌کشی سفر مشهد، غرفه کودک، پرده‌خوانی، خوشنویسی، اجرای گروه سرود میثاق و دیگر برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده...

خبرگزاری تسنیم

آیین دهمین سالگرد شهادت علی خلیلی، روز جمعه 3فروردین در قطعه 24 بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.