شنبه 7 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت روز چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

زاینده‌رود از دیرباز نماد حیات و همبستگی در اصفهان بوده است. این رود نه‌تنها به زمین‌های کشاورزی حیات می‌بخشید، نمادی از حیات و پایداری برای مردم منطقه بود، آنان را به هم پیوند داد و زمینه‌ساز مشارکت گسترده در جبهه‌های جنگ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن حسن‌زاده با اشاره به برگزاری برخی از این ویژه برنامه‌ها در طول هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری ویژه برنامه معنوی آبروی محله، برگزاری یادواره‌های محلی شهدای دفاع مقدس در سطح مساجد شهر تهران، دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، زیارت و غبار روبی مزار شهدا در بهشت زهرا (س) و مزار شهدای گمنام در سطح محلات، فضاسازی شهری دفاع مقدسی با استفاده...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح، در سفر به استان همدان با خانواده سردار شهید ستار ابراهیمی از فرماندهان برجسته استان همدان دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

سازمان بسیج اساتید در بیانیه ای ضمن محکومیت جنایت در لبنان تاکید کرد: حکام کشورهای اسلامی که در مجمع عمومی سازمان ملل فرصتی یافته اند، توحش صهیونیزم را به تاسی از رییس جمهور ایران محکوم کنند.

خبرگزاری تسنیم

قاضی دادگاه منافقین گفت: جمهوری اسلامی ایران و قوه قضاییه عزم جدی را برای ایجاد صلح، عدالت و امنیت در جهان دنبال می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت صبح چهارشنبه 4 مهر 1403 با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت صبح چهارشنبه 4 مهر 1403 با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

وب‌گاه الف

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما را در جنگ تحریم کردند، اما خودمان صنایع نظامی‌مان را راه انداختیم، گفت: امروز ما به یک مکتب دفاعی و الگو‌های جدیدی از نبرد‌ها دسترسی پیدا کردیم و به کشور‌های دیگر همچون عراق، لبنان، فلسطین و یمن صادر کردیم؛ ما در آنجا نیستیم و نیروی انسانی نداریم، اما اندیشه، تفکر، نوع جنگ و مکتب دفاعی ما همانند اندیشه دفاع انقلاب صادر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در بیانیه سازمان بسیج اساتید کشور در حمایت از مردم مقاوم لبنان و محکومیت وحشی‌گری‌های رژیم خونخوار صهیونیستی در لبنان و غزه آمده است: جبهه مقاومت ظرف روز‌های آینده باز هم نشان خواهد داد سران رژیم صهیونیستی توان ایستادگی در برابر قدرت سپاه اسلام را نداشته و احدی در جهان توانایی یاری آنها را نخواهد داشت. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله...

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب «آذرخش و رقص فانتوم ها» گفت: جنگ پدیده زشت و ناخوشایندی است اما ما در دفاع مقدس، زیبا جنگیدیم و در این‌جهان بی‌آبرو به جنگ آبرو دادیم.

وب‌گاه الف

جمعی از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس ومقاومت فردا در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما مکلف هستیم در آموزش و پرورش فرهنگ ایثار و شهادت را بست و نشر دهیم. یکی از سیاست‌های مهم ما توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

خبرگزاری مهر

مسئول مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت گفت: در طول دفاع مقدس بیش از 100 هزار نفر امدادگر، پرستار، پزشک، متخصص و جراح به جنوب، غرب و شمال‌غرب اعزام شد که 85 درصد آنها نیروهای مردمی بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه گفت: در اجلاس حقوقدانان و وکلای کشورهای عضو بریکس، پیشنهاد تشکیل گروه مشترکی برای حمایت حقوقی از مردم فلسطین و غزه را مطرح کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.