یک‌شنبه 27 خرداد 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سنی مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان و نمایندگان خبرگان مراقب باشند که هر جمله، عمل و رفتارشان در پیشگاه الهی ضبط می‌شود و همه باید در مسیر الهی گام برداریم تا به مردم خدمت کنیم.

وب‌گاه فرارو

بیژن نفیسی معتقد است برای مدیریت اخبار در مواقع اضطراری و رخداد‌های غیرقابل پیش‌بینی باید یک ستاد مدیریت خبری راه‌اندازی شود.

وب‌گاه الف

مدیرعامل بانک تجارت به نمایندگی از اعضای هیات مدیره و خانواده بزرگ این بانک در پیامی، شهادت خادم مردم ایران، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان را در سانحه هوایی به محضر مقام معظم رهبری، خانواده این شهدا و مردم قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

به مناسبت شهادت رئیس جمهور کشورمان و هیأت همراه ایشان مجموعه کوتاه تلویزیونی «عاشورا» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن دیدار رئیس جمهور شهید با هنرمندان به شرح زیر است: تعدادی از هنرمندان شناخته شده عرصه‌های شعر، سینما، تئاتر، خوشنویسی، موسیقی و ادبیات جمعه بیست و پنجم اسفند ماه و در یک ضیافت افطاری، با رییس جمهور دیدار کردند. سید ابراهیم رئیسی در نشست صمیمی با اهالی «فرهنگ و هنر» پس از استماع دیدگاه‌ها و نظرات 6 تن از هنرمندان حوزه‌های شعر، سینما، خوشنویسی،...

خبرگزاری تسنیم

جمعی از خانواده معظم شهدا در پیامی شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و جمعی از همراهانش را تسلیت گفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی پس از پنج روز با معرفی برندگان شش بخش رقابتی به کار خود پایان داد.

خبرگزاری دانشجو

نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته مقاومت، ایثار و پیروزی و سالروز آزاد سازی خرمشهر در محل مزار شهید گمنام افتتاح شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دفاع از تمامیت ارضی کشور، توجه به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های والای آن و نهایتاً پاسداری از حریم ایران اسلامی، نیازمند بهره‌گیری از هوش، تجربه، توان عملیاتی و اجرایی سربازان نخبه است.

خبرگزاری تسنیم

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن تغییر رویکرد داده و ما باید در جبهه دیگری آماده باشیم، گفت: در غزه هرشکلی از نقص حقوق بشر و جنایت جنگی انجام شده در حالی که همچنان به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام غلامحسین بشردوست از روزهای فتح خرمشهرمی گوید: رو به روی سه‌راهی جفیر، قاسم سلیمانی، فرمانده لشکر 41 ثارالله را در جلوی امامزاده عباس دیدم. از خوشحالی خندیدیم و همدیگر را در آغوش گرفتیم.

خبرگزاری تسنیم

علی اصغر جعفری گفت: ارتش عراق 70 درصد نیروی خود را درگیر خرمشهر کرده بود و همه تجهیزات زمینی و هوایی اش در این منطقه مستقر شده بود. شرایط به گونه ای بود که طبق جمله حضرت امام (ره)، اگر کمک خدا نبود خرمشهر پیروز نمی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» جانشین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح روز یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی و گردان‌های بسیج مستقر در استان ایلام گفت: استان ایلام دارای تاریخ بسیار کهن و فرهنگ غنی است که در آن قومیت‌های غیور و متعدد در طول سال‌های مختلف در کنار هم با صلح و صفا زندگی کردند. «ایلام» تاریخ درخشانی...