شنبه 2 تیر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه مشرق نیوز

خورشید حماسه خرمشهر در تاریخ ایران زمین هرگز غروب نمی‌کند، خرمشهر حقیقتی است از مقاومت ملتی حماسه ساز که جهان شبیه آن را هرگز نخواهد دید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در پیامی در پی فرارسیدن روز‌های سوم و چهارم خرداد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه مردم دزفول پایمردی و مقاومت شهدا و یادگاران دفاع مقدس را ستود. در پیام محمد مخبر آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم سوم و چهارم خرداد روز‌های بزرگ و ارزشمندی در تاریخ دفاع مقدس و هشت سال مقاومت مردم شهید پرور خرمشهر و دزفول است. مردمی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ذوالنوری گفت: امیرعبداللهیان آدمی نبود که اهل تعامل نباشد و نیز انصافاً گمنام بود و مظلوم واقع شد؛ بسیار زحمت کش بود.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری در پیامی درپی فرارسیدن روز‌های سوم و چهارم خرداد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه مردم دزفول پایمردی و مقاومت شهدا و یادگاران دفاع مقدس را ستود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست ریاست جمهوری در پیامی به مناسبت فرارسیدن روزهای سوم و چهارم خرداد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه مردم دزفول پایمردی و مقاومت شهدا و یادگاران دفاع مقدس را ستود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرپرست ریاست جمهوری در پیامی درپی فرارسیدن روزهای سوم و چهارم خرداد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه مردم دزفول پایمردی و مقاومت شهدا و یادگاران دفاع مقدس را ستود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی امروز در آغوش خاک آرام می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تشییع پیکر استاندار فقید آذربایجان شرقی شهید مالک رحمتی در زادگاه پدری وی شهرستان مراغه آغاز شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم تشییع پیکر استاندار شهید آذربایجان شرقی فردا در مراغه برگزار می شود.

خبرگزاری تسنیم

در دیدار رئیس فدراسیون چوگان با فرمانده ارشد نظامی استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری خبر از احداث استاندارد برای چوگان داده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک زمین استاندارد چوگان در مرکز ایران احداث شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون امروز و فردا فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی با حال و هوای آزادسازی خرمشهر آماده پخش کرده است که از شبکه‌های سیما به روی آنتن خواهد برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر اینکه خلبانان ما تجربه شرایط اضطراری و شرایط بد آب و هوایی را در کارنامه خود دارند، اظهار کرد: در خصوص حادثه سقوط بالگرد یک تیم بسیار مجرب در حال بررسی این موضوع هستند و قطعا نظر نهایی داده خواهد شد. جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر اینکه خلبانان ما تجربه شرایط اضطراری و شرایط بد آب و هوایی را در کارنامه خود دارند، اظهار کرد: در...