یک‌شنبه 17 تیر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

بررسی کتاب‌های عرضه‌شده در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب از فقر مطلق تألیف در حوزه نوجوان و یکه‌تازی ترجمه‌های پرفروش‌های آمازون خبر می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 33 باند سرقت و کشف 6 هزار و 450 میلیارد ریال اموال مسروقه طی مدت 45 روز ابتدای سال جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در جریان بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن گفت‌وگو با ناشران، نویسندگان و گردانندگان غرفه‌های کتاب، از نزدیک در جریان تازه‌های نشر، وضعیت بازار کتاب، و میزان استقبال از نمایشگاه قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان جاموسی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش «اقتصاد و قدرت دریامحور» که در مرکز پژوهش‌های علمی و مطالعات استراتژیک خاورمیانه برگزار شد، ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن دهه کرامت گفت: نقش ما در حوزه اقتصاد دریامحور از زمان دفاع مقدس آغاز شده و امروز هم در پهنه‌های اقیانوسی جهان ادامه دارد. فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: عملیات مروارید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر دریادار ایرانی در همایش «اقتصاد و قدرت دریامحور» گفت: ما امروز با توجه به اقدامات علمی انجام گرفته شده توسط نخبگان بومی کشورمان، می‌توانیم بگوییم که چطور می‌توان از هر اقیانوس عبور کرد و با افتخار اعلام می‌کنیم که به نحوه عبور از اقیانوس‌ها اشراف داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر دریادار ایرانی با اشاره به انواع نبوغی که در ماموریت ناوگروه 86 رخ داد، گفت: نبوغ آماد و پشتیبانی، نبوغ مدیریتی و نظامی ما در این ماموریت ایجاد شد که امروز می‌توانیم بگویم ما در تمامی حوزه ها به نبوغ کامل در ناوگروه 86 دست یافته‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر جاموسی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همایش «مادر دختری، بهترین دختر دنیا» در کوشک باغ هنر ویژه خانواده شهدا با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور از ساعت 9 صبح پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد. در این همایش علاوه بر سخنرانی و برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت روز دختر از برخی خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم نیز تقدیر به عمل خواهد آمد. علاقمندان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی رسولی، مداح شناخته شده اهل بیت (ع) با تاکید بر جدی بودن بحث جمعیت در کشورمان عنوان کرد: اولویت این موضوع از این جهت است که در مقاطعی که ما تصور می‌کردیم اولویت چیز دیگری است، رهبر انقلاب دست روی این موضوع گذاشتند. وی در ادامه افزود: خدایی نکرده اگر به این موضوع توجه نشود، ما در یک سیاهچالی می‌افتیم که با افتادنش دیگر خروج از آن غیرقابل امکان...

وب‌گاه فرارو

هادی میرزایی مدیرکل موزه‌ها در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از نمایش الواح هخامنشی استردادشده به ایران همزمان با روز جهانی موزه‌ها خبر داد و تاکید کرد: صرف برگرداندن یک شیء و نمایش آن در موزه هدف ما نیست، بلکه پژوهش و دلیل خروج آن از کشور، هدف ماست.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین رونمایی از اثر انتشارات سرو با عنوان «پایان سکوت» در مجمع ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: خانواده شهدای فاطمیون ولی نعمت انقلاب اسلامی و مذهب تشیع هستند و تکریم آن‌ها مسئولیتی همتراز با خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم، امنیت و سلامت است که هرگز از عهده ما ساقط نمی‌شود.