شنبه 14 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 19 تهران ضمن تجلیل از ایثارگران نخبه بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان دانش آموزان تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه نقاشی «سرسبز بود دره من» به مناسبت هفته دفاع مقدس، روز سه‌شنبه سوم مهرماه، از ساعت 16 در گالری عالی افتتاح شد و در معرض دید عموم قرار گرفت. در آیین افتتاحیه این نمایشگاه محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری به همراه جمعی از اساتید هنر‌های تجسمی ازجمله مرتضی اسدی، ناصر سیفی، قدرت الله معماریان و استاد یوسفعلی میرشکاک به بازدید از آثار پرداختند....

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - زهرا قربانی رضوان، سینمای دفاع مقدس به نام چند شخصیت گره خورده است و یکی از شاخص‌ترین آنان فردی است که دیگر سالهاست این ژانر را با او عجین شده می‌دانند؛ ابراهیم حاتمی کیا. کمتر سینماگری پیدا می‌شود که فیلمسازی در ژانر دفاع مقدس برای او به اندازه ابراهیم حاتمی کیا از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار باشد به طوری که با نگاه به کارنامه هنری او اوج...

خبرگزاری تسنیم

مدیر گروه مستند روایت فتح ضمن تشریح تمامی تولیدات اخیر این مرکز گفت: خودمان را به دفاع مقدس و جنگ محدود نکردیم؛ هر جایی که انقلاب اسلامی یک فتحی را رقم زده، خود را موظف دانستیم که راوی آن فتح باشیم.

خبرگزاری تسنیم

احمد یوسف‌زاده، نویسنده کتاب‌های «آن بیست و سه نفر» و «اردوگاه اطفال» در یادداشتی که برای انتشار در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفته، نگاهی کرده است به فیلم جدید پگاه آهنگرانی.

خبرگزاری تسنیم

توسعه ورزش بانوان در دستور کار فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

فدراسیون جانبازان و توان‌یابان به منظور حضور موفق تر در بازی‌های پارالمپیک 2028، توسعه ورزش بانوان را در دستور کار قرار داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ جنگ 8 ساله ایران و عراق که آغاز رسمی آن از 31 شهریور 1359 رقم خورد، شگفتی‌ها و موارد حیرت‌آوری را به خود دید. جنگی که قرار بود در کمترین مدت موجب تجزیه ایران و فروپاشی نظام سیاسی حاکم بر آن شود با مقاومت ملت ایران 8 سال به طول انجامید و حتی ذره‌ای از خاک ایران نیز از آن جدا نشد! ایران همیشه واحد در برابر ده‌ها کشور طارق عزیز، معاون نخست وزیر وقت...

خبرگزاری تسنیم

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم بزرگداشت شهدای ادیان الهی "تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار" در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در جنگ بالای هفتاد درصد پروازها به عهده‌ی پایگاه سوم شکاری بود و به نوعی مانع از حضور عراقی‌ها در خوزستان شد.

وب‌گاه گسترش

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس اظهار کرد: از آغاز آذر ماه سال 1399 تاکنون، مطالبه حق مناطق جنگی بازنشستگان استان‌های مشمول پرداخت نشده است. او افزود: این یک بدهی است و عدم پرداخت آن حرام از نظر شرعی است، زیرا استفساریه مربوطه در مجلس تصویب و ابلاغ شده است، اما هنوز تا تاریخ 24 آذر 1399 پرداختی صورت نگرفته است.

وب‌گاه گسترش

روزنامه فرهیختگان در گزارشی به انتقاد از پخش فیلم مستند «کودک‌سرباز» که به تازگی توسط پگاه آهنگرانی ساخته شده، از سوی بی‌بی‌سی فارسی پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از رهبر انقلاب در جنگ تحمیلی را ببینید.

خبرگزاری مهر

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم بزرگداشت شهدای ادیان الهی و تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.