پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر آموزش گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه هنرستان‌های هنر‌های زیبا در تربیت هنرمندان متعهد و متخصص و به منظور ایجاد فرصت برای معرفی این جایگاه ارزشمند؛ با هماهنگی دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری و دفتر موسیقی و انجمن موسیقی ایران، در سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر بخش ویژه‌ای...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بخش ویژه‌ای برای اجراهای گروه‌های هنرستان‌های هنرهای زیبا با هماهنگی دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری، دفتر موسیقی و انجمن موسیقی ایران، در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر اختصاص یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با هماهنگی دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری، دفتر موسیقی و انجمن موسیقی ایران، در سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر بخش ویژه‌ای برای اجراهای گروه‌های هنرستان‌های هنرهای زیبا اختصاص یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر بخش ویژه‌ای برای اجرا‌های گروه‌های هنرستان‌های هنر‌های زیبا اختصاص یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تالار وحدت در ایام برگزاری سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، میزبان 15 اجرای صحنه‌ای خواهد بود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با مدیریت امیرحسین سمیعی و دبیری رضا مهدوی در اقدامی جسورانه، خوانندگان مشهور موسیقی پاپ را به جنوب شهر می‌آورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تالار وحدت در ایام برگزاری سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، میزبان 15 اجرای صحنه‌ای خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، اجرا‌های صحنه‌ای بانوان در جدول جشنواره سی و نهم ستون ثابت دارد و 5 گروه ویژه بانوان، هر روز ساعت 14:30 در تالار وحدت روی صحنه خواهند رفت. گروه «نهال» 23 بهمن‌ماه، «نوشه» 24 بهمن‌ماه، «ماهنی» 25 بهمن‌ماه، «پارلای تبریز» 26 بهمن‌ماه و «ژناوا» 27 بهمن‌ماه اجرا‌های ویژه بانوان در ایام جشنواره هستند که مخاطب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، با تاکید بر اهمیت دستیابی به عدالت فرهنگی و تعادل جغرافیایی اجرا‌ها برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

نشست رسانه‌ای دست اندرکاران سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ظهر روز سه شنبه هفدهم بهمن ماه در تالار رودکی تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر با بیان اینکه علاوه بر تهران، 14 استان به طور همزمان میزبان این رویداد هستند، گفت: در مجموع 2هزار و 109 هنرمند در جشنواره حضور دارند که از این میان 822 نفر هنرمند زن و یکهزار و 287 هنرمند مرد هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در حالی جدول 81 اجرای صحنه ای این رویداد را منتشر کرد که فروش بلیت اجراهای این دوره از عصر فردا آغاز خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، فراخوان ثبت نام رسانه‌های دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل (خبرگزاری‌ها، سایت‌های حوزه موسیقی، روزنامه‌ها، مجلات تخصصی موسیقی، رسانه‌های خارجی فعال در ایران) و شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای حضور و پوشش خبری رویداد‌های سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر منتشر شد. فعالان...

وب‌گاه مشرق نیوز

«ساحت حماسه» روایت سمفونیک 24 هزار شهید استان تهران شامگاه جمعه بیست و نهم دی ماه در تالار وحدت رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

سمفونی ساخت حماسه با حضور مسئولان کشوری و لشگری در تالار وحدت رونمایی و اجرا شد.