پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری تسنیم

دفتر موسیقی وزارت ارشاد درحالی آمار مجوزهای صادر شده آذر ماه را منتشر کرد که بررسی‌ها نشان می‌دهد در این ماه شاهد رشد 72 درصدی صدور مجوز برای نماهنگ‌ها بوده‌ایم درحالی که در همین دوره کاهش 16.5 درصدی صدور مجوز تک‌آهنگ‌ها تجربه شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اکبر خلیلی، نویسنده رمان پرفروش «ترکه‌های درخت آلبالو» امروز 25 دی‌ماه 1402 در 77 سالگی درگذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آمار آذر ماه اجرا‌های صحنه‌ای، مجوز‌های آلبوم موسیقی، تک آهنگ، کتاب گویا از سوی روابط عمومی دفتر موسیقی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آذر 1402، مجوز 317 تک‌آهنگ، 21 آلبوم موسیقی، 31 نماهنگ، 36 کتاب گویا و 52 مجوز تأسیس و تمدید استودیوی صدابرداری و مراکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری را صادر کرده است. در مدت یادشده 2 گروه موسیقی به خارج از کشور اعزام شده و 147 اجرای موسیقی با 333 دفعه اجرا روی صحنه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: 147 اجرای موسیقی با 333 دفعه اجرا آذرماه 1402 روی صحنه رفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران شامگاه سه‌شنبه دوازدهم دی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار رودکی تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تالار وحدت میزبان اجرای دوباره «همراه با خاطره‌ها» توسط ارکستر موسیقی ملی ایران به به آهنگسازی و رهبری ارکستر مجید انتظامی از 15 تا 19 دی ماه بود؛ کنسرتی که با استقبال بی‌سابقه مخاطبان ارکستر موسیقی ملی ایران، موافقت استاد انتظامی و مساعدت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تمدید شده بود. برگزاری رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» با همکاری مشترک بنیاد...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: یکی از مهم‌ترین نکاتی که در فضای مجازی موسیقی بیشتر از دیگر مطالب به چشم آمد، واکنش طیف گسترده‌ای از هنرمندان موسیقی به حادثه تروریستی کرمان و آغاز دعوای عجیب و غریب شاعر گروه «چارتار» بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور وزیر فرهنگ برگزار و نشان درجه یک هنری به پنج هنرمند پیشکسوت موسیقی نواحی اهدا شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی با اهدای نشان هنری درجه یک به پنج هنرمند پیشکسوت به کار خود پایان داد.

خبرگزاری تسنیم

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معتقد است که موسیقی اقوام فراگیرترین مولفه هویت اجتماعی و در عین حال ارمغان آورِ وحدت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تالار رودکی تهران و سالن نشست‌های دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه روز دوشنبه هجدهم دی میزبان آخرین روز از بخش اجرایی و پژوهشی مرحله دوم شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران در حضور امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله‌یاری مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، امیرعباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز، کنسرت در ایران به قله رسیده است و ماهانه یک میلیون مخاطب ثابت به تماشای اجرا‌های زنده موسیقی می‌نشینند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه موسیقی ریشه در سنت‌های ما دارد، گفت: تلاش ما این است موسیقی نواحی ایران بیش از پیش در حوزه شنیداری مردم نقش گسترده‌تر و موثرتری را ایفا کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، امیر حسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تماشای اجرا‌های سومین شب این رویداد ملی دراین زمینه اظهار داشت: موسیقی اقوام، فراگیر‌ترین مولفه هویت اجتماعی ما است و در عین کثرت وحدت را برای ما به ارمغان می‌آورد. وی افزود: موسیقی که از دیرباز درلایه‌های زیرین فرهنگی ما...