پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی در برج میلاد تهران به کار خود پایان داد.

خبرگزاری تسنیم

اختتامیه نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی شب گذشته با حضور محمد الهیاری مدیرکل پیشین دفتر موسیقی وزارت ارشاد در برج میلاد برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» به رهبری استاد مجید انتظامی تا 18 دی در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی امیرحسین سمیعی را به جای محمدالهیاری فومنی به عنوان مدیرکل دفتر موسیقی این وزارتخانه منصوب و محمدالهیاری فومنی را به عنوان مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «محمدالهیاری فومنی» را به عنوان مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به امیرحسین سمیعی آمده است: «با عنایت به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، و پیشنهاد معاون محترم امور هنری، به سمت «مدیرکل دفتر موسیقی» منصوب می‌شوید. وضعیت امروز موسیقی کشور دارای ضعف‌ها و قوت‌هایی است. از علاقمندی بالای جوانان به موسیقی به عنوان فرصتی برای تولیدات فاخر و بامحتوای اصیل فرهنگی ایرانی - اسلامی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «امیرحسین سمیعی» را به عنوان مدیرکل دفتر موسیقی این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی امیرحسین سمیعی را به عنوان مدیرکل دفتر موسیقی این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدالهیاری فومنی را به عنوان مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنسرت همراه با خاطره‌ها به رهبری استاد مجید انتظامی 14 دی در تالار وحدت اجرا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جزئیاتی از برگزاری مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی که قرار است از 16 تا 19 دی ماه در تهران به میزبانی تالار رودکی برگزار شود، اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با استقبال بی‌سابقه مخاطبان ارکستر موسیقی ملی ایران، موافقت استاد انتظامی و مساعدت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کنسرت «همراه با خاطره‌ها» تمدید شد. این رویداد موسیقایی 14 دی ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود. در این رویداد ارکستر موسیقی ملی ایران با ترکیبی از ساز‌های ایرانی و کلاسیک و همراهی گروه کر بنیاد رودکی، برگزیده آثار مجید انتظامی از جمله...

وب‌گاه خبر آنلاین

با حضور و سخنرانی دکتر «سعد سکندرخان» رئیس موسسه فرهنگی اکو، فردین خلعتبری و جلال ذکایی، نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی ظهر روز گذشته - یکشنبه 5 دی‌ماه - در برج میلاد افتتاح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آمار مجوزهای صادره دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان ماه 1402 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این‌که «هفته آینده در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، سمفونی ویژه حاج قاسم رونمایی می‌شود» گفت که این اثر را دفتر موسیقی وزارت فرهنگ تولید کرده و از آن رونمایی خواهد کرد.